متن خبر

ارتقاء رایگان ChatGPT Apple Intelligence ممکن است زودتر از حد انتظار همراه با پاداش هوش بصری ارائه شود.

ارتقاء رایگان ChatGPT Apple Intelligence ممکن است زودتر از حد انتظار همراه با پاداش هوش بصری ارائه شود.

شناسهٔ خبر: 785889 -




هوش بصری در آیفون 16
(اعتبار تصویر: اپل)

ادغام ChatGPT Apple Intelligence و ویژگی انحصاری آیفون 16 آن، Visual Intelligence، ممکن است زودتر از حد انتظار به عنوان بخشی از iOS 18.2 ارائه شود.

در حالی که مارک گورمن که ارتباط خوبی داشت قبلاً اشاره کرده بود که ادغام ChatGPT در iOS 18.2 وارد می شود، ما هیچ اطلاعاتی در مورد ورود Visual Intelligence گذشته از وعده اپل "در اواخر امسال" نداشتیم. این اطلاعات جدید که توسط Aaron Perris در X یافت شده است، ارجاعاتی به “Siri with ChatGPT” و “Visual Intelligence” موجود در کد اپل را نشان می دهد.

ادغام ChatGPT شما را قادر می سازد تا از طریق سیری در جدیدترین مدل ها در بین بهترین آیفون ها به چت بات دسترسی داشته باشید، در حالی که هوش بصری از کنترل دوربین آیفون 16 و آیفون 16 پرو بهره کامل می برد تا بتوانید با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر بگیرید و نتایج را جستجو کنید. آن را به عنوان رقیب گوگل لنز اپل.

بر اساس این اطلاعات، پیش بینی می شود که هر دو ارتقاء رایگان هوش اپل می توانند به عنوان بخشی از iOS 18.2 که به زودی وارد نسخه بتا می شود، وارد شوند. این در یک زمان هیجان انگیز برای کاربران اپل است، زیرا به 28 اکتبر، iOS 18.1 و تاریخ انتشار لو رفته Apple Intelligence نزدیک می شویم.

فقط ارجاعات جدیدی به "Siri with ChatGPT" در باطن اپل پیدا کردم. به نظر می رسد همانطور که پیش بینی شده بود در iOS 18.2 عرضه شود. pic.twitter.com/U6qkhSVy9k 13 اکتبر 2024

ادغام ChatGPT Apple Intelligence

بازطراحی جدید سیری در iOS 18.1 در iPhone 16 Pro Max فعال شد (اعتبار تصویر: آینده / اپل)

ChatGPT محبوب‌ترین ابزار هوش مصنوعی در جهان است و گنجاندن آن در سیری می‌تواند یک گفت ه بزرگ به آیفون باشد. ارتقای بزرگ Apple Intelligence سیری تا سال 2025 ارائه نخواهد شد، اما ادغام ChatGPT تا آن زمان یک توقف خوب است. می‌توانید از سیری بخواهید که با سرورهای ChatGPT برای ایجاد برنامه‌های غذایی، خلاصه کردن مقالات و حتی نوشتن کد تماس بگیرد.

ویژگی دیگر اینجا، هوش بصری، ویژگی انحصاری هوشمند اپل آیفون 16 است و به شما امکان می دهد از هوش مصنوعی اپل برای جستجوی هر چیزی که می توانید ببینید استفاده کنید. شما می توانید به سادگی با کنترل دوربین، دکمه کناری جدید، عکس بگیرید و Apple Intelligence اطلاعاتی درباره آنچه که به آن نگاه می کنید به شما می دهد. آیا می خواهید از زمان افتتاح یک رستوران مطلع شوید؟ فهمیدی! در مورد نژاد سگ چطور؟ بله، می تواند این کار را نیز انجام دهد.

در حالی که این اطلاعات جدید گنجاندن هوش بصری و ادغام ChatGPT در iOS 18.2 را تایید نمی کند، اما آن را بسیار محتمل می کند. پس اگر بررسی آیفون 16 ما را خوانده اید و صبورانه منتظر هوش بصری هستید، ممکن است زودتر خوش شانس باشید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

هوش مصنوعی نویسنده ارشد

John-Anthony Disotto نویسنده ارشد TechRadar، هوش مصنوعی است که تضمین می‌کند جدیدترین اطلاعات را در مورد بزرگترین کلمه کلیدی فناوری دریافت می‌کنید. او که یک متخصص در اپل است، قبلا در iMore's How To Editor بود و یک ستون ماهانه در MacFormat دارد. جان آنتونی که در اسکاتلند زندگی می‌کرد، جایی که برای اپل به عنوان تکنسین با تمرکز بر تعمیرات iOS و آیفون در Genius Bar کار می‌کرد، بیش از یک دهه است که از اکوسیستم اپل استفاده می‌کند و یک روزنامه‌نگار برنده جایزه با سال‌ها تجربه در سرمقاله است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است