متن خبر

آیپد ایر 6 اپل با صفحه نمایش 12.9 اینچی بزرگتر و چیپست سطح مک بوک عرضه می شود.

آیپد ایر 6 اپل با صفحه نمایش 12.9 اینچی بزرگتر و چیپست سطح مک بوک عرضه می شود.

شناسهٔ خبر: 469827 -




اپل آیپد ایر 11 اینچی و 13 اینچی 2024
(اعتبار تصویر: اپل)

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، اپل بالاخره درپوش آی‌پد ایر 6 را با دو نسخه متفاوت از تخته سنگ جدید در کنار آی‌پد پرو فوق‌العاده (2024) در رویداد رونمایی «Let Loose» که مورد انتظار این شرکت بود، باز کرد.

در جایی که مدل‌های قبلی آی‌پد ایر، مانند آی‌پد ایر (2022) در یک سایز 10.9 اینچی عرضه می‌شدند، آی‌پد ایر 6 در سایز 12.9 اینچی اضافی عرضه می‌شود و هر دو مدل به چیپست M2 (معروف به همان چیپست را خواهید یافت که بسیاری از بهترین مک بوک ها را تامین می کند). اپل می گوید این چیپست آیپد ایر جدید را 50 درصد سریعتر از نسل قبلی خود مجهز به M1 و سه برابر سریعتر از مدل های آیپد ایر مجهز به A14 Bionic می کند.

سایر ارتقاءهای کلیدی برای iPad Air 6 - که می تواند به عنوان iPad Air (2024) نیز در نظر گرفته شود - شامل دوربین جلویی افقی گرا و بلندگوهای استریو افقی با صدای فضایی است. تبلت جدید همچنین در چهار رنگ آبی، بنفش، نور ستاره و خاکستری فضایی عرضه خواهد شد. برای نگاهی به موارد دیگری که به عنوان رویداد "Let Loose" اپل فاش شد، به وبلاگ اختصاصی رویداد Apple ما سر بزنید.

راه اندازی iPad Air 6 و iPad Pro (2024) طولانی ترین انتظار برای مدل های جدید iPad را از زمانی که این شرکت شروع به تولید iPad در سال 2010 کرد، به پایان می رساند. آخرین آی‌پد جدیدی که وارد قفسه‌ها شد ، آی‌پد 10.9 (2022) در اکتبر 2022 بود.

این داستان در حال توسعه است ...

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر گوشی ها

Axel ویرایشگر تلفن‌های TechRadar در بریتانیا است که همه چیز را از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از محاسبات موبایلی سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود. اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است