متن خبر

آیپد ایر، آیپد پرو و مک‌بوک ایر جدید احتمالاً در اسفند یا فروردین معرفی می‌شوند

آیپد ایر، آیپد پرو و مک‌بوک ایر جدید احتمالاً در اسفند یا فروردین معرفی می‌شوند

شناسهٔ خبر: 444739 -




بلومبرگ او میگوید که اپل درنظر دارد در بهار امسال از مدل‌های جدید آیپد ایر، آیپد پرو و مک‌بوک ایر رونمایی کند. این محصولات احتمالاً در ماه مارس (اسفند) یا آوریل (فروردین) معرفی می‌شوند و در ادامه اپل روی کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان یا WWDC تمرکز می‌کند.

به گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، آیپد ایر بعدی احتمالاً در دو اندازه 10.9 و 12.9 اینچی عرضه می‌شود. انتظار داریم که که این تبلت‌ها از تراشه M2، وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3 استفاده کنند. همچنین همان‌طور که در رندرهای افشایی دیده بودیم، طراحی ماژول دوربین عقب نیز اندکی تغییر خواهد کرد.

دو آیپد و یک مک‌بوک جدید اپل برای فصل بهار

مدل‌های جدید آیپد پرو در اندازه‌های 11 و 13 اینچی احتمالاً اولین تبلت‌های اپل با نمایشگر OLED خواهند بود. این نمایشگر به آیپد پرو اجازه خواهد داد تا روشنایی و کنتراست بیشتر، مصرف انرژی کمتر و مزایای دیگری را نسبت به مدل‌های LCD به‌همراه داشته باشد. اپل پیش‌تر در آیفون و اپل واچ از پنل‌های OLED استفاده کرده بود و حالا نوبت به تبلت‌ها رسیده است.

مدل‌های آیپد پرو از سال 2017 به‌بعد از پروموشن پشتیبانی می‌کنند تا نرخ نوسازی بالاتری داشته باشند. این محصولات درحال‌حاضر می‌توانند نرخ نوسازی خود را بین 24 تا 120 هرتز تغییر دهند، اما استفاده از OLED به این معنا خواهد بود که نرخ نوسازی می‌تواند تا 1 هرتز هم پایین بیاید.

مارک گرمن او میگوید اپل در بهار همچنین از چند مک‌بوک ایر جدید با تراشه M3 پرده برمی‌دارد؛ پس احتمالاً باید منتظر نسخه‌های جدید 13 و 15 اینچی این لپ‌تاپ باشیم. این مک‌بوک‌ها با تراشه M3 به توان پردازشی بالاتری دسترسی پیدا می‌کنند و حتی می‌توانند رهگیری پرتو پیشرفته‌تری داشته باشند.

پیش‌بینی می‌شود که مک‌بوک ایر بعدی از نظر طراحی تغییر خاصی نداشته باشد. اما احتمالاً اپل فناوری وای‌فای 6E را به این محصول اضافه می‌کند. کوپرتینویی‌ها آخرین‌بار در تابستان امسال مک‌بوک ایر 15 اینچی را معرفی کردند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است