متن خبر

از Exec برکس تا سرمایه گذاری خطرپذیر

از Exec برکس تا سرمایه گذاری خطرپذیر

شناسهٔ خبر: 601928 -




به TechCrunch Fintech خوش آمدید! این هفته، ما به دنبال جهش یک مدیر برکس برای پیوستن به شرکت مخاطره‌آمیز a16z هستیم، Klarna واحد پرداخت‌های خود را فروخته و برخی افزایش‌های فوق‌العاده دارد.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر سه‌شنبه ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

TechCrunch به طور انحصاری آموخته است که علی راتود-پاپیه از سمت خود به عنوان رئیس جهانی انطباق در استارتاپ مدیریت هزینه کارت شرکتی برکس کناره گیری کرده است تا به شرکت سرمایه گذاری Andreessen Horowitz (a16z) به عنوان شریک و افسر انطباق بپیوندد. این استخدام در زمان جالبی برای a16z انجام می‌شود که در سیناپس سرمایه‌گذاری کرده بود، استارت‌آپ بانکداری به‌عنوان یک سرویس که در ماه آوریل اعلام ورشکستگی کرد و از آن زمان به دلیل حدود 85 میلیون دلار از دست‌رفته وجوه مشتریان مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی دیگر از مدیران برکس، سام بلوند (مدیر ارشد درآمد سابق) نیز شرکت را ترک کرد تا به یک سرمایه گذار خطرپذیر تبدیل شود. اما او در اوایل سال جاری از نقش خود در Founders Fund کناره‌گیری کرد و در آن زمان گفت: «سرمایه‌گذاری تمام وقت / VC بودن برای من مناسب نیست.»

تحلیل هفته

Gynger ، پلتفرمی که به شرکت‌ها برای خرید فناوری وام می‌دهد، 20 میلیون دلار در دور سری A به رهبری PayPal Ventures جمع‌آوری کرده است. شرکت‌های زیادی وجود دارند که از طریق روش‌های مختلف به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند تا خرید فناوری را تامین کنند. مدل Gynger از این جهت متمایز بود که هم با خریداران و هم با فروشندگان فناوری کار می کند. این استارت آپ به فروشندگانی که فناوری می فروشند، راهی برای ارائه تامین مالی تعبیه شده از طریق یک پلتفرم حساب های دریافتنی ارائه می دهد که شرایط پرداخت «انعطاف پذیر» را فراهم می کند. تا به امروز، Gynger هزاران پرداخت را برای مشتریان خود در میان صدها فروشنده، از جمله AWS، Google Cloud و Okta تسهیل کرده است.

دلار و سنت

Finbourne ، که پلتفرمی برای کمک به شرکت‌های مالی برای سازماندهی و استفاده بیشتر از داده‌های خود در هوش مصنوعی و مدل‌های دیگر ایجاد کرده است، ۷۰ میلیون دلار با ارزش‌گذاری پس از پول کمی بیش از ۳۵۶ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

Cadana که APIها و محصولات دارای برچسب سفید به نیروی کار جهانی اجازه می دهد تا پرداخت ها و مدیریت حقوق و دستمزد را در سیستم های موجود خود ادغام کنند، با مجموع 7.4 میلیون دلار بودجه از مخفی کاری بیرون آمده است.

Hero مستقر در پاریس، که در حال ساخت یک محصول بلندپروازانه بانکی برای شرکت‌های کوچک است، یک دور سرمایه‌گذاری کل سهام 12.2 میلیون دلاری به رهبری Valar Ventures جمع‌آوری کرده است.

Materia که با نرم افزار و برنامه های کاربردی موجود در جریان کار یک شرکت ادغام می شود تا به تجزیه سیلوهای موجود در انبار داده های بدون ساختار شرکت های حسابداری کمک کند، با بودجه 6.3 میلیون دلاری از مخفی کاری بیرون آمده است.

دیگه چی مینویسیم

چهار سال پس از خرید Shine ، یک استارت‌آپ فین‌تک فرانسوی که حساب‌های بانکی را به فریلنسرها و شرکت‌های بسیار کوچک ارائه می‌دهد، Société Générale برنامه‌های خود را برای فروش Shine به Ageras اعلام کرده است. در سال 2020، TechCrunch گزارش داد که Société Générale حدود 100 میلیون یورو برای خرید شاین هزینه کرده است. این یک خرید بزرگ نبود، اما در آن زمان پوشش بسیار زیادی را به خود جلب کرد، زیرا چیزی بیش از یک قرارداد فناوری یا استعداد بود. رومن دیلت این اسکوپ را به ما می دهد.

عناوین با علاقه بالا

Klarna پس از یافتن تضاد منافع با رقبای Adyen و Stripe از تجارت خارج می شود

اسناد جدید نشان می دهد که درآمد ایلان ماسک ایکس رسماً کاهش یافته است

Revolut به دنبال ارزش گذاری بیش از 40 میلیارد دلار در فروش سهام کارکنان است

سلکوین 120.5 میلیون دلار برای M&A جدید جمع آوری می کند

تک‌شاخ فین‌تک مکزیکی کلیپ ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند

Amplify Life Insurance 20 میلیون دلار بودجه سری B جمع آوری می کند

رقیب Klarna، Zilch، 125 میلیون دلار با هدف فروش سه برابری و تسریع در مسیر IPO جمع آوری می کند.

Verituity 18.8 میلیون دلار برای تأیید پرداخت جمع آوری می کند

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا برای من پیامی در سیگنال به شماره 408.204.3036 ارسال کنید. همچنین می توانید یادداشتی را برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است