متن خبر

آیا سایبرتراک ها برای اروپا بسیار زاویه دار هستند؟

آیا سایبرتراک ها برای اروپا بسیار زاویه دار هستند؟

شناسهٔ خبر: 787374 -




سایبرتراک تسلا در اروپا به ویژه به خاطر نگرانی های ایمنی عابران پیاده با ضربه ای مواجه شده است. Euro NCAP، یک برنامه داوطلبانه اما تأثیرگذار ارزیابی ایمنی خودرو در اروپا، به هیچ وجه Cybertruck را آزمایش نکرده است، اما تنها بر اساس یک ارزیابی بصری، هشدارهایی را در مورد طراحی تیز و زاویه ای آن به صدا درآورده و گفته است که می تواند تهدیدی جدی برای عابران پیاده باشد. در واقع، متیو اوری، مدیر توسعه استراتژیک Euro NCAP، به Wired پیشنهاد می‌کند که Cybertruck می‌تواند رتبه ایمنی ضعیفی دریافت کند، که می‌تواند فروش را نابود کند.

در حال حاضر تعداد کمی از کامیون‌های سایبری ثبت‌شده در اتحادیه اروپا، سازمان‌های غیردولتی حمل‌ونقل اروپایی را بر آن داشته است که خواستار حذف کامیون‌ها از جاده‌های عمومی شوند و گفتند که طراحی بزرگ و تیز آن‌ها استانداردهای ایمنی اروپا را نقض می‌کند و می‌تواند عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و سایر رانندگان را به خطر بیندازد.

برخی از کارشناسان ایمنی ایالات متحده با این موضوع موافق هستند. در مصاحبه ای با Business Insider در اواخر سال گذشته، یکی Cybertruck را یک "موشک بدون هدایت" نامید. سوال بزرگتر این است که چه معنایی برای آینده کامیون در اروپا دارد، جایی که تمرکز بسیار بیشتری بر حفاظت از عابران پیاده نسبت به ایالات متحده وجود دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است