متن خبر

آیا این معامله آیفون سال است؟ آیفون 15 پرو در Verizon 700 دلار تخفیف دارد – بدون معامله معمول

آیا این معامله آیفون سال است؟ آیفون 15 پرو در Verizon 700 دلار تخفیف دارد – بدون معامله معمول

شناسهٔ خبر: 455329 -




iPhone 15 Pro در پس‌زمینه سبز با روکش متن ذخیره‌شده بزرگ
(اعتبار تصویر: آینده)

اگر به دنبال آیفون 15 پرو در ورایزون بوده اید، اما به دلیل معیارهای آزاردهنده مبادله ای که برای تخفیف مورد نیاز است، به تعویق افتاده اید، پس ما خبر خوبی داریم - اکنون می توانید تا 630 دلار تخفیف در این مورد دریافت کنید. دستگاه به طور کامل

آیا این بزرگترین پس انداز در جهان است؟ نه - در مقایسه با تخفیف 1000 دلاری که می توانید با یک معامله دریافت کنید، نه، اما اگر دستگاه مناسبی برای تحویل ندارید، گزینه مناسبی است. البته توجه داشته باشید که برای واجد شرایط بودن برای این معامله همچنان به یک خط جدید در طرح Unlimited Ultimate نیاز دارید.

به عنوان یک امتیاز جانبی، همه مشتریان ورایزون می‌توانند هم‌اکنون یک آی‌پد نسل نهم و اپل واچ SE رایگان به دست بیاورند - دو امتیاز رایگان که به تنهایی بیش از 700 دلار ارزش دارند. با این حال، مانند سایر معاملات ورایزون در این هفته، باید برای خطوط تلفن همراه دستگاه‌های خود در اینجا نیز پرداخت کنید - که در این مورد، جداگانه از خط تلفن شما پرداخت می‌شود.

اگر به دنبال حداکثر تخفیف های ممکن در تلفن جدید خود هستید، توجه داشته باشید که معیارهای معامله بسیار سخاوتمندانه از قبل همچنان برای iPhone 15 Pro اعمال می شود. در حال حاضر، خطوط جدید می توانند با یک معامله تا 1000 دلار تخفیف دریافت کنند، در حالی که ارتقا دهندگان می توانند 830 دلار تخفیف دریافت کنند - که هر دو تخفیف کاملاً فوق العاده هستند. ما هنوز هم این را به عنوان بهترین روش کلی برای تخفیف روی تلفن توصیه می کنیم - اما اگر این معامله را نمی خواهید، معامله جدید دیگر Verizon همچنان گزینه خوبی است.

معاملات جدید آیفون 15 پرو در Verizon

معاملات بیشتر آیفون 15 را در این هفته تحلیل خواهید کرد

صفحه اصلی بهترین معاملات آیفون 15 ما را تحلیل کنید تا گزینه های بیشتری را از سایر اپراتورها در کل طیف پرچمداران جدید ببینید.

ویرایشگر معاملات

الکس ویرایشگر معاملات در TechRadar است. الکس با بیش از سه سال تجربه در محل و هشت سال کار در تجارت الکترونیک، مأموریت شخصی خود را به اشتراک گذاشتن تمام نکات، معاملات و معاملات مورد علاقه خود با خوانندگان ما در اینجا در TechRadar قرار داده است. در محل کار، او در محاسبات، تلفن و پوشش رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و روز پرایم آمازون تخصص دارد. در خارج از محل کار، می‌بینید که او عاشق عکاسی و بازی‌های رایانه‌ای است یا در باشگاه کوهنوردی محلی که از تخته سنگ‌هایی که برای توانایی‌هایش بسیار دشوار است آویزان می‌شود. خطوط سرمقاله او همچنین شامل مشارکت در T3 و GamesRadar است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است