متن خبر

استارتاپ تحویلی Veho مشاغل شرکت را کاهش می دهد

استارتاپ تحویلی Veho مشاغل شرکت را کاهش می دهد

شناسهٔ خبر: 445688 -




Veho، یک شرکت تحویل بسته، تأیید کرد که 19٪ از تعداد کارکنان خود یا حدود 65 شغل را اخراج کرده است. همانطور که اولین بار توسط The Information گزارش شد، این اخراج ها پس از رشد درآمد نزدیک به 90٪ Veho در سال 2023 اتفاق افتاد.

طبق بیانیه شرکت ارسال شده به TechCrunch، "ما سازماندهی مجدد تیم شرکتی خود را برای بهبود کارایی، تسریع مسیر خود به سمت سودآوری و توانایی سرمایه گذاری بیشتر در زمینه هایی که مستقیماً بر نیازهای مشتریان و رشد ما تأثیر می گذارد، انجام دادیم."

شرکت فناوری لجستیک، که در سال 2016 توسط Itamar Zur و Fred Cook تأسیس شد، به دنبال آخرین مایل تحویل است - چگونه بسته‌ها از مراکز تکمیل به درب مشتری می‌رسند.

در اوایل سال 2022، Veho وضعیت بدی نداشت. این شرکت نسبت به سال قبل 40 درصد درآمد و 20 درصد در پایگاه مشتریان خود رشد کرده است. همچنین برنامه هایی برای جهش از 500 کارمند به 2000 تا پایان سال 2022 وجود داشت.

همچنین در سرمایه گذاری خطرپذیر در طول بیماری همه گیر خوش شانس بود زیرا خرید آنلاین تغییر کرد. در آن زمان، این شرکت 170 میلیون دلار سرمایه سری B را در یک دور به رهبری Tiger Global Management جذب کرد که ارزش شرکت را به 1.5 میلیارد دلار رساند.

این پس از اعلام بودجه 125 میلیون دلاری در سری A دو ماه قبل بود، دوری که Veho را به قلمرو تک شاخ سوق داد. ژنرال کاتالیست آن دور را رهبری کرد.

وهو با بیش از 300 میلیون دلار بودجه با پشتوانه سرمایه گذاری در اختیار خود، بازارها را اضافه کرد و تعدادی از مدیران را در پایان سال 2022 استخدام کرد، از جمله اریک سوانسون به عنوان مدیر ارشد تجاری و برایان مک دویت به عنوان مدیر ارشد درآمد.

در تابستان 2023، این شرکت به 11 بازار نیوانگلند رفت و با مشتریانی مانند Kroger، Saks، Nordstrom، Misfits Market، HelloFresh و Nespresso کار می کرد. در آن زمان، Veho بيان کرد 910 کارمند در تیم های شرکتی و انبار دارد و به دنبال پر کردن موقعیت های اضافی است.

به گفته The Information، حتی با رشد مداوم، این شرکت در سال گذشته بدون مشکل نبود. این موارد شامل اخراج کارکنان پشتیبانی مشتری و راننده و جابجایی این مشاغل به خارج از کشور بود.

بر اساس پروفایل لینکدین، سوانسون در ماه مارس آنجا را ترک کرد. در دسامبر، وهو دبورا سورت، معاون سابق فروش اوراکل را به این سمت منصوب کرد. پروفایل های رسانه های اجتماعی مک دویت هنوز می گویند که او CRO است، با این حال، اطلاعات گزارش داد که او نیز ترک کرده است.

افزایش نرخ حمل و نقل و ادغام همچنان بر صنعت لجستیک تأثیر می گذارد، پس باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. Veho همچنان خوشبین است و به TechCrunch می گوید که موقعیت سرمایه آن "بسیار قوی است و ما در حال ساختن بر روی شتاب قوی و فصل اوج رکورد خود در سال 2023 هستیم."

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است