متن خبر

آیا Constellation می تواند یک رکورد دیگر Apple TV Plus را بشکند؟ در اینجا 5 موفقیت علمی تخیلی دیگر برای پخش استریم وجود دارد

آیا Constellation می تواند یک رکورد دیگر Apple TV Plus را بشکند؟ در اینجا 5 موفقیت علمی تخیلی دیگر برای پخش استریم وجود دارد

شناسهٔ خبر: 452242 -




Jo Noomi Rapace با هیبت <a href= به چیزی در فضا در برنامه تلویزیونی Apple TV Plus Constellation خیره می شود." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/99Q8fMXvwDfTzDdgXjFyFh.jpg">
(اعتبار تصویر: Apple TV Plus)

اولین کلمه در مورد نمایش علمی تخیلی جدید Apple TV Plus Constellation این است که اپل پس از موفقیت Masters of the Air ، موفق‌ترین اولین نمایش تا به امروز، موفقیت دیگری در دست دارد - این برنامه در آخر هفته افتتاحیه خود بیش از هر برنامه دیگری بیننده داشت. استریمر می گوید: سری Apple TV Plus .

اپل طیف وسیعی از برنامه‌ها را که پخش‌کننده‌های رقیب ارائه می‌دهند را ندارد، اما در حال توسعه شهرت به دلیل کیفیت است. من نیز مانند همکارانم، بارها در مورد بهترین برنامه‌های تلویزیون اپل هوس کرده‌ام، و در حال حاضر یک مورد علاقه جدید دارم: سوابق جنایی ، که پیتر کاپالدی و کوش جامبو را در یک درام پلیسی سخت بازی می‌کند. و به نظر می رسد که Constellation می تواند قرار بعدی اپل من با تلویزیون باشد.

Constellation با True Detective: Night Country (که من هم عاشقش هستم) و همچنین تعداد زیادی سریال علمی تخیلی دیگر در استریمر مقایسه شده است. این یک داستان نگران کننده در مورد فضانوردی است که پس از یک فاجعه مداری به زمین باز می گردد تا متوجه شود همه چیز تغییر کرده است. تحلیل های اولیه نشان می دهد که هم فضایی و هم ترسناک است. اما تا 21 فوریه نمی‌توانید آن را تماشا کنید، پس اگر به یک اصلاح علمی-تخیلی نیاز دارید، Apple TV Plus چیزهای بیشتری دارد که از آنجا آمده است.

برای تمام بشریت

اگر این بهترین برنامه علمی تخیلی تلویزیون در حال حاضر نیست، من یک موشک آپولو خواهم خورد. برای همه بشریت یک درام تاریخی جایگزین است که در آن ایالات متحده در مسابقه فضایی پیروز نشد و در طی چهار فصل ما را از خلبانان آزمایشی دهه 1950 با اسلحه در ماه به جسورانه ترین سرقت در تاریخ بشر رساند، دزدی که در بالای اردوگاه های انسانی مریخ اتفاق می افتد.

این یک نمایش حیرت‌انگیز جاه‌طلبانه است که تا حد زیادی ارائه می‌شود – اگرچه آرایش قدیمی در سری چهارم گاهی طلسم را می‌شکند – و به دلیل تنوع آن قابل توجه است. درست مانند زندگی واقعی، زنان و سایر افراد به حاشیه رانده شده در اینجا بسیار مهم هستند و داستان آنها به اندازه داستان فضانوردان دارای لباس فضایی مهم است. امپایر با دادن پنج ستاره کامل به فصل چهارم بيان کرد که این "یکی از هوشمندترین برنامه های تلویزیونی" است. همچنین یکی از سرگرم کننده ترین ه است.

سیلو

بر اساس سه گانه پرفروش پشم ، سیلو در آینده ای دور اتفاق می افتد که همه ما در زیر زمین زندگی می کنیم، همانطور که ماپت جاز بریتانیا، Jamiroquai در فیلم موفق خود یعنی Virtual Insanity پیش بینی کرده بود. اما جنون در اینجا واقعی است، زیرا چیزی شوم در سیلو در حال وقوع است، جایی که مجرمان به بیرون فرستاده می شوند تا با مرگی وحشتناک بمیرند. یا آنها هستند؟ ربکا فرگوسن به عنوان پلیس تازه منصوب شده که جرأت می کند سؤالاتی را بپرسد، فوق العاده است و دنیای دیستوپیایی سیلو به همان اندازه که کلاستروفوبیک است متقاعد کننده است. فصل اول بسیار سرگرم کننده بود و پایان فوق العاده ای داشت. امیدواریم فصل دوم سیلو در اواخر سال 2024 از راه برسد.

Monarch: Legacy of Monsters

اگر هنوز هیولا را تجربه نکرده اید، این یک معرفی عالی است. کرت راسل در این فانتزی خارق‌العاده که به گفته The Gate "اکشن، طنز، ترسناک، دسیسه و حتی کمی عاشقانه" و هیولاها دارد، مدت زیادی را سپری می‌کند. اما این یک ترکیب هیولا نیست که نبردهای بزرگ را بر شخصیت یا داستان اولویت دهد: درام انسانی در اینجا نیز وجود دارد، پس نمایش زمانی که گودزیلا روی صفحه نمایش نیست، زیاد افت نمی کند. همه چیزهای انسانی را دوست نداشتند – برخی از مردم فقط می‌خواهند ببینند که جهان می‌سوزد یا پا به پا می‌شود – اما همانطور که لس‌آنجلس تایمز او میگوید : «جایی که فیلم‌های آمریکایی پر سر و صدا می‌توانند پر سر و صدا و تاریک باشند، معادل دراماتیک یک غول. دایناسور چوب‌دار، ناوگان مونارک ، و سرگرم‌کننده است. "

پایه

گزارش ها حاکی از آن است که فصل سوم Foundation به دلیل هزینه های قابل توجه آن تقریباً اتفاق نیفتاد - آوردن حماسه علمی-تخیلی ایزاک آسیموف به این سبک به روی صفحه نمایش ارزان نیست. اما نتایج تماشایی است، و پس از کمی شروع آهسته در فصل یک، فصل دوم به رتبه‌بندی نادر 100% در Rotten Tomatoes دست یافت. همانطور که کولایدر بیان کرد، "بنیاد مسیر کلی در حال انجام است، به شدت هیجان انگیز است. گاهی اوقات داستان سرگیجه ای است، اما دیدن آن که بدون سازش انجام می شود فوق العاده است"، در حالی که امپایر به آن چهار ستاره داد و گفت: "این علمی تخیلی است که ارزش گذاشتن دارد. زمان برای".

جدایی

یکی از عجیب‌ترین نمایش‌ها در Apple TV Plus – که به این معنی است که واقعاً عجیب است Severance یک داستان عجیب، کلاستروفوبیک، توهم‌زا و اغلب به طرز شگفت‌آوری احساسی است که حول یک اختراع که زندگی را تغییر می‌دهد متمرکز است. انفصال عنوانی، که شخصی-شما و کار-شما را برای همیشه از هم جدا می کند. وقتی شخصیت‌های آن به شغل اداری بسیار عجیب و غریب خود می‌روند، هیچ خاطره‌ای از زندگی بیرون از کار خود ندارند. وقتی در پایان روز می روند، خاطرات کاری خود را پشت سر می گذارند. فیلمبرداری فصل دوم Severance در اکتبر 2022 آغاز شد اما با اعتصاب نویسنده متوقف شد. ما امیدواریم که آن را در اواخر امسال ببینیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است