متن خبر

آیا هوش مصنوعی می تواند زشت عمل کند؟

آیا هوش مصنوعی می تواند زشت عمل کند؟

شناسهٔ خبر: 446100 -




دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

این هفته، برخی از افکار در مورد زیبایی شناسی هوش مصنوعی، چالش بیمه نشدن، و نحوه ارائه یک استارتاپ بیوتکنولوژی به افراد غیرمتخصص. - آنا

خیلی خوبه که درست باشه

همکار من Kyle Wiggers گزارش داد که اکثر ابزارهایی که ادعا می کنند متن تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص می دهند به طرز شگفت انگیزی شکست می خورند. این یک پارادوکس است. من فقط یک انسان هستم، اما بسیاری از مطالب نوشته شده با هوش مصنوعی که دریافت می‌کنم، هنوز در آزمون sniff موفق نشده‌اند. سبک و کلام آنها احساس می شود.

باز هم، احتمالاً خیلی زود است که انتظار داشته باشیم ماشین‌ها یک je ne sais quoi را شناسایی کنند، حتی اگر بتوانیم آن را ببینیم. همانطور که ران میلر یکی از نویسندگان TechCrunch اخیراً مشاهده کرد، "این واقعاً مانند هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی است که ظاهر و احساس خاصی دارد."

این ظاهر و احساس در آزمایش اخیری که در یکی از حساب‌های رسانه اجتماعی مورد علاقه من، خانه‌های زشت بلژیکی انجام شد، به طرز خنده‌داری آشکار شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است