متن خبر

آی‌فون ۱۶ برای احیای ویژگی کنسرو شده آیفون ۱۵ پرو (با چرخش) توصیه می‌شود

آی‌فون ۱۶ برای احیای ویژگی کنسرو شده آیفون ۱۵ پرو (با چرخش) توصیه می‌شود

شناسهٔ خبر: 437677 -




ما هنوز در حال هضم انتشار سری (عالی) آیفون ۱۵ اپل هستیم، اما این موضوع مانع از به اشتراک گذاری اطلاعات جدید در مورد آیفون ۱۶ و برادرانش نشده است.

به گفته یک منبع MacRumors آشنا با توسعه خط آیفون ۱۶، گوشی های هوشمند بعدی اپل دارای یک دکمه اضافی و خازنی خواهند بود که در داخل به عنوان دکمه "Capture" شناخته می شود. منبع هیچ اشاره ای به هدف این دکمه جدید نمی دهد، اما نام آن نشان می دهد که می تواند به نوعی با عملکرد دوربین آیفون ۱۶ مرتبط باشد.

در جایی که دکمه اکشن جدید معرفی شده در بالای دکمه تنظیم صدا در آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس قرار دارد، این دکمه جدید "عکسبرداری" طبق گزارشات درست زیر دکمه پاور در سمت راست آیفون ۱۶ قرار خواهد گرفت. همچنین انتظار داریم که که این گوشی برای همه مدل‌های سری آیفون ۱۶ نیز عرضه شود.

بر خلاف دکمه های مکانیکی، دکمه های خازنی (یا حالت جامد) با فشار دادن حرکت نمی کنند. در عوض، آنها دارای موتورهای لمسی هستند که بازخورد فیزیکی (بخوانید: ارتعاشات) را ارائه می دهند. دکمه Home در iPhone SE (2022) یک دکمه خازنی است، همانطور که ترک‌پد در مدل‌های جدید مک‌بوک نیز وجود دارد، پس می‌توان انتظار داشت که این دکمه جدید «Capture» شبیه به لمس باشد.

منبع MacRumors همچنین خاطرنشان می کند که دکمه "Capture" آیفون ۱۶ دارای عملکرد سنسور نیرو است - به عبارت دیگر، می تواند تغییرات در میزان فشار وارد شده به آن را هنگام فشار دادن تشخیص دهد.

Apple iPhone SE Touch ID

دکمه Capture آیفون ۱۶ احتمالاً شبیه دکمه Home iPhone SE خواهد بود (تصویر اعتبار: آینده)

این یک شایعه جدید است، اما شایعه ای است که قبلاً در ظاهر دیگری شنیده بودیم. در اوایل چرخه شایعات آیفون ۱۵، گفته می شد که آیفون ۱۵ پرو دارای دکمه های خازنی صدا و پاور است. سپس، در آوریل ۲۰۲۳، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل تصمیم خود مبنی بر قرار دادن دکمه‌های خازنی در آیفون ۱۵ پرو را تغییر داده است و طبق گزارش‌ها، این شرکت به زمان بیشتری برای توسعه موتورهای لمسی مورد نیاز برای تامین انرژی آنها نیاز دارد.

در آن زمان، تحلیلگران جف پو و مینگ-چی کو ادعا کردند که این دکمه‌های خازنی به جای آیفون ۱۶ عرضه می‌شوند. دکمه های پاور

البته تمام شایعات آیفون ۱۶ را باید در این مرحله کمی نمک گرفت. به هر حال، ما تقریبا یک سال کامل با عرضه احتمالی این گوشی فاصله داریم. با این حال، شایعات اولیه در مورد بهبود روشنایی و تغییر اندازه نمایشگر ما را هیجان زده کرده است تا ببینیم نسل بعدی بهترین آیفون های اپل چه چیزی را روی میز خواهد آورد.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است