متن خبر

استارت‌آپ بلندپرواز ایالات متحده بی سر و صدا در حال ایجاد رقیبی برای رقیب مایکروسافت 365، برنامه‌های Google است – Notion اکنون محصولات اداری، تقویم، ایمیل و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

استارت‌آپ بلندپرواز ایالات متحده بی سر و صدا در حال ایجاد رقیبی برای رقیب مایکروسافت 365، برنامه‌های Google است – Notion اکنون محصولات اداری، تقویم، ایمیل و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

شناسهٔ خبر: 450474 -




مردی <a href= که از لپ تاپ با یک فنجان قهوه استفاده می کند" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AVP8R2A5jYYFvwVUzs7LXD.jpg">
Ecco i migliori notebook aziendali del 2022 (اعتبار تصویر: Shutterstock / SFIO CRACHO)

در تلاش برای ساخت مجموعه ای از محصولات اداری ایمن، استارتاپ آمریکایی Notion اخیراً Skiff را خریداری کرد، یک پلت فرم ابزار بهره وری متمرکز بر حریم خصوصی که ذخیره سازی فایل های رمزگذاری شده سرتاسر، اسناد، رویدادهای تقویم و ایمیل را ارائه می دهد.

اسکیف که در سال 2020 توسط اندرو میلیچ و جیسون گینزبرگ تأسیس شد، 14.2 میلیون دلار سرمایه را طی دو دور از سرمایه گذاران برجسته، از جمله Sequoia Capital، جان هنسی، رئیس آلفابت، و جری یانگ، مدیر عامل سابق یاهو، جذب کرد.

در ابتدا، Skiff یک جایگزین امن برای Google Docs ارائه کرد، اما به سرعت گسترش یافت تا ابزارهای بهره‌وری دیگری مانند تقویم و ایمیل ایجاد کند.

اسکیف برای خاموش کردن

پس از تصاحب این شرکت، آکشای کوتاری، مدیر اجرایی Notion، فاش کرد که شرکت او پیشرفت Skiff را از زمان شروع آن دنبال می‌کرده است. تحت تاثیر توجه به جزئیات در محصولات Skiff، Notion تصمیم گرفت پلتفرم را زیر بال خود بیاورد تا مجموعه بهره وری خود را افزایش دهد.

در اعلامیه‌ای، تیم اسکیف از پیوستن نیروها به Notion ابراز هیجان کرد و دید همسویی عمیقی با دیدگاه Notion برای ایجاد یک فضای کاری متصل مشاهده کرد.

اگرچه مشتریان Skiff در حال حاضر می توانند به استفاده از مجموعه محصول ادامه دهند، اما به طور نامحدود ادامه نخواهد داشت. این شرکت اعلام کرد که محصولاتش پس از یک دوره شش ماهه غروب آفتاب تعطیل می‌شوند و حساب‌های کاربری به حساب‌های Notion تبدیل نمی‌شوند. به کاربران اطمینان داده شده است که می توانند به راحتی داده های خود را به سرویس های دیگر صادر یا انتقال دهند، و Skiff انجمنی ایجاد کرده است که نحوه انجام این کار را توضیح می دهد .

کاربران Skiff می‌توانند با باز کردن Skiff Mail، Calendar، Pages یا Drive و کلیک کردن روی «ارسال بازخورد» در نوار کناری سمت چپ، بازپرداخت درخواست کنند. آنها فقط باید «صورتحساب» را به عنوان دسته انتخاب کنند و درخواست بازپرداخت را در آنجا وارد کنند. پس از کلیک بر روی ارسال، یک شماره بلیط دریافت می کنند.

TechCrunch اشاره می‌کند که این خرید اولین مورد برای Notion نیست، که قبلاً ابزار مدیریت گردش کار Flowdash را در سال 2022 خریداری کرده بود.

همانطور که Notion به گسترش پیشنهادات خود ادامه می دهد، واضح است که استارت آپ به دنبال ایجاد فضایی برای خود در بازار رقابتی امن دفتر کار است. با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت، Notion به طور بالقوه می تواند برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال جایگزینی برای راه حل های بزرگ فناوری مانند Microsoft 365 و Google Apps هستند، جذاب باشد.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است