متن خبر

آیفون‌های منتخب می‌توانند از ابزار مفید Google Circle to Search با میانبر جدید تقلید کنند

آیفون‌های منتخب می‌توانند از ابزار مفید Google Circle to Search با میانبر جدید تقلید کنند

شناسهٔ خبر: 470182 -




سه آیفون در پس زمینه نارنجی
(اعتبار تصویر: اپل / آینده)

تعداد معدودی از گوشی‌های هوشمند Pixel و Galaxy دارای ویژگی انحصاری Circle to Search هستند. با پایین نگه داشتن دکمه هوم در یکی از مدل ها، روکشی روی صفحه ظاهر می شود «که به شما امکان می دهد اشیاء را حلقه بزنید تا از طریق جستجوی Google شناسایی شوند. ما به این فکر کرده‌ایم که آیا گوگل قصد دارد Circle to Search را به طور گسترده در گوشی‌های هوشمند بیشتری عرضه کند یا خیر. به اندازه کافی خنده دار، یک ویژگی مشابه اخیرا منتشر شده است، اما در آیفون وجود دارد.

این برنامه Search Your Screenshot نام دارد و توسط گروهی از توسعه دهندگان که در برنامه جستجوی Google برای iOS کار می کنند ایجاد شده است. Minsang Choi که مدیر طراحی Google Lens است، اظهار می کند که یک عملکرد جستجوی بصری را به دکمه اکشن آیفون 15 پرو اضافه می کند. با فشار دادن دکمه، از هر چیزی که روی نمایشگر است یک اسکرین شات می گیرد و نرم افزار اسکن لنز گوگل را اجرا می کند. پس از اتمام کار، نتایج جستجو از دکمه‌های کامل با تصاویر، پست‌های انجمن و لینک‌های خرید به شیئی که شناسایی می‌کند ظاهر می‌شود. چوی او میگوید ، «در اصل برای جستجو، دایره‌ای است اما سریع‌تر».

اسکرین شات خود <a href= را در آیفون نمایش دهید" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rRZ8zgxYkjUFtU8rkA52Ud.jpg">

(اعتبار تصویر: Google/Minsang Choi)

او از آن زمان پست خود را در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد) که در ابتدا اطلاعاتی را در مورد میانبر به اشتراک می گذاشت، حذف کرد. ما تصاویری را که او ارسال کرده است داریم. آنها یک منوی تنظیمات را نشان می دهند که احتمالاً Choi در حال پیکربندی Search Your Screenshot در آیفون است. تصویر دوم میانبری را نشان می دهد که در رابط منحصر به فرد دکمه عمل ظاهر می شود و تصویر سوم نتایج یک کیس کامپیوتر Teenage Engineering را نشان می دهد.

اگر می‌خواهید آن را در عمل ببینید، 9To5Google، به عنوان بخشی از پوشش خود، یک ویدیوی YouTube ساخت که نشان می‌دهد عکس صفحه‌نمایش خود را جستجو کنید. Choi او میگوید که می‌توانید این ابزار را با نصب برنامه جستجوی Google در آیفون خود یا دانلود میانبر از iCloud امتحان کنید.

نحوه فعال سازی در آیفون های قدیمی

با بازگشت به گزارش 9To5Google ، آنها به کشف جالبی دست یافتند. Search Your Screenshot مختص iPhone 15 Pro نیست زیرا روی مدل‌های قدیمی‌تر که از ژست بازگشت ضربه پشتیبانی می‌کنند کار می‌کند. این بدان معناست که دستگاه هایی به قدمت آیفون 8 می توانند این ویژگی را اجرا کنند. با این حال، تنظیم آن بر روی یک مدل قدیمی نیاز به کار بیشتری دارد.

اپل دستورالعمل هایی دارد که به مردم آموزش می دهد چگونه میانبرها را به Back Tap متصل کنند . این شامل رفتن به منوی تنظیمات، انتخاب ژست مورد نظر برای استفاده (یک ضربه دوبار یا سه ضربه) و سپس اعمال Search Your Screenshot است. به گفته این نشریه، هنگام استفاده از ابزار برای فعال کردن آپلود لنز گوگل، حتماً «همیشه مجاز» را انتخاب کنید.

پس از خواندن همه چیز، نمی‌توانیم در مورد سایر گوشی‌های اندرویدی فکر نکنیم. این عملکرد در جستجوی Google برای اندروید موجود نیست که عجیب است. اگرچه ممکن است شبیه Circle to Search نباشد، اما Search Your Screenshot هنوز هم ابزار مفیدی است. پس ما با غول فناوری تماس گرفتیم و پرسیدیم که آیا برنامه‌هایی برای توسعه بیشتر وجود دارد یا خیر. اگر پاسخی شنیدیم به شما اطلاع خواهیم داد.

تا آن زمان، فهرست TechRadar از بهترین آیفون‌های 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است