متن خبر

استارت‌آپ فین‌تک Ramp با افزایش 32 درصدی ارزش‌گذاری مواجه است، مرکوری به بانکداری مصرف‌کننده گسترش می‌یابد.

استارت‌آپ فین‌تک Ramp با افزایش 32 درصدی ارزش‌گذاری مواجه است، مرکوری به بانکداری مصرف‌کننده گسترش می‌یابد.

شناسهٔ خبر: 465915 -




به TechCrunch Fintech خوش آمدید! در این هفته، ما به افزایش ارزش و جهش بزرگ Ramp، حرکت مرکوری به بانکداری شخصی، کارت اعتباری جدید Klarna، دورهای مالی جهانی و موارد دیگر نگاه می کنیم!

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

Ramp ، یک استارتاپ مدیریت هزینه که رقیب شرکت هایی مانند Brex، Navan و Airbase است، هفته گذشته به طور انحصاری به TechCrunch بيان کرد که 150 میلیون دلار با ارزش 7.65 میلیارد دلاری پس از پول جمع آوری کرده است. Khosla Ventures and Founders Fund را رهبری کردند که نشان دهنده افزایش 31.9 درصدی در ارزش گذاری نسبت به افزایش اوت 2023 بود. این یک شاهکار چشمگیر در یک بازار چالش برانگیز پر از دورهای پایین است. همچنین، به ویژه، Ramp یکی از معدود فین‌تک‌های بزرگ‌تر است که مجبور به اخراج کارکنان خود نشده است. چه چیزی باعث علاقه سرمایه گذاران به Ramp شده است؟ اریک گلیمن، مدیرعامل این شرکت معتقد است که این رشد مداوم و تاکید شرکت بر هوش مصنوعی است.

تحلیل هفته

استارتاپ بانکداری تجاری Mercury در حال گسترش به بانکداری مصرف کننده است. این شرکت هفت ساله امروزه از طریق فعالیت B2B خود به بیش از 100000 کسب و کار که بسیاری از آنها استارت آپ هستند خدمات می دهد. مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران عماد آخوند به TechCrunch می گوید که مرکوری امیدوار است بسیاری از مشتریان تجاری خود را به مشتری تبدیل کند، نه اینکه دنبال توده ها برود. Onyx Private، با پیشنهاد مشابه، اخیراً حرکتی معکوس انجام داد و از B2C به B2B چرخش کرد. کارشناسان صنعت که من با آنها صحبت کردم تأکید کردند که بانکداری تجاری و شخصی «دو جانور متفاوت» هستند، اما همچنین، عطارد کاملاً از صفر شروع نمی‌کند.

می‌توانید به صحبت‌های گروه Equity درباره اخبار فین‌تک این هفته گوش دهید:

دلار و سنت

finmid استارت‌آپ فین‌تک تعبیه‌شده مستقر در برلین، ۲۴.۷ میلیون دلار در دور سری A با ارزش‌گذاری ۱۰۷ میلیون دلاری پس از پول جمع‌آوری کرده است تا محصول خود را بیشتر بسازد و وارد بازارهای جدید شود.

از سال 2015، پولا ، یک شرکت بیمه مستقر در کنیا، علاقه مند به افزایش دسترسی کشاورزان خرده پا به بیمه کشاورزی در سراسر بازارهای نوظهور بوده است. تا کنون، اینسورتک از 15.4 میلیون کشاورز در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین حمایت کرده است تا بیمه شوند، و پس از یک دور سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری سری B، به دنبال افزایش سرمایه است.

میداس ، یک استارت‌آپ فین‌تک که به مردم ترکیه اجازه می‌دهد در سهام ایالات متحده و ترکیه سرمایه‌گذاری کنند، او میگوید ۴۵ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری Portage of Canada جمع‌آوری کرده است.

شایعات حاکی از آن است که استارت‌آپ HR/fintech Rippling ۲۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند و ۶۷۰ میلیون دلار دیگر سهام توسط سهامداران موجود فروخته می‌شود.

دیگه چی مینویسیم

غول فین‌تک سوئدی در مصاحبه‌ای اختصاصی با تک‌کرانچ گفت، Klarna کارت اعتباری خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است. با کارت اعتباری Klarna، این شرکت اکنون با شرکت هایی مانند اپل و اخیراً Robinhood و همچنین بازیکن رقیب BNPL Affirm در ارائه کارت اعتباری در ایالات متحده رقابت می کند.

داستان های بیشتر برای شما:

Google Wallet در هند با ادغام‌های محلی ظاهر می‌شود، اما Pay باقی می‌ماند

هند در تلاش است تا سلطه PhonePe و گوگل در پرداخت های موبایلی را محدود کند

جیو فایننشال، بلک راک برای بهره برداری از بازار مدیریت ثروت هند

در داخل بازی LemFi به فین تک برای دیاسپورای جنوبی جهانی است

عناوین با علاقه بالا

پایپ سرمایه جاسازی شده را به عنوان خدمات برای مشاغل کوچک راه اندازی می کند

Kamina 3.2 میلیون دلار در بزرگترین راند پیش فروش اکوادور جمع آوری کرد

Finix ابزاری را برای پذیرش پرداخت برای بازرگانان داخلی راه اندازی می کند

این فین تک می خواهد طبقه متوسط ​​را تامین مالی کند. SRM Ventures به این ایده 40 میلیون دلار وام داد

شریک علوفه و Uber Eats در تحویل خواربار SNAP EBT (TC قبلاً Forage را در اینجا پوشش می داد.)

Public حساب های تجاری Stocktwits را تصاحب می کند

یکی از بنیانگذاران بولت، با ادعای کت و شلوار، از خرید غیرمعمول سهام خودداری کرد

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا به سیگنال 408.204.3036 برای من پیام ارسال کنید. همچنین می توانید یادداشتی را برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است