متن خبر

آیفون 17 ایر می تواند اولین خط تولید این فناوری نمایشگر پیشرفته باشد

آیفون 17 ایر می تواند اولین خط تولید این فناوری نمایشگر پیشرفته باشد

شناسهٔ خبر: 775862 -




اپل آیفون 16 پلاس
آیفون 16 پلاس (اعتبار تصویر: Future/Jacob Krol)

اگر اطلاعات فاش شده تا به امروز را باور کنیم، آیفون 16 پلاس با آیفون 17 ایر جایگزین خواهد شد و آخرین شایعه ای که از زنجیره تامین اپل منتشر شده این است که گوشی پرچمدار 2025 دارای صفحه نمایش ارتقا یافته خواهد بود.

به گفته دیجی تایمز که معمولاً به خوبی آگاه است (از طریق 9to5Mac )، سازنده نمایشگر تایوانی نواتک می تواند تولید انبوه صفحه نمایش های OLED نسل بعدی خود را در سه ماهه دوم سال 2025 (آوریل، می و ژوئن) آغاز کند.

گفته می‌شود که این صفحه‌نمایش‌های OLED با فناوری TDDI (یکپارچه‌سازی درایور لمسی و نمایشگر) داخلی عرضه می‌شوند، به این معنی که همان تراشه هم خروجی و هم ورودی لمسی را کنترل می‌کند – که پس از آن به معنای نمایشگرهای نازک‌تر و کارآمدتر است.

و اولین مشتری برای این صفحه نمایش های نازک تر و کارآمدتر؟ طبق گفته دیجی تایمز، احتمالاً اپل. این پیوند در این مرحله به عنوان "حدس و گمان" توصیف می شود، اما زمان بندی ها مطابقت دارند - و همینطور معرفی یک مدل آیفون باریک تر.

داستان آیفون 17 تا اینجای کار

بررسی آیفون 16 اپل

آیفون 16 (اعتبار تصویر: آینده)

علاوه بر احتمال نازک‌تر و سبک‌تر آیفون 17 ایر (یا باریک)، اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های سال آینده نداریم. البته هنوز روزهای اولیه است: بررسی آیفون 16 ما مدت زیادی است که پس از رونمایی این سری در ماه گذشته منتشر نشده است.

شنیده‌ایم که آیفون 17 می‌تواند با یک دکمه جدید دیگر وارد بازار شود – یا بهتر است بگوییم، دکمه‌های اکشن و دکمه‌های تنظیم صدا را می‌توان در یکی، حداقل در نسخه‌های پرو و ​​پرو مکس گوشی‌های سال آینده ترکیب کرد .

در مورد دو مدل غیر حرفه‌ای، ظاهراً به‌روزرسانی‌های صفحه‌نمایش را دریافت می‌کنند که گزینه نمایش همیشه روشن را فعال می‌کند و همچنین نرخ تازه‌سازی متغیری را برای انیمیشن‌ها و انتقال‌های نرم‌تر (در بالای دیگر ارتقاء صفحه‌نمایش که در بالا توضیح داده شد) را امکان‌پذیر می‌کند.

این می تواند آیفون 17 پرو مکس باشد که بیشترین به روز رسانی ها را دریافت می کند، با این حال: شنیده ایم که با حافظه رم بیشتر، قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته روی دستگاه و سیستم خنک کننده ارتقا یافته برای افزایش عملکرد بیشتر عرضه می شود .

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است