متن خبر

آیا FTX یک امپراتوری «بر اساس دروغ» بود یا یک استارتاپ که «بسیار سریع رشد کرد»؟

آیا FTX یک امپراتوری «بر اساس دروغ» بود یا یک استارتاپ که «بسیار سریع رشد کرد»؟

شناسهٔ خبر: 440942 -




محاکمه جنایی سام بنکمن-فرید، غول سابق ارزهای دیجیتال، روز چهارشنبه دومین روز خود را به پایان رساند. دادستان و دفاع هر دو اظهارات آغازین را دادند و با دو شاهد اول، از جمله مشتری FTX و دوست سابق بانکمن-فرید و آدام یدیدیا، کارمند سابق آلامدا و FTX مصاحبه کردند.

دادستان بنکمن-فرید را فردی معرفی کرد که آگاهانه مرتکب کلاهبرداری برای دستیابی به ثروت، قدرت و نفوذ فراوان شده است. دفاع متقابل بیان کرد که بنکمن-فرید با حسن نیت عمل کرده است، هرگز قصد کلاهبرداری یا سرقت را نداشته است و اساساً از سر او وارد شده است.

دادستان: امپراتوری بنکمن-فرید "بر روی دروغ ساخته شد"

در بحث آغازین خود، درست نیم و نیم ظهر، دادستان Thane Rhen با کشیدن یک تصویر شروع کرد. یک سال پیش، Bankman-Fired در صدر جهان قرار داشت.

و برای آنچه که ارزشش را دارد، او مسلماً بود.

Bankman-Fried میلیاردها دلار ارزش داشت و در یک پنت هاوس ۳۵ میلیون دلاری با دوستان و همکاران زندگی می کرد. او دو کسب‌وکار بزرگ داشت، یک صرافی ارز دیجیتال، FTX و صندوق تامینی کریپتو، Alameda Research (که هر دو از آن زمان ورشکسته شده‌اند .)

رن گفت: "او ثروت، قدرت و نفوذ داشت." "اما همه آن بر اساس دروغ ساخته شده است. "

رن ادعا کرد که بنکمن-فرید برای ساختن یک امپراتوری "پولی را که نداشت" گرفت. رن چندین بار و با صدای بلند تکرار کرد که Bankman-Fried "میلیاردها دلار" از مشتریان FTX دزدیده است تا بتواند پول را برای "خانه های مجلل برای خود، والدینش و دوستانش" خرج کند، در واشنگتن نفوذ کند و با افراد مشهور ملاقات کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است