متن خبر

از اپراتورهای معمولی خودداری کنید – بهترین معامله Samsung Galaxy S24 در این خرده‌فروش است

از اپراتورهای معمولی خودداری کنید – بهترین معامله Samsung Galaxy S24 در این خرده‌فروش است

شناسهٔ خبر: 446088 -




Samsung Galaxy S24 Ultra در پس‌زمینه زرد با روکش متن ذخیره‌شده بزرگ
(اعتبار تصویر: آینده)

یکی از بهترین معاملات Galaxy S24 که در حال حاضر در هر کجای وب پیدا می‌کنید، در اپراتورهای معروف یا حتی خود سامسونگ نیست - در واقع در Best Buy به پایان رسیده است.

به عنوان تبلیغ اولیه برای پیش‌سفارش، خرده‌فروش تخفیف گسترده‌ای را تا 1000 دلار، ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان و یک کارت هدیه 150 دلاری برای خرج کردن در هر جایی در محل ارائه می‌دهد. حداکثر تخفیف معامله در اینجا به طور خاص در دستگاه‌های سازگار با AT&T یا Verizon در دسترس است، اما کسانی که به دنبال یک دستگاه قفل نشده هستند همچنان می‌توانند با تخفیف قابل‌اعتماد تا 750 دلار معامله کنند - که هنوز هم صرفه‌جویی قابل توجهی است.

یکی از دلایل خوب بودن معامله Best Buy's Galaxy S24 این است که یک کارت هدیه در Best Buy همیشه مفید خواهد بود. برخلاف گزینه‌های مشابه، یعنی سامسونگ، شما اعتباری برای خرج کردن در یک فروشگاه بسیار بزرگ‌تر دریافت می‌کنید و پس انتخاب بیشتری در رابطه با هزینه‌ای که آن را خرج می‌کنید، دارید.

برای مثال، داشتن یک کارت هدیه 150 دلاری می‌تواند برای فروش روز رئیس‌جمهور آتی در خرده‌فروشی بسیار مفید باشد - رویدادی برای فروش که معمولاً هزاران تخفیف برای تحلیل همه چیز از تلویزیون‌های صفحه‌نمایش بزرگ گرفته تا سرخ‌کن‌های هوای ارزان دارد.

فروش Samsung Galaxy S24 در بهترین خرید

مقایسه با سایر معاملات Galaxy S24

(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

تعداد کمی از خرده فروشان در حال حاضر در کنار پیش خرید Samsung Galaxy S24، تبلیغات قانع کننده ای ارائه می دهند. برای مثال، AT&T و Verizon، هر دو تخفیف‌های خوبی تا 1000 دلار دارند - پس‌اندازی که با بهترین معامله فعلی Best Buy مطابقت دارد.

در مورد Verizon، شما همچنین می توانید یک تبلت رایگان و Galaxy Watch 6 را وارد کنید. موارد رایگان قابل توجهی که به خطوط سلولی خود نیاز دارند. در مقایسه، کارت هدیه Best Buy ارزش چندانی ندارد، اما نیازی به پرداخت هزینه برای خطوط تلفن همراه اضافی برای لوازم جانبی ادعایی نخواهید داشت.

سامسونگ همچنین در حال حاضر یک کارت هدیه 150 دلاری و تخفیف تا 750 دلار برای دستگاه‌های قفل نشده ارائه می‌کند. باز هم، این معامله به طرز چشمگیری شبیه به Best Buy در حال حاضر است، اما کمی محدودتر است، زیرا اعتبار هدیه فقط برای فروشگاه سامسونگ اعمال می شود، که فقط به محصولات مارک سامسونگ محدود می شود. اگر به دنبال هدفون، شارژر یا تخفیف در گلکسی واچ نیستید، احتمالاً کارت هدیه Best Buy در دراز مدت مفیدتر است.

ویرایشگر معاملات

الکس ویرایشگر معاملات در TechRadar است. الکس با بیش از سه سال تجربه در محل و هشت سال کار در تجارت الکترونیک، مأموریت شخصی خود را به اشتراک گذاشتن تمام نکات، معاملات و معاملات مورد علاقه خود با خوانندگان ما در اینجا در TechRadar قرار داده است. در محل کار، او در محاسبات، تلفن و پوشش رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و روز پرایم آمازون تخصص دارد. در خارج از محل کار، می‌بینید که او عاشق عکاسی و بازی‌های رایانه‌ای است یا در باشگاه کوهنوردی محلی که از تخته سنگ‌هایی که برای توانایی‌هایش بسیار دشوار است آویزان می‌شود. خطوط سرمقاله او همچنین شامل مشارکت در T3 و GamesRadar است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است