متن خبر

از سوفی بپرسید: به عنوان یک مهاجر، چگونه می توانم در فناوری فضایی کار کنم؟

از سوفی بپرسید: به عنوان یک مهاجر، چگونه می توانم در فناوری فضایی کار کنم؟

شناسهٔ خبر: 445383 -




سوفی آلکورن، وکیل ، نویسنده و بنیانگذار قانون مهاجرت آلکورن در سیلیکون ولی، کالیفرنیا، یک وکیل متخصص خبره در قانون مهاجرت و تابعیت توسط هیئت تخصصی حقوقی وکلای ایالتی است. سوفی مشتاق فراتر رفتن از مرزها، گسترش فرصت ها، و اتصال جهان با تمرین قانون مهاجرت دلسوزانه، رویایی و متخصص است. با سوفی در لینکدین و توییتر ارتباط برقرار کنید.

اعضای TechCrunch+ به ستون‌های هفتگی «از سوفی بپرس» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز

من یک شهروند هند هستم. من در بهار از یک برنامه کارشناسی ارشد ایالات متحده فارغ التحصیل خواهم شد. من علاقه مند به کار در فناوری فضایی هستم و تا زمانی که در OPT هستم برای مشاغل در آن زمینه درخواست خواهم کرد. من شنیده ام که اکثر شرکت های فناوری فضایی به دلیل قوانین صادرات و سایر مسائل مربوط به انطباق، تمایلی به استخدام افراد با ویزای دانشجویی F-1 ندارند. چگونه می توانم روزی رویاهایم را دنبال کنم؟

- دانش فضایی

فضای عزیز

شما به موضوع پیچیده قوانین کنترل صادرات اشاره می کنید. کار در فناوری فضایی می تواند برای یک مهاجر در OPT، H-1B یا O-1A دشوار باشد. به گفتگوی من با بیلی رایشلت، یک وکیل نظارتی و شرکتی که بر این موضوع تمرکز دارد، زیرا مربوط به صنعت فضای تجاری و استارت آپ های فناوری است، گوش دهید. در طول گفتگوی ما، او قوانین کنترل صادرات و آنچه شرکت ها، بنیانگذاران و استعدادها باید هنگام کار بر روی فناوری یا به اشتراک گذاری اطلاعات در نظر داشته باشند را توضیح داد.

برای بسیاری، پاسخ گرفتن گرین کارت است، اما نقطه شروع اغلب H-1B از طریق قرعه کشی است. برای آخرین اخبار در مورد قرعه کشی سالانه H-1B امسال، در وبینار آموزشی رایگان و زنده من ثبت نام کنید که همه آنچه را که در مورد H-1Bs در سال 2024 باید بدانید را پوشش می دهد.

همانطور که به کار فناوری فضای تجاری و استارت آپ ها می پردازیم، مهم است که با مروری بر برخی از اصول اولیه، از جمله EAR (مقررات اداره صادرات) و ITAR (مقررات بین المللی ترافیک اسلحه) و اینکه چرا این مقررات کار را دشوار می کند، شروع کنیم. برای شرکت های فناوری فضایی برای استخدام افراد با ویزای دانشجویی یا حتی کاری.

آغازگر کنترل صادرات

به گفته رایشلت، ایالات متحده دو قانون اصلی کنترل صادرات دارد که بر نحوه صادرات و یا به اشتراک گذاری فیزیکی یا الکترونیکی برخی فناوری‌ها، نرم‌افزارها، داده‌های فنی و سایر مواد با کشورهای خارجی و حتی افراد متولد خارج از کشور که در ایالات متحده کار و زندگی می‌کنند، نظارت می‌کند. ویزای دانشجویی یا کاری هدف آنها حفاظت از امنیت ملی، سیاست خارجی و منافع اقتصادی ایالات متحده است:

    EAR (مقررات اداره صادرات) صادرات و واردات فناوری ها و داده های تجاری و نظامی را کنترل می کند. دفتر صنعت و امنیت وزارت بازرگانی ایالات متحده (BIS) بر EAR نظارت دارد.

    ITAR (مقررات بین المللی ترافیک اسلحه) صادرات و واردات محصولات، خدمات، نرم افزارها و داده های درجه نظامی مانند فناوری فضایی را کنترل می کند. اداره کنترل بازرگانی دفاعی وزارت امور خارجه ایالات متحده بر ITAR نظارت دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است