متن خبر

آیا نمی‌توانید عکس‌های خود را در میان دریایی از GIF و میم پیدا کنید؟ به‌روزرسانی Google Photos می‌تواند این مشکل را برطرف کند

آیا نمی‌توانید عکس‌های خود را در میان دریایی از GIF و میم پیدا کنید؟ به‌روزرسانی Google Photos می‌تواند این مشکل را برطرف کند

شناسهٔ خبر: 466201 -




نمای نزدیک OnePlus 12 <a href= که Google Photos را نشان می دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yQ4kyyompuLDhxdFfxkcX5.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده / جیمز اید)

به‌روزرسانی Google Photos می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر را بهتر سازماندهی کنید و پیدا کردن عکس‌هایتان را در میان تمام آن میم‌های ذخیره‌شده، عکس‌های WhatsApp و GIF آسان‌تر کند.

Tipster AssembleDebug قابل اعتماد جزئیات به‌روزرسانی را در کد Google Photos نسخه 6.79.0.624777117 مشاهده کرد، که ظاهراً به شما امکان می‌دهد همه تصاویر را در تلفن خود مشاهده و سازماندهی کنید. با این حال، «برگه عکس‌ها» اصلی در حال حاضر نه تنها عکس‌هایی را که با تلفن خود گرفته‌اید، بلکه هر تصویر دانلود شده را نیز نمایش می‌دهد.

حتی با استفاده دقیق از پوشه، برگه اصلی Photos می‌تواند به راحتی به اسکرین‌شات‌ها، جلد آلبوم‌ها و GIF‌های احمقانه تبدیل شود. به این تصاویر دانلود شده از برنامه های رسانه های اجتماعی مانند X، فیس بوک و واتس اپ را اضافه کنید، و پیدا کردن تصاویر خاص ممکن است دشوار باشد.

در حال حاضر، برخی از گزینه های فیلتر محدود در تب In the Library وجود دارد، از جمله میانبرهایی مانند Favorites، Utilities، Archive و Bin. با این حال، به‌روزرسانی می‌تواند به شما امکان می‌دهد بخش عکس‌ها را با کلیدی به نام «مخفی کردن درهم و برهم» فیلتر کنید، که با پنهان کردن فایل‌های ناخواسته نتایج را فیلتر می‌کند و باعث می‌شود فضای ذخیره‌سازی گوشی شما کمتر به هم ریخته به نظر برسد.

طبق گفته AssembleDebug، این ویژگی در تب عکس‌ها در بخش «شخصی‌سازی شبکه خود» قرار دارد که از طریق منوی تنظیمات سه نقطه‌ای قابل دسترسی است. با این حال، پس از فیلتر شدن و پنهان شدن، تصاویر همچنان در آلبوم مرتبط خود در برگه کتابخانه در دسترس خواهند بود.

خاطرات جدید

ویژگی Memories نیز ممکن است در راستای تعمیرات اساسی باشد. Memories مجموعه‌های پخش خودکار تصاویر مرتبط با موسیقی را تولید می‌کند، مانند تصاویر یک روزه، و می‌توانید این انتخاب‌ها را قبل از اشتراک‌گذاری آسان ویرایش و سفارشی کنید.

AssembleDebug ادعا می‌کند که یک به‌روزرسانی آتی رابط کاربری ممکن است نحوه نمایش خاطرات از مجموعه فعلی تصاویر کوچک گروه‌بندی‌شده را به یک تصویر تک مستطیلی گرد گرفته‌شده از آلبوم تغییر دهد و طرح‌بندی تمیزتری ارائه دهد.

تغییر دیگری که AssembleDebug پیدا کرد تنظیمات جدیدی بود که به شما امکان می داد پیشنهادات عنوان حافظه هوش مصنوعی را غیرفعال کنید، که گاهی اوقات می تواند نادرست یا اشتباه باشد، به عنوان مثال برچسب زدن به یک دوست یا خواهر یا برادر در یک زمینه عاشقانه.

باید بتوانید در تنظیمات Google Photos در قسمت Preferences > AI features by Labs به گزینه جدید دسترسی پیدا کنید. به دنبال "Help me title" باشید که می‌توانید آن را روشن یا خاموش کنید. گوگل همچنین صفحه پشتیبانی خود را با این اطلاعات در مورد نحوه فعال و غیرفعال کردن این ویژگی به روز کرده است.

در حالی که برنامه Google Photos ابزاری مناسب برای مدیریت کتابخانه تصویر گوشی شما است، نمای به هم ریخته کنونی می‌تواند به طور قابل توجهی از گزینه‌هایی مانند گفت ن گزینه «پنهان کردن شلوغی» و غیرفعال کردن پیشنهادات عنوان حافظه هوش مصنوعی بهره ببرد و تغییرات به‌روزشده رابط کاربری می‌تواند کارآمدتر شود. و تجربه کاربری را بهبود بخشد.

با این حال، طبق گفته AssembleDebug، ظاهراً این ویژگی‌ها در مراحل اولیه توسعه هستند، پس ممکن است مدتی طول بکشد تا برخی یا همه آنها را در تلفن‌های خود ببینیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

کارکنان نویسنده، محاسبات موبایل

جیمز اید نویسنده TechRadar متخصص در تلفن و تبلت است که قبلاً از سال 2016 در Daily Mirror کار می کرد و اخبار و تحلیل ها را پوشش می داد.

جیمز دوست دارد با جدیدترین فناوری‌ها، به‌ویژه گوشی‌ها، به دلیل سرعت فوق‌العاده سریع توسعه‌شان، دست و پنجه نرم کند.

وقتی جیمز توسط دستگاه‌های مختلف احاطه نشده است و/یا در حین انجام دادن ابزارها با آن‌ها کار نمی‌کند، به کنسول‌های دستی علاقه دارد.

او تقریباً تعریف کتاب درسی یک گیک است که عاشق علمی تخیلی، کمیک، بازی و البته همه چیزهای فنی است. اگر فکر می کنید داستانی برای او دارید یا فقط می خواهید او را در Smash Bros به چالش بکشید، تماس بگیرید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است