متن خبر

آیا این بهترین زمان برای معاملات آیفون در Verizon است؟ چندین دستگاه بدون نیاز به معامله آزاردهنده رایگان هستند

آیا این بهترین زمان برای معاملات آیفون در Verizon است؟ چندین دستگاه بدون نیاز به معامله آزاردهنده رایگان هستند

شناسهٔ خبر: 464201 -




Apple iPhone 15 در پس زمینه صورتی با پوشش متنی <a href= از دست ندهید" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HHmU9kzwA7yvubzkAnChGV.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده)

اگر به دنبال خرید آیفون در Verizon هستید، در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای خرید یک معامله است. علاوه بر چندین تخفیف بزرگ مبادلاتی از طرف شرکت مخابراتی، تعداد فزاینده‌ای از تبلیغات نیز وجود دارد که با معیارهای معمول مرتبط نیستند.

برای مثال، در حال حاضر، برای دریافت رایگان آیفون 15 استاندارد در کنار خط جدیدی در طرح Verizon Unlimited Ultimate، نیازی به معامله ندارید. اگر یکی را در این طرح گران قیمت انتخاب کنید، حق پس انداز کامل 829 دلاری را خواهید داشت که کل هزینه دستگاه را طی 36 ماه پوشش می دهد.

اگر ترجیح می دهید به سراغ گزینه ارزان تری بروید، می توانید آیفون 14 پلاس عالی را نیز به صورت رایگان در کنار طرح اولیه Welcome Unlimited دریافت کنید. آیفون 14 پلاس در سال 2024 همچنان عالی است، پس اگر به دنبال صرفه جویی در پول نقد در قبض تلفن خود هستید، این یکی توصیه آسانی است.

به غیر از تخفیف در دستگاه‌ها، چند معامله عالی دیگر از Verizon iPhone نیز در حال حاضر وجود دارد.

به عنوان مثال، شما همچنین می توانید یک iPad را به صورت رایگان و یک ساعت اپل را با تنها 5 دلار در ماه در کنار برنامه نامحدود خود دریافت کنید. با این حال، اینها اختیاری هستند، زیرا باید هزینه خطوط تلفن همراه جانبی را به طور جداگانه برای تلفن خود بپردازید - که معمولاً 7.50 دلار در ماه برای ساعت های هوشمند و 15 دلار در ماه برای تبلت ها هزینه دارد.

شما همچنین می‌توانید در حال حاضر یک تلویزیون 4K 65 اینچی رایگان وارد کنید، اگرچه این معامله با صرفه‌جویی در تلفن قابل انباشته نیست.

معاملات مورد علاقه ما را در Verizon با جزئیات بیشتر دقیقاً در زیر تحلیل کنید یا به صفحه اصلی معاملات آیفون ما برای گزینه های سایر اپراتورها بروید .

معاملات عالی آیفون در Verizon

ویرایشگر معاملات

الکس ویرایشگر معاملات در TechRadar است. الکس با بیش از سه سال تجربه در محل و هشت سال کار در تجارت الکترونیک، ماموریت شخصی خود را برای به اشتراک گذاشتن تمام نکات، معاملات و معاملات مورد علاقه خود با خوانندگان ما در اینجا در TechRadar قرار داده است. در محل کار، او در محاسبات، تلفن و پوشش رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و روز پرایم آمازون تخصص دارد. در خارج از محل کار، می‌بینید که او علاقه شدید خود به عکاسی و بازی‌های رایانه‌ای را دارد، یا در باشگاه کوهنوردی محلی که از تخته سنگ‌هایی که برای توانایی‌هایش بسیار دشوار است آویزان می‌شود. خطوط سرمقاله او همچنین شامل مشارکت در T3 و GamesRadar است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است