متن خبر

ارزان‌ترین مینی رایانه شخصی با AMD Ryzen 7 8000 با نامی نسبتاً غیرعادی ظاهر شد – Firebat Z8 می‌تواند چهار مانیتور 4K را با دو پورت LAN اترنت هدایت کند.

ارزان‌ترین مینی رایانه شخصی با AMD Ryzen 7 8000 با نامی نسبتاً غیرعادی ظاهر شد – Firebat Z8 می‌تواند چهار مانیتور 4K را با دو پورت LAN اترنت هدایت کند.

شناسهٔ خبر: 634913 -




Firebat
(اعتبار تصویر: Firebat)

مینی پی سی در چند سال اخیر با کوچکتر شدن و ارزانتر شدن قطعات قدرتمند دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و باعث می شود تا عوامل شکلی کوچکتر شوند.

یکی از شرکت‌کنندگان اخیر در مسابقه بهترین مینی رایانه شخصی ، Firebat Z8 است، مدل جدیدی از یک شرکت چینی ناشناخته که نوید برخی آپشن های بسیار قانع‌کننده را در یک بسته بسیار کوچک می‌دهد.

این خبر از طریق Notebookcheck.net منتشر می شود (ترجمه یک وب‌سایت خبری فرانسوی)، که او میگوید Firebat Z8 شامل AMD Ryzen 7 8845HS برتر در کنار پردازنده گرافیکی Radeon 780M است، به این معنی که کاربران با هزینه‌های خود هزینه‌های زیادی را دریافت خواهند کرد.

قیمت قابل توجه؟

Firebat Z8 علیرغم ابعاد کوچک، دارای یک پورت USB-C، دو عدد HDMI، دو درگاه اترنت 2.5 گیگابایتی، دو درگاه USB-A 3.2 و در نهایت دو پورت USB 2.0 است. همه اینها به این معنی است که Z8 از حداکثر چهار نمایشگر 4K پشتیبانی می کند.

اگرچه از این مشخصات استقبال می شود، اما در حال حاضر بسیار با سایر مینی پی سی های موجود در بازار مطابقت دارند و چیزی که Firebat Z8 را از رقبای خود متمایز می کند قیمت آن است: مدل با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD تنها 371 دلار قیمت دارد. (یا 2699 یوان).

احتمالاً ناگفته نماند که یک رایانه شخصی قدرتمند با پردازش های بالا و گرافیک با هزینه کمتر از 400 دلار بسیار قابل توجه است و حتی نسخه قدرتمندتر با 32 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD تقریباً 450 دلار (یا 3299 یوان) قیمت دارد.

متأسفانه، اینها صرفاً تبدیل قیمت‌های چینی هستند و Firebat در سایر نقاط قیمت و در دسترس بودن را بسیار کم ارائه کرده است، اما محصولات قبلی این شرکت به طور گسترده‌تر و با قیمت‌های عالی عرضه شدند.

مینی فقط به نام

پیدا کردن بهترین مینی رایانه شخصی چیزی است که ما زمان زیادی را صرف آن کرده‌ایم، و - شاید جای تعجب نباشد - واضح‌ترین نامزد برای اکثر مردم Mac mini است که به طور گسترده توسط سیلیکون سفارشی اپل تقویت شده است.

در آزمایش ما، Mac mini (M2، 2023) با ترکیبی از قدرت و ضریب فرم کوچک خود، که برای اکثر میزهای کوچک ایده آل است، رقبا را از بین برد. سوالاتی در مورد میزان هزینه رم اضافی و فضای ذخیره سازی وجود دارد، اما این موارد جدید یا منحصر به فرد دسکتاپ مک او نیستند.

دوستداران ویندوز، ناامید نشوید: ما Beelink U59 را دوست داشتیم، یک مینی کامپیوتر با ارزش عالی که نسخه بدون bloatware ویندوز 11 را اجرا می‌کند و به لطف تراشه‌های اینتل ، نسبت به اندازه‌اش بسیار خوب است.

اطلاعات بیشتر از TECHRADAR PRO

Max Slater-Robins نزدیک به یک دهه است که در مورد فناوری در رسانه های مختلف می نویسد و ظهور غول های فناوری، روندها در شرکت های سازمانی و SaaS و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد. او که اصالتا اهل سافولک است، در حال حاضر در لندن زندگی می کند و دوست دارد یک شب خوب و پیاده روی در حومه شهر داشته باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است