متن خبر

از آنجایی که کاربران اینستاگرام بیشتری با استوری ها درگیر می شوند، این برنامه یک ویژگی نظرات را اضافه می کند

از آنجایی که کاربران اینستاگرام بیشتری با استوری ها درگیر می شوند، این برنامه یک ویژگی نظرات را اضافه می کند

شناسهٔ خبر: 728574 -




هدف جدیدترین ویژگی اینستاگرام افزایش تعامل کاربر در استوری است. پلتفرم رسانه‌های اجتماعی اکنون به دنبال‌کنندگان اجازه می‌دهد تا درباره استوری‌های یکدیگر نظر بدهند، و این تجربه را بیشتر متمرکز بر جامعه می‌کند، شبیه به پخش زنده که کاربران می‌توانند در بحث‌های بزرگ‌تر شرکت کنند.

چند کاربر قبلاً این ویژگی را مشاهده کرده اند، از جمله تیلور لورن، استراتژیست بازاریابی (@taylor.loren در Threads). مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نیز تصویری را در کانال این شرکت منتشر کرد. (پایین را ببینید).

اینستاگرام خاطرنشان می کند که کاربران در صورت تمایل می توانند گزینه ارسال نظر در استوری خود را غیرفعال کنند.

به نظر می رسد ویژگی جدید از رفتار کاربر الهام گرفته شده است. رئیس اینستاگرام، آدام موسری، قبلاً بیان کرده بود که چگونه قالب Stories یکی از محبوب ترین ویژگی های برنامه است و بیشتر از ارسال محتوا در فید اصلی استفاده می شود. پیام‌های خصوصی نیز مورد علاقه بسیاری از کاربرانی است که ترجیح می‌دهند در گروه‌های بسته با دوستان خود شرکت کنند.

گفت ن نظرات عمومی به استوری بخشی از تلاش‌های مداوم اینستاگرام برای افزایش تعامل در این پلتفرم است. اخیراً، این شرکت قابلیت گفت ن موسیقی به پروفایل ها را اضافه کرده است. همچنین یک ویژگی جدید به نام "Reveal" وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد استوری ها را پنهان کنند تا دنبال کنندگان فقط پس از ارسال DM بتوانند آنها را ببینند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است