متن خبر

از کارگر ساختمانی تا آموزش میلیون ها توسعه دهنده با جان اسمیلگا [پادکست شماره 122]

از کارگر ساختمانی تا آموزش میلیون ها توسعه دهنده با جان اسمیلگا [پادکست شماره 122]

شناسهٔ خبر: 469063 -




در قسمت این هفته پادکست، با استاد برنامه نویسی پرکار جان اسمیلگا مصاحبه می کنم. جان در اتحاد جماهیر شوروی بزرگ شد. او قبل از اینکه توسعه‌دهنده شود، 5 سال کار ساخت و ساز کرد. امروز او از طریق دوره های متعدد خود در freeCodeCamp به میلیون ها توسعه دهنده همکار آموزش داده است.

جان دوران کودکی خود را قبل از سقوط اتحاد جماهیر شوروی در لتونی گذراند. او به‌عنوان یک کارگر مهمان‌نوازی مهاجر در جزیره کوچک گرنزی به دنبال کار در بریتانیا بود.

اما او قصد داشت به ایالات متحده مهاجرت کند. در آنجا به عنوان کارگر ساختمانی کار کرد و به خود کدنویسی را یاد داد. او همچنین برای دریافت مدرک در دوره های آنلاین دانشگاه شرکت کرد.

و با همسرش که یک پرستار از اوکراین بود آشنا شد. آنها با هم تشکیل خانواده دادند و با هم در فلوریدا زندگی می کنند.

در طول این گفتگو، جان در مورد سفر خود به آموزش مفاهیم برنامه نویسی و علوم کامپیوتر که آموخته صحبت می کند. او در مورد دوره های رایگان خود در freeCodeCamp و دوره های پولی خود صحبت می کند که به او در پرداخت صورت حساب ها کمک می کند.

صدای جان فورا توسط توسعه دهندگان قابل تشخیص است. او می گوید که این به این دلیل است که او شرایطی دارد که تارهای صوتی تا حدی فلج شده است، که برای آن مجبور به تزریق مکرر است.

امیدوارم از گفتگوی ما لذت ببرید.

آیا می توانید حدس بزنید که در طول مقدمه چه خط باس را روی بیس خود می نوازم؟ این برگرفته از آهنگی است که در سال 1982 توسط کوئینسی جونز تهیه شده است.

حتما پادکست freeCodeCamp را در برنامه پادکست مورد علاقه خود دنبال کنید. و این پادکست را با یک دوست به اشتراک بگذارید. بیایید افراد بیشتری را ترغیب کنیم تا کدنویسی را یاد بگیرند و در زمینه فناوری برای خود شغلی ایجاد کنند.

می توانید این مصاحبه را در کانال YouTube FreeCodeCamp تماشا کنید:

یا می توانید به پادکست در پادکست های اپل، Spotify یا برنامه پادکست مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین می توانید پادکست زیر را مستقیماً در مرورگر خود گوش دهید:

همچنین، می‌خواهم از 9003 انسان مهربانی که هر ماه از خیریه ما حمایت می‌کنند و این پادکست را ممکن می‌سازند، تشکر کنم. شما می توانید به آنها بپیوندید و از ماموریت ما در آدرس زیر حمایت کنید: https://www.freecodecamp.org/donate

پیوندهایی که در طول مصاحبه در مورد آنها صحبت می کنیم:

وب سایت شخصی جان: https://johnsmilga.com/

جان اسمیلگا در توییتر: https://twitter.com/john_smilga

جزیره گرنزی: https://en.wikipedia.org/wiki/Guernsey

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است