متن خبر

استاد بعدی شما در این کالج می تواند ChatGPT باشد

استاد بعدی شما در این کالج می تواند ChatGPT باشد

شناسهٔ خبر: 715869 -




ChatGPT در ASU
(اعتبار تصویر: OpenAI)

دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU) ChatGPT را به شلوغ ترین عضو هیئت علمی خود در سال جاری تبدیل کرده است. چت ربات هوش مصنوعی به دانش آموزان کمک می کند تا مقالات آکادمیک بنویسند، بیماران را برای دانشجویان مراقبت های بهداشتی شبیه سازی کند، و شرکت کنندگان را برای مطالعات تحقیقاتی در میان صدها نقش دیگر استخدام کند.

ASU و OpenAI در اوایل سال جاری توافق کردند که با هم همکاری کنند و یک نسخه اقتباسی از ChatGPT را که برای کمک به آموزش، تحقیق و سایر نیازهای آکادمیک به نام ChatGPT Edu طراحی شده است، به کار گرفتند. ChatGPT Edu اکنون بخش مهمی از تجربه پردیس است و به برنامه‌های ASU برای استفاده از هوش مصنوعی برای تجارب یادگیری و تحقیق شخصی‌تر و در دسترس‌تر خدمت می‌کند.

مایکل کرو، رئیس ASU توضیح داد: "هیچ دو نفر دقیقاً به روشی مشابه یاد نمی گیرند، و نوآوری ثابت کرده است که قدرتمندترین دارایی ما است. " برای موفقیت ASU این است که ما از فناوری و اکنون هوش مصنوعی برای ارائه یادگیری مادام العمر و هدایت پتانسیل انسانی استفاده کنیم.

ASU هنگام اعلام این معامله چالش نوآوری هوش مصنوعی را ایجاد کرد و از اساتید خواست تا راه‌هایی را پیشنهاد کنند که ChatGPT می‌تواند در کارشان کمک کند. بیش از 80 درصد از مدارس و کالج‌های ASU تنها در چند هفته پیشنهادات خود را ارائه کردند که منجر به دور دوم شد که برای پژوهشگران دانشجو نیز آزاد بود. در حال حاضر بیش از 400 پیشنهاد در دست تحلیل است، با بیش از 200 پروژه با استفاده از ChatGPT Edu در حال حاضر آغاز شده است.

را با ChatGPT Edu - YouTube سرعت می بخشد" style="width:100%;text-align:right;direction:rtl"> دانشگاه ایالتی آریزونا یادگیری و تحقیق را با ChatGPT Edu - YouTube سرعت می بخشد دانشگاه ایالتی آریزونا یادگیری و تحقیق <a href= را با ChatGPT Edu - YouTube سرعت می بخشد" data-aspect-ratio="16/9" loading="lazy">
تماشا کنید

هوش مصنوعی دانشگاهی

نکات برجسته ChatGPT Edu شامل برنامه "AI as a Writing Companion" است. ChatGPT به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برای تنظیمات آکادمیک با بازخورد بلادرنگ درباره مقالات خود بنویسند. در همین حال، یک بیمار مجازی به نام "سام" در کالج راه حل های سلامت وجود دارد، یک فرد سیگاری میانسال شبیه سازی شده با استفاده از ChatGPT به دانش آموزان فرصتی برای تمرین مراقبت های بالینی و تعامل با بیمار می دهد. سپس "Research Plus Me" وجود دارد که به جذب مشارکت در تحقیقات کمک می کند و به موثرتر و اخلاقی تر شدن آن کمک می کند.

آن جونز، معاون آموزش در مقطع کارشناسی، می گوید: «ما متقاعد شده ایم که آموزش دانش آموزان برای استفاده از هوش مصنوعی برای موفقیت نیروی کار آینده آنها ضروری است. مردم هیجان‌زده هستند زیرا اکنون نمونه‌های عینی برای اشاره دارند که در آن هوش مصنوعی نتایج آنها را در کلاس بهبود می‌بخشد.»

موفقیت ASU احتمالاً الگویی برای سایر دانشگاه‌هایی است که با OpenAI و سایر توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی کار می‌کنند. با تمام ملاحظات اخلاقی، هوش مصنوعی ممکن است یک موهبت بزرگ برای آموزش عالی باشد. تلاش برای ممنوع کردن ChatGPT و ابزارهای مرتبط به طور کامل بعید است واقعاً کارساز باشد، به خصوص وقتی صحبت از تشخیص متن نوشته شده با هوش مصنوعی از ترکیبات انسانی باشد. منطقی است که مدارس به دنبال راه‌هایی برای تعبیه هوش مصنوعی در محوطه دانشگاه خود باشند تا به جای هدایت آن به زیرزمین، آن را بهتر کنترل کنند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند درباره فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است