متن خبر

استارت‌آپ فم‌تک Perelel در حال خرید استارت‌آپ سلامت جنسی LOOM با حمایت صندوق بنیانگذاران است

استارت‌آپ فم‌تک Perelel در حال خرید استارت‌آپ سلامت جنسی LOOM با حمایت صندوق بنیانگذاران است

شناسهٔ خبر: 772848 -




شرکت سلامت زنان Perelel روز چهارشنبه اعلام کرد که LOOM یک پلتفرم سلامت آموزشی زنان را به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است. بنیانگذار LOOM اریکا چیدی به عنوان مشاور استراتژیک به پرلل می پیوندد.

چیدی ​​LOOM را در سال 2017 به عنوان یک تجربه حضوری راه‌اندازی کرد و به زنان محتوای آموزشی درباره آموزش سلامت باروری و جنسی ارائه داد. تا سال 2020، به یک پلتفرم دیجیتال اشتراک آنلاین گسترش یافت و دوره‌ها، محتوا و پشتیبانی اجتماعی را برای زنان فراهم کرد. در مجموع 6.5 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند Slow Ventures و Founders Fund و همچنین افراد مشهوری مانند Tessa Thompson بازیگر و Gwyneth Paltrow موسس Goop جمع آوری کرد.

چیدی ​​به TechCrunch یادآوری کرد: «من مانند سی و چهارمین زن سیاهپوستی بودم که بیش از یک میلیون دلار سرمایه سرمایه‌گذاری جمع‌آوری کرد. در لحظه، فقط یک علاقه جدید به سلامت زنان وجود داشت.»

در همین حال، الکس تیلور، دکتر بنفشه بیاتی و ویکتوریا تاین گیوا Perelel را در سال 2020 راه اندازی کردند تا ویتامین هایی با حمایت بالینی برای حمایت از سلامت هورمونی زنان ارائه دهند. این شرکت او میگوید که سبد محصولات خود را 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است، او میگوید از زمان راه‌اندازی خود بیش از 48 میلیون کپسول فروخته است، با رشد کلی بیش از 120 درصد نسبت به سال گذشته، اگرچه از افشای آن خودداری کرد. درآمد در فوریه یک سری A 6 میلیون دلاری به رهبری یونیلور را بست.

در چند سال گذشته، موضوع سلامت زنان در کانون توجهات اجتماعی-سیاسی قرار گرفته است، به ویژه از زمانی که دادگاه عالی دسترسی ملی به سقط جنین در ایالات متحده را لغو کرد.

محصولات هورمونی Perelel، توسط Perelel

تاین گیوا که در کنار تیلور یکی از مدیران اجرایی است، پیش از راه اندازی پرلل را به یاد می آورد زمانی که سرمایه گذاران از آنها می پرسیدند که بازار سلامت زنان برای باروری، بارداری و پس از زایمان چقدر بزرگ است و معتقد بودند که این فرصت کوچکی برای بازگشت است. او به TechCrunch گفت: «مزایای مثبت امروز این است که حداقل از سوی جامعه سرمایه‌گذاران، آنها در واقع متوجه شده‌اند که سلامت زنان فرصت بزرگی است که همه ما از آن استفاده نمی‌کنیم.

اعداد و ارقام در واقع رشد سالمی را نشان می‌دهند، اگرچه همه شرکت‌ها در سال‌های اخیر - مگر اینکه هوش مصنوعی باشند - هنوز هم مشکلاتی را در محیط تامین مالی می‌بینند. گزارش سال 2023 توسط بانک سیلیکون ولی نشان داد که از سال 2018 تاکنون 314 درصد افزایش در دلارهای خطرپذیر به شرکت‌های سلامت زنان در مقایسه با افزایش 28 درصدی برای بخش سلامت کلی وجود داشته است. میلیاردها دلار به این بخش سرازیر می‌شود: دیلویت دریافت که 2 درصد از سرمایه‌گذاری‌های سرمایه‌گذاری به بخش سلامت به شرکت‌های سلامت زنان اختصاص یافته است که در سال 2023 به 41.2 میلیارد دلار رسید.

پس طبیعی بود که مسیرهای Perelel و LOOM با هم تلاقی کنند و چیدی در اوایل سال جاری با تیلور و تاین گیویا در برانچ قرار بگیرد و در مورد مراحل بعدی هر دو شرکتشان صحبت کند. چیدی ​​می خواست LOOM را بفروشد.

هنگامی که ما برنامه خود را در اکتبر گذشته در اپ استور راه اندازی کردیم، می دانستم که می خواهم به جلو حرکت کنم و به طور ایده آل شرکتی را پیدا کنم که دقت بالینی بالاتری داشته باشد - یا دقت مصرف کننده بالاتر - و بتواند از آنچه ساخته ایم برای حمایت بهتر از زنان در یک کشور استفاده کند. چیدی ​​گفت: 360 راه بیشتر.

تاین گیوا گفت: «این نوع اطلاعات و محتوای آموزشی و بهداشتی عمدی واقعاً در هیچ برند دیگری در این دسته جمع نمی‌شود. ایجاد چیزی بسیار متفاوت، اما از دو برند بسیار قوی موجود، هیجان انگیز است.

پرلل او میگوید گام‌های بعدی آن ادامه «ماموریت گسترده‌تر حمایت از زنان و حمایت از سلامت زنان» است.

LOOM طی چند ماه گذشته تیم خود را کاهش داده بود و تا زمانی که خرید این هفته به پایان رسید، Chidi تنها کارمند باقی مانده بود. او او میگوید که طرفدار دست‌های بیکار نیست و علاوه بر اینکه به‌عنوان مشاور LOOM می‌آید، در حال حاضر به عنوان مشاور برای برندهای دیگر، از جمله نایک، کار می‌کند. او ده سال پیش کتابی نوشت و در حال کار بر روی نسخه سالگرد آن است. او گفت: «زمان بیشتر برای نوشتن واقعاً خوب خواهد بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است