متن خبر

استارت‌آپ نوشیدنی کاربردی Odyssey برای تسریع رشد نوشیدنی‌های انرژی‌زا 6 میلیون دلار جذب می‌کند

استارت‌آپ نوشیدنی کاربردی Odyssey برای تسریع رشد نوشیدنی‌های انرژی‌زا 6 میلیون دلار جذب می‌کند

شناسهٔ خبر: 449325 -




Odyssey، یک تولیدکننده نوشیدنی انرژی‌زای کاربردی مبتنی بر قارچ، از زمان عرضه اولین نوشیدنی‌اش در دو سال پیش، ۶ میلیون دلار دیگر را در سرمایه‌گذاری سهام جمع‌آوری کرد تا ۱۴ میلیون دلار در مجموع بودجه به آن بدهد.

محصولات Odyssey از فواید سلامتی قارچ‌های Lion's Mane و Cordyceps بهره می‌برند تا نوشیدنی‌ای تولید کنند که انرژی را با 2750 میلی‌گرم قارچ ترکیب می‌کند تا وضوح و تمرکز شناختی را فراهم کند.

بر اساس مطالعه آزمایشی موسسه ملی سلامت در سال 2023، مشخص شد که یال شیر به طور خاص بر عملکرد شناختی و خلق و خوی بزرگسالان جوان تأثیر مثبت دارد.

اسکات فرومن، بنیانگذار و مدیر عامل فورت لادردیل، واقع در فلوریدا Odyssey، برای اولین بار در مورد فواید برخی از قارچ ها از دوستی که پودر قارچ را برای مخلوط کردن در نوشیدنی درست می کرد، یاد گرفت.

او به TechCrunch گفت: «من شروع به اضافه کردن آن به قهوه‌ام کردم و متوجه شدم که همه چیز واضح‌تر است. «بهترین بخش این بود که وقتی سر کار آمدم، فهمیدم که به فنجان دوم قهوه نیازی ندارم. علاوه بر این، من فقط احساس می‌کردم که بیشتر حضور دارم و می‌توانم به کارم بپرم.»

با این حال، فرومن دقیقاً از تأثیر پودر بر طعم و بافت نوشیدنی‌ها خوشش نمی‌آمد و تحویل نوشیدنی انرژی‌زا را ترجیح می‌داد، پس در سال 2021 کار روی Odyssey را آغاز کرد. امروز، این شرکت دارای 11 SKU است، از جمله طعم‌هایی مانند پرتقال میوه شور. /انبه، لیموناد میوه اژدها و لیمو تویست بلک بری.

انرژی موجود در نوشیدنی ها از ترکیب ال تیانین، جینسینگ و کافئین چای سبز می آید. فروهمن بيان کرد و قند گفت ه کمتری برای کمک به به حداقل رساندن "تارض" و سقوط قند که معمولاً با نوشیدنی های انرژی زا سنتی مرتبط است، وجود دارد. برای کسانی که خواهان افزایش کافئین هستند، این شرکت اخیرا سری Odyssey 222 را با 222 میلی گرم کافئین علاوه بر قارچ معرفی کرده است.

بیش از 5000 فروشگاه از جمله Publix، CVS، GNC، Erewhon، 7-Eleven، Thrive Market، Wegmans و Bristol Farms محصولات اودیسه را حمل می کنند. فرومن معیارهای رشد را ارائه نکرد، اما بيان کرد که شرکت شاهد افزایش فروش سه تا پنج قوطی در هفته به ازای هر SKU است.

رشد در صنعت نوشیدنی های کاربردی در سال های اخیر شتاب گرفت زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال غذاهای سالم تر بودند. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2027 ارزش رده جهانی سوداهای کاربردی 208 میلیارد دلار باشد.

در طول این مدت، شاهد بودیم که برندهایی مانند شرکت‌های نوشابه‌ساز سالم‌تر Poppi و Olipop در سال 2022 سرمایه جذب کردند، در حالی که شرکت Ryl در اوایل سال 2023 6.7 میلیون دلار برای خط تولید چای آماده‌ی کاربردی خود جمع‌آوری کرد.

Odyssey همچنین به فهرست بلندبالایی از شرکت‌هایی می‌پیوندد که از قارچ‌ها و میسلیوم، ریشه قارچ، برای ساختن همه چیز، از پروتئین‌های جایگزین گرفته تا مواد چرم‌مانند تا مصالح ساختمانی استفاده می‌کنند. شرکت هایی مانند Infinite Roots حتی در حال پرورش قارچ برای اهداف تجاری هستند.

مایا شوشان ارگاد مدیر ارشد فناوری PeakBridge در تحلیل روندهای میسلیوم گفت: «از آنجایی که بدون شک زمان‌بندی درست است، میسلیوم می‌تواند با مزه، مزایای تغذیه‌ای، عملکردی، مقیاس‌پذیر و مرتبط با تأثیر، مصرف‌کنندگان را جلب کند.

در همین حال، دور جدید تامین مالی Odyssey شامل سرمایه‌گذار استراتژیک ریچارد لیور از Rocket Beverage Group است که به گروهی از سهامداران موجود می‌پیوندد که 50٪ از کل مبلغ جذب شده را مشارکت می‌دهند.

فروهمن قصد دارد سرمایه را به موجودی اختصاص دهد تا توزیع را ادامه دهد و در حوزه های فروش و بازاریابی استخدام کند.

فرومن گفت: «ما این را صرفاً یک محصول نمی‌بینیم، بلکه یک جنبش کامل است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است