متن خبر

استارت‌آپ پیت‌آپ Telo Trucks جایگاه غیرمنتظره‌ای در مشتریان ناوگان پیدا می‌کند

استارت‌آپ پیت‌آپ Telo Trucks جایگاه غیرمنتظره‌ای در مشتریان ناوگان پیدا می‌کند

شناسهٔ خبر: 457638 -




هنگامی که استارت‌آپ خودروهای الکتریکی Telo Trucks پیکاپ خود را به اندازه یک پینت اعلام کرد، مردم به‌طور پیش‌بینی‌شده دیوانه شدند. کادری وجود دارد که کامیون‌های کوچک برایشان نه تنها راحت هستند، بلکه یک سبک زندگی هستند، سبکی که خودروسازان بزرگ در 20 سال گذشته تا حد زیادی نادیده گرفته شده‌اند، زیرا آنها پیکاپ‌های با حاشیه بالا و سایز کامل را تعقیب کرده‌اند. با کمی بیشتر از برخی رندرها و نمونه های اولیه، این شرکت نزدیک به 3000 رزرو کرده است.

اما در چند ماه گذشته، اتفاقی که کمتر انتظار می رفت رخ داد. مشتریان ناوگان نیز دیوانه شدند.

جیسون مارکس، بنیانگذار و مدیر عامل Telo Truck، به TechCrunch گفت: «این ناگفته وجود دارد که شرکت‌های ناوگانی که در شهرها کار می‌کنند دیگر نمی‌توانند کامیون‌های کوچک بخرند. آنها قبلاً آنها را دوست داشتند: آنها برای این برنامه های ناوگان برای شهرهای مرکز شهر عالی بودند، اما آنها دیگر وجود ندارند."

چیزی که برخی از مدیران ناوگان به آن متوسل شده‌اند، خرید خودروهای برقی محله‌ای است، که اساساً چرخ دستی‌های گلف هستند که می‌توانند به یک تخت کوچک در عقب مجهز شوند. اما از آنجایی که این وسایل نقلیه کم سرعت را نمی توان در بزرگراه ها استفاده کرد، ناوگان همچنین مجبور است یک پیکاپ فول سایز خریداری کرده و نگهداری کند تا بتواند هر کاری را که باید انجام دهد انجام دهد.

مارکس گفت: "این یک فرصت منحصر به فرد است، زیرا ما این حفره عظیم را در بازار داریم." ما همچنان می‌خواهیم به کاربران اولیه رسیدگی کنیم و می‌خواهیم آن را با ارائه همزمان به مشتریان ناوگان بزرگ‌تر در هم آمیختیم.»

با این فرصت بودجه بیشتری به دست می آید. TechCrunch به طور انحصاری دریافته است که Telo یک دور 5.4 دلاری از Neo و Spero Ventures جمع آوری کرده است. مارک تارپنینگ، شریک سرمایه گذاری Spero و یکی از بنیانگذاران تسلا، به هیئت مدیره خواهد پیوست.

او همیشه کسی بوده که می‌توانیم با او تماس بگیریم و بگوییم، هی، ما این ایده را داریم، نظر شما چیست؟ و پس زمانی که زمان برگزاری یک دور فرا رسید، می دانید، ما فکر کردیم که دعوت از او برای پیوستن به شرکت ما بسیار مناسب است.

مارکس بيان کرد که بودجه جدید به Telo کمک می کند تا روابط عمیق تری با مشتریان بالقوه ناوگان ایجاد کند و دو "خودروی پرس کاملاً کاربردی" را توسعه دهد که ظاهر، احساس و تناسب و پایان محصول نهایی را داشته باشند. مردم می توانند سوار آن شوند، می توانند در آن رانندگی کنند، واقعاً می توانند آن را احساس کنند.

Telo اخیرا اضافه کردن یک رول کیج بر روی نمونه اولیه شاسی خود را به پایان رسانده است و مارکس بيان کرد که تیم روی مقابله با چالش‌های فنی مختلف کار می‌کند، از جمله اینکه چگونه یک وسیله نقلیه با قسمت جلوی سفت می‌تواند از سرنشینان خود در هنگام تصادف محافظت کند. او هیچ چیز خاصی برای به اشتراک گذاشتن نداشت اما اشاره کرد که آنها به چیزی فراتر از مناطق مچاله نگاه می کنند.

نمونه اولیه قفس چرخشی Telo Trucks در یک پارکینگ آفتابی قرار دارد.

Telo اخیراً کار روی نمونه اولیه قفس رول را تکمیل کرده است. اعتبار تصویر: Telo Trucks

او گفت: «آنها هنوز هم مواد زیادی در آن فضا باقی می گذارند. و وقتی یک بلوک آهنی غیرقابل حرکت دارید که یک موتور است، خوب است. اما هنگامی که یک منطقه محجوب برای مچاله شدن دارید، می توانید چند کار منحصر به فرد دیگر انجام دهید که آن مواد باقیمانده را ندارند.

برای هر استارتاپ خودرویی، رمپ تولید شاید بزرگترین مانع باشد. مارکز اذعان کرد که برای کاهش هزینه‌های تولید، Telo از اجزای خارج از قفسه با چند اصلاح استفاده کرده است. این استارت آپ همچنین به دنبال همکاری با سازندگان قراردادی، احتمالاً داخلی، است که در مقیاس کوچکتر، چیزی در حدود 500 تا 5000 وسیله نقلیه به جای 50000 یا 500000 خودرو تولید می کنند.

مارکس گفت: «ما می‌خواهیم به سودآوری در حجم پایین برای موارد استفاده خاص که در آن جایگاهی داریم، که در آن با افراد زیادی رقابت نمی‌کنیم، برسیم.

تولید کم حجم کمک می کند تا از برخی از چالش هایی که سایر شرکت کنندگان با آن مواجه شده اند جلوگیری شود. Rivian به طور قابل توجهی شبیه به این است که هم مصرف کنندگان و هم مشتریان ناوگان را تعقیب می کند، اگرچه سطح شیب دار تولید آن کاملاً متفاوت است. این تا حدی به این دلیل است که کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای متمرکز بر مصرف‌کننده را تعقیب می‌کند، بخش‌هایی که قبلاً رقابت در آنها وجود دارد.

تلو این نگرانی را ندارد. حتی پیکاپ‌های سایز متوسط ​​امروزی مانند فورد رنجر و تویوتا تاکوما از جمع و جور بودن فاصله زیادی دارند و به تلو فضای تنفسی می‌دهند که دیگران از آن لذت نمی‌برند. برای همیشه بازار را برای خود نخواهد داشت، اما ممکن است زمان کافی برای کمک به آنها در گذر از مرحله مقیاس‌پذیری که بسیاری از همتایانش را تحت تأثیر قرار داده است، باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است