متن خبر

ارتقاء هوش مصنوعی Google Maps می تواند سردرد شارژ EV شما را حل کند

ارتقاء هوش مصنوعی Google Maps می تواند سردرد شارژ EV شما را حل کند

شناسهٔ خبر: 465104 -




نقشه های گوگل روی گوشی
(اعتبار تصویر: هنری پرکس/Unsplash)

این یک روز بزرگ برای Google Maps است. ابتدا، لایه ساختمان‌های سه بعدی پس از ماه‌ها انتظار در اختیار همه کاربران اندروید قرار می‌گیرد. و اکنون می‌آموزیم که این برنامه با معرفی راه‌های جدید برای یافتن ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی و «جایگزین‌های سفر با کربن کمتر» آپشن های سازگار با محیط زیست خود را گسترش می‌دهد. سفرهای جاده ای طولانی برای تابستان

ابتدا خلاصه‌های متنی در Google Maps ظاهر می‌شوند که موقعیت دقیق ایستگاه شارژ نزدیک را توصیف می‌کند. این ابزار از هوش مصنوعی برای گرفتن «اطلاعات مفید از نظرات کاربران» برای ساخت مسیرهای زیر نام شارژر استفاده می کند. همانطور که این شرکت توضیح می‌دهد، دستورالعمل‌های گام به گام را مشاهده می‌کنید که به شما او میگوید به داخل یک پارکینگ زیرزمینی بروید، علائم را دنبال کنید و درست قبل از خروج به سمت راست بپیچید تا ایستگاهی را پیدا کنید.

این شرکت توضیح می‌دهد که از آنجایی که از جامعه منبع می‌شود، خلاصه‌های تولید شده «دقیق و به‌روز» هستند. برای ادامه تغذیه این ویژگی، در بررسی‌های مربوط به ایستگاه‌های شارژ، جزئیات بیشتری از نوع دوشاخه‌ای که استفاده کرده‌اید تا مدت زمانی که منتظر ماندید، می‌خواهد.

ویژگی های جدید نقشه های گوگل

(اعتبار تصویر: گوگل)

در حین رانندگی با خودروی برقی خود، Google Maps شارژرهای اطراف را روی صفحه داشبورد خودروی شما برجسته می‌کند. نشانگرها نام ایستگاه، تعداد پورت‌های باز بودن در یک زمان معین و سرعت شارژ پورت‌ها را نشان می‌دهند.

در نهایت، Google Maps بهترین مکان‌های شارژ را برای افرادی که سفرهای چند توقفه دارند، توصیه می‌کند. پیشنهاداتی که ارائه می دهد به سطح باتری EV شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر ماشین کاملا شارژ شده باشد، برنامه به جای ایستگاه های نزدیک به شما، ایستگاه های نزدیک به مقصد را نشان می دهد.

هر چیزی که در اینجا می بینید قرار است در ماه های آینده عرضه شود، اما در دسترس بودن آنها متفاوت است. خلاصه مرورها در برنامه تلفن همراه در دسترس خواهد بود، در حالی که نشانگرها و پیشنهادات ایستگاه شارژ منحصر به وسایل نقلیه با نرم‌افزار داخلی Google خواهند بود.

ایستگاه‌های شارژ <a href= که در سفر Google Maps ظاهر می‌شوند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PkXw2kZXRKGsQH4UYoUv2j.jpg">

(اعتبار تصویر: گوگل)

به‌روزرسانی سفر جستجوی Google

در نیمه دیگر وصله، Google Maps "پیشنهادات حمل و نقل عمومی یا پیاده روی" را در زیر مسیرهای رانندگی ارائه می دهد - تا زمانی که زمان سفر "عملی" باشد. اگر رفتن از نقطه A به نقطه B بیشتر طول می کشد، به شما توصیه نمی کند که سوار اتوبوس شوید. این ویژگی به طور محدود عرضه می شود زیرا فقط برای حدود 15 شهر در سراسر جهان از جمله لندن، پاریس و سیدنی منتشر شده است.

توصیه های حمل و نقل عمومی جدید Google Maps

(اعتبار تصویر: گوگل)

«جستجوی Google» نیز یک به‌روزرسانی با محوریت سفر دریافت می‌کند. این موتور جستجو در سال 2022 شروع به اضافه کردن اطلاعات مسیرهای قطارهای طولانی مدت به نتایج کرد. با حرکت رو به جلو، این جزئیات شامل برنامه ها و قیمت بلیط با لینک خرید در کنار آن خواهد بود. علاوه بر این، مسیرهای اتوبوس مسافت طولانی نیز وجود خواهند داشت.

داده‌های قطار جدید در جستجو اکنون در ۳۸ کشور مانند ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا و اسپانیا در دسترس است. اطلاعات مسیر اتوبوس، از سوی دیگر، شاهد انتشار محدودتری است زیرا تنها در 15 منطقه جهانی از جمله ایالات متحده، فرانسه و آلمان نمایش داده می شود.

اگر می‌خواهید در مورد تمام ترفندهای منظم بیاموزید، حتماً فهرست TechRadar از 10 کاری را که نمی‌دانستید Google Maps می‌تواند انجام دهد، تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است