متن خبر

ارزان‌تر، سریع‌تر، سبک‌تر: این لپ‌تاپ ژاپنی با ویندوز 11 سرفیس پرو 9 را در ازای پول خود می‌برد – اما اگر می‌خواهید یکی بخرید نفس خود را حبس نکنید.

ارزان‌تر، سریع‌تر، سبک‌تر: این لپ‌تاپ ژاپنی با ویندوز 11 سرفیس پرو 9 را در ازای پول خود می‌برد – اما اگر می‌خواهید یکی بخرید نفس خود را حبس نکنید.

شناسهٔ خبر: 449817 -




Dynabook V83/LX
(اعتبار تصویر: Dynabook)

غول فناوری ژاپنی Dynabook با جدیدترین پیشنهاد خود، 13.3 اینچی فول اچ دی (1920 در 1080) تبدیل شونده Dynabook V83/LX، که برای استفاده تجاری طراحی شده است، دستکش را به سرفیس پرو 9 مایکروسافت انداخته است.

لپ تاپ جدید دارای یک لولای 360 درجه است که به آن امکان می دهد در پنج سبک مختلف استفاده شود: قلم، مانیتور، Note PC، تبلت و تخت. این لپ تاپ دارای یک قلم الکترواستاتیک فعال Wacom با سطح حساسیت فشار 4096 است.

در زیر کاپوت، دستگاه از یک پردازنده Core U نسل سیزدهم تغذیه می‌شود و با حافظه 16/32 گیگابایتی و حافظه 256/512 گیگابایتی NVMe SSD عرضه می‌شود. Dynabook او میگوید که فناوری Empower آن، که شامل خنک‌سازی پیشرفته و اتلاف گرما می‌شود، کارها را به خوبی اجرا می‌کند.

پیش‌سفارش ممکن است مشکل باشد

این لپ تاپ دارای 2 پورت Thunderbolt 4، USB 3.0، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.1 و HDMI است. همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین جلو با وضوح VGA (با آن نوار لغزنده مهم حریم خصوصی) و یک اسلات کارت microSD است.

همچنین گزینه ای برای احراز هویت اثر انگشت، احراز هویت چهره و مودم LTE (سیم کارت نانو) وجود دارد.

با وجود آپشن های قوی، Dynabook V83/LX سبک وزن است و تقریباً 2.1 پوند (یا 2.3 پوند با مدل 4G) وزن دارد. به همراه ویندوز 11 پرو از قبل نصب شده است.

در حالی که dynabook V83/LX می‌تواند سرفیس پرو 9 را برای پول خود به ارمغان بیاورد، خریداران بالقوه ممکن است نیاز به صبور بودن داشته باشند زیرا این شرکت به‌تازگی شروع به پذیرش پیش‌سفارش از طریق سایت ژاپنی خود کرده است. ما می ترسیم دکمه بزرگ «خرید اینجا» وجود ندارد.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است