متن خبر

آیا Call of Duty می تواند به Xbox Game Pass بیاید؟ یک گزارش جدید نشان می دهد که مایکروسافت حتی نمی داند

آیا Call of Duty می تواند به Xbox Game Pass بیاید؟ یک گزارش جدید نشان می دهد که مایکروسافت حتی نمی داند

شناسهٔ خبر: 470286 -




تصویری <a href= از Modern Warfare 3." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hthr97Pu3dHBgAkCcouBFP.jpg">
(اعتبار تصویر: Activision)

گزارش جدیدی حاکی از آن است که بحث‌هایی در داخل مایکروسافت در مورد اینکه آیا نسخه‌های جدید Call of Duty باید به عنوان بخشی از سرویس اشتراک Xbox Game Pass در دسترس قرار گیرد یا خیر، در جریان است.

این اطلاعات از تام وارن از The Verge می‌آید، که گزارش می‌دهد این بحث «مدتی است که در داخل ادامه داشته است» و عمدتاً حول این نگرانی است که «درآمدی که Call of Duty معمولاً برای Activision Blizzard ایجاد می‌کند توسط [Xbox] تضعیف می‌شود. گیم پاس.”

به نظر می‌رسد که این افشاگری با پیام‌های قبلی مایکروسافت در تضاد است، که پیشنهاد می‌کرد بازیکنان باید منتظر عناوین مهم بیشتری مانند Call of Duty باشند که به این سرویس می‌آیند. به عنوان مثال، در یک نسخه ویژه از پادکست رسمی Xbox که در فوریه امسال منتشر شد ، این شرکت ابراز تمایل کرد که «هم نسخه‌های جدید و هم بازی‌های کلاسیک» توسط Activision Blizzard را به Xbox Game Pass بیاورد.

اضافه شدن احتمالی بازی‌های Call of Duty به Xbox Game Pass یکی از بزرگ‌ترین دلایلی بود که باعث شد برخی از مایکروسافت حمایت قاطع خود را از خرید اکتیویژن بلیزارد، مالک Call of Duty ، که در اکتبر سال گذشته و پس از یک دوره طولانی تحلیل از سوی تنظیم‌کننده‌ها از جمله این شرکت بسته شد، اعلام کردند. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) و سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA).

در حالی که بعید است این خبر بسیاری از مشترکین فعلی Xbox Game Pass را مجذوب خود کند، اما در صدر سرفصل های یک هفته فاجعه بار مایکروسافت قرار می گیرد. این کار با تعطیلی غافلگیرکننده استودیوهای متعدد از جمله Tango Gameworks - سازنده پشت سر Hi-Fi Rush که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، آغاز شد. طبق گزارش‌ها، Arkane Austin نیز درست قبل از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای تیراندازی اول شخص خون‌آشام (FPS) Redfall تعطیل شد.

بسته شدن Arkane Austin همزمان با اعلام توقف توسعه بازی، کنار گذاشتن محتوای قابل دانلود Hero Pass (DLC) که برای خرید به عنوان بخشی از نسخه پریمیوم بازی Bite Back در دسترس بود، کنار گذاشته شد. در حالی که مایکروسافت یک برنامه جبران خسارت برای بازیکنانی که به اندازه کافی بدشانس بودند که این محتوا را خریداری کرده اند، اعلام کرده است، جزئیات بسیار کمی در مورد معنای واقعی آن در حال حاضر وجود دارد.

TechRadar با مایکروسافت و Bethesda تماس گرفت تا زمانی که تعطیلی استودیو برای اولین بار اعلام شد، درخواست نظر داد، اگرچه هیچ یک از طرفین در حال حاضر پاسخی نداده اند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

سخت افزار نویس

Dash سخت افزار نویس TechRadar Gaming است. قبل از پیوستن به TechRadar، او یک روزنامه نگار چاپی بود که برای برخی از بزرگترین مجلات بازی بریتانیا از جمله PLAY، Edge، PC Gamer و SFX مقاله می نوشت. اکنون، زمانی که او دستکش‌های چرب خود را روی جدیدترین سخت‌افزار یا گجت بازی نمی‌برد، می‌توان او را در حال بلعیدن جدیدترین دستگاه سوئیچ نینتندو یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است