متن خبر

آی‌پد جدید می‌خواهید؟ اینها می توانند 8 مدل بعدی آیپد باشند که توسط اپل عرضه می شوند

آی‌پد جدید می‌خواهید؟ اینها می توانند 8 مدل بعدی آیپد باشند که توسط اپل عرضه می شوند

شناسهٔ خبر: 624169 -




دستی <a href= که تبلت آیپد مینی ۶ را در دست گرفته است" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CcFNcKQAaJWgRjus6AG7qX.jpg">
جانشینی برای iPad mini 6 ممکن است در راه باشد (اعتبار تصویر: Apple)

اپل از سال 2023 به طور کامل در مورد ارتقاء iPad صرف نظر کرد، اما اکنون آن را جبران می کند - و یک فاش جدید به هشت مدل آینده اشاره می کند که می توانیم منتظر آنها باشیم، از جمله iPad سطح پایه نسل یازدهم و iPad نسل هفتم. مینی .

این مدل‌ها توسط @aaronp613 در X (از طریق AppleInsider ) مشاهده شده‌اند، و در حالی که آنها چیز زیادی در مورد دسته بعدی آی‌پدهایی که می‌توانیم انتظار دیدن آن را داشته باشیم، به ما نمی‌گویند، اما راهنمای مفیدی برای مدل‌هایی هستند که در آینده به‌روزرسانی خواهند شد.

شایان ذکر است که تطبیق آی‌پدها با این شماره‌های مدل – که در کد پایگاه داده اپل کشف شده‌اند – نیازمند کمی حدس و گمان است، بر اساس روشی که اپل دستگاه‌ها را در گذشته شناسایی کرده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، هیچ تضمینی وجود ندارد که اینها مدل هایی هستند که قرار است ببینیم، اما آنها به خوبی با شایعات دیگر مطابقت دارند. قبلاً در سال 2024، اپل نسخه های جدیدی از iPad Air و iPad Pro را به ترتیب با تراشه های M2 و M4 عرضه کرده است.

اون مدل ها به صورت کامل

علاوه بر 5 شناسه آیفون که دیروز گزارش شد، شناسه‌های آی‌پد زیر نیز یافت شد (و حدس‌های @AppleDBdev در مورد اینکه چه چیزی ممکن است باشد): iPad13,20 - مدل پایه Wi-Fi A14 (حذف شده) iPad13,21 - A14 Cellular مدل پایه (قطع شده) iPad15,3 - M3 11 اینچی Pro Wi-Fi… 4 ژوئیه 2024

فهرست آی‌پدها در واقع شامل شش مدل لغو شده است که ظاهراً اپل از آنها چشم پوشی کرده است - از جمله تبلت‌های آی‌پد پرو مجهز به M3. این مدل، گران‌ترین مدل در این محدوده، مستقیماً از تراشه M2 به تراشه M4 پرید.

از هشت مدلی که هنوز در راه است، دو مدل به آی‌پد استاندارد نسل یازدهم با و بدون اتصال سلولی اشاره می‌کنند. پیش بینی می شود این آیپد به تراشه A16 مجهز شود که اولین بار در آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس عرضه شد. این ارتقا ممکن است تا پایان سال 2024 ظاهر شود.

دو مورد بعدی به خوبی می‌توانند به آی‌پد مینی نسل هفتم، با و بدون تلفن همراه اشاره داشته باشند. توافق بر این است که این تبلت‌ها از تراشه A17 استفاده می‌کنند که اولین بار در آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس که سپتامبر گذشته توسط اپل عرضه شد، ظاهر شد. انتظار داریم که تقریباً همزمان با آی‌پد پایه بعدی عرضه شود.

در نهایت، چهار مورد وجود دارد که با استفاده از تراشه M5 که هنوز معرفی نشده است، به به‌روزرسانی بعدی آی‌پد پرو اشاره می‌کنند. اینها هنوز می توانند کاملاً دور باشند، اما دو مدل 11 اینچی (با و بدون اتصال سلولی) و دو مدل 13 اینچی (دوباره با و بدون سلول) وجود خواهند داشت.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است