متن خبر

استارت‌آپ «بیمارستان در خانه» Doccla 46 میلیون دلار برای توسعه اروپا جمع‌آوری می‌کند

استارت‌آپ «بیمارستان در خانه» Doccla 46 میلیون دلار برای توسعه اروپا جمع‌آوری می‌کند

شناسهٔ خبر: 727386 -




بیمارستان‌ها در سرتاسر جهان مرتباً با کمبود تخت مواجه می‌شوند - مسئله‌ای که می‌تواند در صورت وقوع یک خطر بهداشتی یا سایر فاجعه‌های بزرگ در مقیاس بزرگ تشدید شود. استارت‌آپی به نام Doccla در حال ارائه فناوری برای رسیدگی به این مشکل است: فناوری «تخت مجازی» را برای کمک به پزشکان برای مدیریت از راه دور بیمارانی که یا زودتر از موعد مرخص شده‌اند یا در برخی موارد اصلاً به بیمارستان نمی‌روند، می‌سازد. پس از جلب توجه در بریتانیا و ایرلند، اکنون 35 میلیون پوند (46 میلیون دلار) برای گسترش در اروپا جمع آوری شده است.

Lakestar در دور سری B پیشرو است. Elaia و چندین سرمایه گذار موجود نیز در آن شرکت دارند. این بودجه دو سال پس از جمع آوری 17 میلیون دلاری داکلا از سری A انجام شد.

Doccla که با شرکت هایی مانند Graphnet و Huma رقابت می کند، از این بودجه تا حدی برای استخدام تیم های محلی در بازارهای جدید استفاده خواهد کرد. و در حالی که تمرکز اصلی این استارتاپ تا به حال بر بستن قرارداد با خدمات بهداشتی بوده است - آنها شامل NHS Trusts در بریتانیا و اداره خدمات بهداشتی ایرلند (HSE)) - برای فناوری "تخت مجازی" برای بیماران، از آزمایشات بالینی مجازی نیز پشتیبانی می کند. برای شرکت های داروسازی؛ و توجه خود را به ایجاد یک کسب و کار بینش داده در اطراف آن دارد.

اولین شروع Doccla ناشی از باد مخالف Covid-19 بود: فشار بزرگ برای دور نگه داشتن افراد بیشتر از بیمارستان ها برای کاهش فشار منابع، سازمان های مراقبت های بهداشتی را بر آن داشت تا برای رفع این شکاف به راه حل های تخت مجازی مانند Doccla وارد شوند. اما با بازگشت زندگی به حالت عادی، استارت آپ استراتژی های رشد عملی تری را نیز دنبال کرد. مارتین راتز، یکی از بنیانگذاران داکلا، در مصاحبه ای گفت: «در DNA ما این است که در درجه اول درآمد باشیم.

در هسته خود، خدمات Doccla حول مجموعه‌ای از دستگاه‌های نظارتی که به همراه یک تلفن همراه از پیش بارگذاری شده با برنامه آن به بیماران ارائه می‌شود، سازماندهی شده است. اینها برای جمع آوری داده هایی استفاده می شوند که مستقیماً در پرونده های سلامت الکترونیکی بارگذاری می شوند. پزشکان داده‌ها را از طریق داشبورد پزشک مشاهده می‌کنند و زمانی که قرائت‌های تشخیصی نیاز به توجه بیشتری دارند، هشدارهای ویژه‌ای دریافت می‌کنند - یک نقطه فروش قوی برای کارکنان پرکار، و آرامش خاطر برای بیماران در خانه.

Ratz به TechCrunch بيان کرد که برای ورود به بازارهای جدید یک رویکرد بسیار عملی در پیش گرفته است: معمولاً قبل از انجام این کار، یک مشتری جدید را در آنجا امضا می کند.

ابتدا می فروشیم و سپس با کمک مشتری وارد بازار می شویم. این دقیقاً همان چیزی است که در آلمان اتفاق افتاد. او گفت: «ما قصد داریم کاری را که در بریتانیا انجام می‌دهیم تکرار کنیم [در حالی که] درک می‌کنیم که زیربنای بازارهای [جدیدتر] بسیار متفاوت است، به ویژه از نظر بازپرداخت.

از طرف داروسازی، فناوری "بیمارستان در خانه" داکلا در تحقیقات دارویی استفاده می شود. به طور خاص، در طول آزمایش‌های دارویی، Doccla نیاز بیماران را به حضور فیزیکی در کلینیک‌هایی که معمولاً توسط سازمان‌های تحقیقاتی قراردادی شخص ثالث اداره می‌شوند، کاهش می‌دهد یا جایگزین می‌کند تا پیشرفت آنها را نظارت کنند. Ratz گفت: «ما می‌توانیم به انجام کارها سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر از CRO‌های سنتی کمک کنیم.

بازار راه‌حل‌های بیمارستانی ویروسی در حال شلوغ شدن است، اما داکلا معتقد است جزئیاتی مانند آگنوستیک بودن دستگاه، به ادامه مسیر کمک می‌کند.

برخی از این موارد در سمت محصول قرار دارند. به عنوان مثال، بر خلاف رقیب Whzan که به خاطر جعبه آبی خود شناخته می شود، Doccla دستگاهی آگنوستیک است. و در حالی که Doccla به یک برنامه نیاز دارد، اما مطمئن شوید که از یک فونت بزرگ و یک رابط کاربری ساده استفاده کنید. و "زمانی که داده ها به تنهایی کافی نیستند، برنامه Doccla بیمار و پزشکان را با پیام های درون برنامه ای و تماس های ویدئویی به هم متصل می کند." این پزشکان همچنین می‌توانند از خود داکلا باشند، به‌ویژه در خارج از ساعات کاری و در تعطیلات آخر هفته - وجه تمایز دیگری در مقایسه با برخی دیگر.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است