متن خبر

استارت‌آپ فروش زنده CommentSold از هوش مصنوعی برای تولید کلیپ‌های قابل خرید و اجتماعی استفاده می‌کند.

استارت‌آپ فروش زنده CommentSold از هوش مصنوعی برای تولید کلیپ‌های قابل خرید و اجتماعی استفاده می‌کند.

شناسهٔ خبر: 465029 -




CommentSold، استارتاپ فناوری تجارت الکترونیک که ابزارهای وب و ویدیو را برای خرده فروشان آنلاین فراهم می کند، روز چهارشنبه یک ابزار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی کرد که می تواند تصاویر پخش شده زنده را تحلیل کند و ویدیوهای توضیحی کوتاهی را برای فروشندگان ایجاد کند تا در وب سایت، برنامه و برنامه خود پست کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی

ویژگی «AI ClipHero» کلیپ‌های کوتاهی از رویدادهای فروش پخش مستقیم ایجاد می‌کند که اغلب ساعت‌ها طول می‌کشد. ابزار جدید CommentSold به جای اینکه خرده‌فروش‌ها محتوا را دوباره تماشا کنند و کلیپ‌های مرتبط را برای ویرایش و پست کردن جستجو کنند، با شناسایی خودکار جالب‌ترین بخش‌های پخش زنده برای مشتریانی که رویداد را از دست داده‌اند، در زمان آنها صرفه‌جویی می‌کند تا خلاصه‌ای از محصولات را دریافت کنند. این ابزار همچنین از تشخیص گفتار برای تولید زیرنویس استفاده می کند.

«ویدئوهای توضیح‌دهنده قابل خرید در حال حاضر قوی‌ترین رسانه تجارت ویدیویی هستند و TikTok و Instagram به روش اصلی Gen Z برای کشف، یادگیری در مورد محصولات و خرید محصولات تبدیل شده‌اند. گواتام گوسوامی، مدیر عامل CommentSold، به TechCrunch گفت: با این حال، ایجاد ویدیوهای قابل خرید [نیازمند] زمان‌های تولید قابل توجهی است.

اعتبار تصویر: CommentSold

نرم افزار برش مبتنی بر هوش مصنوعی جدید نیست، اما شرکت های زیادی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را به طور خاص برای تجارت زنده طراحی نکرده اند. با این حال، استارتاپ‌های مختلف (پودر، اکلیپس و دیگران)، آپشن های مشابهی را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرده‌اند تا نکات برجسته‌ای را از جریان‌های بازی به تصویر بکشند.

شرکت‌هایی مانند TikTok و Twitch تلاش کرده‌اند تا هوش مصنوعی ایجاد کنند که می‌تواند ویدیوهای قابل خرید را از رویدادهای پخش زنده ایجاد کند… CommentSold اکنون اولین ارائه‌دهنده‌ای است که یک هوش مصنوعی تجاری در دسترس را راه‌اندازی می‌کند، که از میلیون‌ها ساعت پخش زنده در کتابخانه CommentSold برای شناسایی و شناسایی آن‌ها یاد می‌گیرد. گوسوامی گفت: ویدیوهای توضیح دهنده محصول را از رویدادهای فروش پخش مستقیم ایجاد کنید.

علاوه بر ویژگی هوش مصنوعی ClipHero، CommentSold اخیراً PopClips را عرضه کرده است که به خرده فروشان اجازه می دهد محصولات را در یک بنر در پایین هر کلیپ برچسب گذاری کنند تا مشتریان را به صفحه محصول هدایت کنند و فروش بیشتری را افزایش دهند. این شرکت همچنین ابزارهایی را برای ساخت وب سایت سفارشی و اپلیکیشن موبایل و همچنین سیستم هایی برای خودکارسازی موجودی، فاکتورها، حمل و نقل و موارد دیگر ارائه می کند.

از زمان راه اندازی در سال 2017، CommentSold اکنون به بیش از 7000 کسب و کار کوچک و متوسط ​​کمک می کند تا تجربه خرید و تجارت الکترونیکی زنده را ارائه دهند. به گفته این شرکت، فروش بیش از 180 میلیون کالا با بیش از 4.4 میلیارد دلار ارزش ناخالص کالا در طول عمر (GMV) را تسهیل کرده است که از 3.8 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یافته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است