متن خبر

استارت‌آپ تجزیه و تحلیل داده‌های جاسازی شده Embeddable با وجود تقاضای زیاد همچنان مشتریان خود را انتخاب می‌کند

استارت‌آپ تجزیه و تحلیل داده‌های جاسازی شده Embeddable با وجود تقاضای زیاد همچنان مشتریان خود را انتخاب می‌کند

شناسهٔ خبر: 836557 -




تام گاردینر و هری مارشال Trevor.io را در سال 2016 به عنوان یک پلتفرم هوش تجاری بدون کد برای کمک به افراد بدون داده برای انجام تجزیه و تحلیل بر روی داده های داخلی خود تأسیس کردند. آن تجارت خوب بود، اما مشتریان به طور فزاینده‌ای شروع به درخواست از شرکت برای دسترسی به ابزارهای مشابه برای داده‌های مشتریانشان کردند.

گاردینر به TechCrunch بيان کرد که این شرکت در ابتدا در برابر فراخوان‌ها برای ساخت یک محصول جدید مقاومت می‌کرد و سر خود را پایین نگه داشت و روی ابزار داده داخلی خود تمرکز کرد. به گفته گاردینر، اما به زودی تقاضا برای نادیده گرفتن آن بسیار زیاد شد.

گاردینر گفت: «شرکت‌های بزرگ‌تر، بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شروع به ضربه زدن به درهای ما کردند تا جایی که بود، خوب، ما باید به نوعی این را تحلیل کنیم.»

نتیجه شرکتی به نام Embeddable بود که در حال ساخت یک کیت ابزار توسعه دهنده برای ساخت داشبوردهای تجزیه و تحلیل داده های تعاملی، سفارشی شده با مشتری بدون کدنویسی است. اینها می توانند با استفاده از کتابخانه ای از الگوهای ارائه شده توسط کاربران ساخته شوند، نه بی شباهت به رویکردهای جامعه محور Notion یا Airbyte.

Gardiner، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Embeddable، بيان کرد که شرکت او به دنبال کمک به شرکت‌ها با تجزیه و تحلیل داده‌های خود از صفر به یک نیست، بلکه به دنبال کمک به مشتریان با تجزیه و تحلیل‌های موجود مقیاس نیست. او بيان کرد که Embeddable می‌خواهد به این شرکت‌ها کمک کند تا این داشبوردهای تحلیلی را سریع‌تر بسازند، اما ارائه و طراحی را به آنها واگذار می‌کند، مشابه ابزارهای نرم‌افزاری بازی مانند Unity و Unreal Engine.

گاردینر گفت: «این خلاقیت را از بین نمی‌برد، فقط به آنها قدرت می‌دهد تا آن‌طور که می‌خواهند آن را بسازند، و همه آن نوع ابزار را در اختیارشان می‌گذارد، و پس این کاری است که ما با Embeddable انجام داده‌ایم.»

این شرکت هنوز در حال توسعه فناوری است. Embeddable Developer در حال حاضر در نسخه بتای خصوصی است و تک تک مشتریانی را که با آنها کار می کند به صورت دستی انتخاب می کند. مارشال، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی، بيان کرد که بیش از 800 شرکت برای همکاری با Embeddable از زمان افتتاح این نسخه بتا در دسامبر 2023 درخواست داده اند و این استارتاپ کمتر از 100 شرکت را پذیرفته است.

مارشال به TechCrunch گفت: «هر شرکتی که با آن کار می‌کنیم، آنها را مجبور کرده‌ایم تا از طریق این برنامه استفاده کنند و سپس با آنها تماس گرفتیم تا در مورد نیازهای آنها صحبت کنیم. «اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌ها، آنها را دور می‌زنیم. ما روی این تجربه توسعه‌دهنده اصلی تمرکز کرده‌ایم. ما واقعاً در حال بهینه‌سازی برای شرکت‌هایی هستیم که الزامات آنها با آنچه ما انجام می‌دهیم مطابقت دارد.»

این استراتژی تاکنون جواب داده است و Embeddable هر ماه بیش از 100000 دلار درآمد جدید امضا می کند و آماده گسترش می شود.

این شرکت مستقر در لندن به تازگی یک دور اولیه 6 میلیون یورویی (6.29 میلیون دلار) به رهبری OpenOcean با مشارکت Four Rivers و Techstars جمع آوری کرده است. وجوه تازه برای ایجاد تیم شرکت و قرار دادن منابع برای ایجاد الگوهای بیشتر برای شرکت ها و استراتژی های رشد جدید استفاده می شود.

به گفته گاردینر، تا کنون، اکثریت رشد شرکت از طریق SEO و موتورهای جستجو بوده است، زیرا مردم به دنبال جایگزین هایی برای جایگزینی بازیگران قدیمی صنعت مانند Tableau و Power BI مایکروسافت هستند. و در حالی که آنها از کنترل دقیق افرادی که به محصول دسترسی دارند لذت برده اند، می دانند که این مدل رشد Embeddable را محدود می کند.

ما به نوعی شما را به این معنا نگه می داریم که اگر می خواهید پایگاه داده خود را به هم متصل کنید، باید در این زمینه به شما کمک کنیم، یا اگر می خواهید یک کاربر را دعوت کنید، باید در این زمینه به شما کمک کنیم، زیرا در نهایت، ما آن چیزها را اولویت‌بندی نکرده‌ایم، زیرا چیزهایی را اولویت‌بندی کرده‌ایم که واقعاً ارزش گفت ه دارند.» گاردینر گفت. اما بدیهی است که برای یک حرکت سلف سرویس، باید بتوانید خودتان را ثبت نام کنید.»

این شرکت امیدوار است بتواند تا پایان سال آینده یک سیستم ثبت نام عمومی برای فناوری خود باز کند. Embeddable همچنین در حال کار بر روی دادن توانایی بیشتری به مشتری نهایی برای خود سرویس دهی و سفارشی کردن تجربه خود است که امیدوار است در Q1 آن را عرضه کند.

گاردینر گفت: «ما به معنای واقعی کلمه افرادی داریم که از لوکر، به ما، از Tableau، از GoodData، مانند این نوع نام‌های بزرگ، نقل مکان می‌کنند. مردم به صورت هفتگی به ما مراجعه می‌کنند، که واقعاً جالب است، و ما هرگز فکر نمی‌کردیم که در حال حاضر مشتریانی را از این افراد بزرگ جذب کنیم.»

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است