متن خبر

از آنجایی که Podcastle 13.5 میلیون دلار جمع آوری می کند، بنیانگذار آن رشد مبتنی بر هوش مصنوعی در “Mini-Silicon Valley” ارمنستان را اعتبار می دهد.

از آنجایی که Podcastle 13.5 میلیون دلار جمع آوری می کند، بنیانگذار آن رشد مبتنی بر هوش مصنوعی در “Mini-Silicon Valley” ارمنستان را اعتبار می دهد.

شناسهٔ خبر: 447543 -




Podcastle، یک پلتفرم پادکست که محصول خود را با آپشن های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی تقویت کرده است، ۱۳.۵ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری A به رهبری Mosaic Ventures جمع‌آوری کرده است.

همچنین RTP Global، Point Nine Capital، Sierra Ventures، و صندوق هوش مصنوعی Andrew Ng، سرمایه گذاران موجود پادکاسل نیز شرکت کردند. آنتونی کاسالنا، مدیرعامل Squarespace و رنه رشتمن، مدیر عامل Moonbug Media نیز در این دور شرکت کردند.

این پلتفرم اکنون ادعا می کند که حدود یک میلیون سازنده از ابزارهای آن استفاده می کنند، که بسیاری از آنها دارای ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، اگرچه این رقم به طور مستقل تأیید نشده است.

در بیانیه ای، Simon Levene، یکی از بنیانگذاران و شریک Mosaic Ventures اظهار داشت: "Arto و تیم در Podcastle یک محصول پیشرو ساخته اند و در حال حاضر نشانه هایی از رشد ارگانیک را نشان می دهند که ما معتقدیم تنها در سال های آینده سرعت می بخشد."

در گفتگو با آرتو یریتسیان، بنیانگذار و مدیر عامل پادکاسل، به من گفت: «تابستان گذشته ما پادکست هایی را برای تیم ها منتشر کردیم. پس ما در حال حرکت از تجربه تک کاربره به تجربه چند نفره هستیم. پس این بودجه با هدف افزایش آن است. ما این مقیاس را با رشد 10 برابری در سال گذشته شاهد بودیم. پس اساسا، ما آن را مقیاس بندی خواهیم کرد.

Podcastle Revoice را ارائه می دهد، ابزار شبیه سازی صوتی مولد هوش مصنوعی. Magic Dust AI برای بهبود کیفیت صدا؛ Podcastle Hosting Hub و Podcastle for Teams.

او بيان کرد که این پلتفرم بر تولید محتوای بلند مدت، هم صوتی و هم تصویری تمرکز می‌کند: «اساساً هر چیزی که محتوا تولید می‌کند، که شبیه محتوای کوتاه تیکتوک نیست. ما به تیم‌ها کمک می‌کنیم تا با هم همکاری کنند، و کل جریان کار از ایده‌پردازی تا رساندن آن به مخاطب را پوشش می‌دهد، به این معنی که می‌توانید روی پلتفرم ما ضبط کنید، سپس می‌توانید ویرایش کنید یا کسی را برای ویرایش دعوت کنید.»

او همچنین فکر می‌کند که این پلتفرم با ارائه قابلیت‌های همکاری بلادرنگ و هوش مصنوعی، خود را از رقبا متمایز می‌کند.

ما با Riverside در بخش ضبط و Descript در سمت ویرایش رقابت می کنیم. Descript مبتنی بر دسکتاپ است که باید آن را روی رایانه خود نصب کنید، در حالی که ما مبتنی بر وب هستیم و کل جریان را پوشش می دهیم. پس پیشنهاد ما این است که یک فروشگاه یک مرحله ای با همکاری بلادرنگ در وب باشد. به عنوان مقایسه، ما مانند Sketch در مقابل Figma خواهیم بود. Sketch باید روی رایانه شما نصب می شد، نه واقعاً مبتنی بر وب یا مبتنی بر ابر که در آن می توانید همکاری کنید، و Figma اساساً به عنوان یک محصول مشترک وارد شد. پس ما بسیار شبیه به هم هستیم اما برای تولید محتوای ویدیویی و صوتی.

او قصد دارد از هر دو ویژگی مشترک و ویرایش آنلاین استفاده کند: «در مورد ما، شما کل گردش کار را در یک محصول دارید. پادکست‌ها می‌توانند ویراستاران را دعوت کنند و تیم می‌تواند ویرایش‌ها را انجام دهد و سپس می‌تواند از بازاریاب دعوت کند تا دارایی‌هایی مانند ویدیوهای کوتاه از ویدیوی طولانی ایجاد کند و آن را در شبکه‌های اجتماعی، درست از همان پلتفرم بدون ترک، به اشتراک بگذارد.»

من همچنین از او پرسیدم که در حال حاضر بزرگترین روند در پادکست چیست؟

"بزرگترین روند چیزی است که ما آن را صدای استودیویی می نامیم. ابزارهای ما می توانند یک "صوت با کیفیت شبه" از هر ورودی تولید کنند. پس می‌توانید چیزی را روی تلفن خود ضبط کنید و خروجی‌ای که به دست می‌آورید تقریباً شبیه به یک استودیو است، حتی اگر با سه نفر در حال پخش پادکست باشید، که هر یک از آنها محیط متفاوتی دارند، فاصله متفاوتی با میکروفون دارند. سطوح مختلف نویز.”

او او میگوید این ابزارها به این دلیل ساخته شده‌اند که پادکست‌های ویدیویی در یوتیوب بسیار محبوب شده‌اند، جایی که به آن فشار داده می‌شود، پس Podcastle ابزارهای ویدیویی را برای پوشش این تقاضا معرفی کرد: «صرف نظر از اینکه از چه دوربینی استفاده می‌کنید، می‌توانید کیفیت دوربین DSLR را تولید کنید. می‌توانید تاری هوش مصنوعی یا افکت بوکه اضافه کنید.»

یکی دیگر از گرایش‌های بزرگ بازاریابی است، او او میگوید : «ما با توانایی ایجاد تعداد زیادی شورت و توزیع آن‌ها در تمام پلت‌فرم‌های اجتماعی با آن مواجه شدیم. هوش مصنوعی به شما این فرصت را می‌دهد که به‌جای دستی، با تولید همه دارایی‌هایی که باید در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارید تا کاربران را به محتوای طولانی خود جذب کنید، این کار را به‌طور خودکار انجام دهید.»

او او میگوید که مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها تصمیم‌های خود را نه با پیمایش در وب‌سایت‌ها، بلکه با تماشای محتوای آن‌ها آغاز می‌کنند: «آنها به کانال‌های یوتیوب، پادکست‌هایشان می‌روند و به آن گوش می‌دهند و سپس تصمیم می‌گیرند، برخلاف روش‌های قدیمی. از انجام آن.”

همچنین از او پرسیدم که آیا فکر می‌کند ارمنستان بیشتر به یک مرکز فناوری تبدیل می‌شود، از آنجایی که شرکت‌های تک شاخ مانند Picsart از آنجا ظهور کرده‌اند. تیم مهندسی Podcastle در خارج از ارمنستان فعالیت می کند، کشوری که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز فناوری جدید اروپایی است، زیرا با ایجاد دفاتر توسط شرکت های بزرگی مانند Adobe و Nvidia در جستجوی استعدادهای برنامه نویسی، به ویژه در هوش مصنوعی، تقویت شده است.

"بله قطعا. ما در اینجا اساساً در حال تبدیل شدن به یک دره سیلیکون کوچک هستیم. شرکت هایی مانند دفاتر ساختمانی Adobe را خواهید دید. مدیر عامل ادوبی سال گذشته اینجا بود. ما انویدیا را در اینجا داریم و افرادی از شرکت هایی مانند Picsart در حال راه اندازی شرکت های خود هستند. من حدود هشت سال معاون مهندسی در Picsart بودم.

این شرکت همچنین اخیراً آلن رچتمن، معاون سابق Canva را به عنوان مدیر بازرگانی خود استخدام کرده است. دامیان ساکواس معاون رشد (قبلاً پرزی)؛ و دیمیتری کوپیلوفسکی به سمت مدیر ارشد بازاریابی ارتقا یافته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است