متن خبر

آیا این اولین مانیتور بی سیم واقعی است؟ نمایشگر قابل حمل از Wi-Fi برای اتصال استفاده می کند و دارای باتری داخلی است – حیف که فقط یک مدل 16 اینچی است که فاقد قابلیت های صفحه نمایش لمسی است.

آیا این اولین مانیتور بی سیم واقعی است؟ نمایشگر قابل حمل از Wi-Fi برای اتصال استفاده می کند و دارای باتری داخلی است – حیف که فقط یک مدل 16 اینچی است که فاقد قابلیت های صفحه نمایش لمسی است.

شناسهٔ خبر: 509171 -




بازیگران پرومتئوس
(اعتبار تصویر: UniqStyle)

PROMETHEUS CAST که توسط شرکت ژاپنی UniqStyle ساخته شده است، یک مانیتور قابل حمل است که می تواند به صورت بی سیم به رایانه ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها متصل شود.

مانیتور 15.6 اینچی FHD (1920x1080) که می تواند به عنوان نمایشگر اصلی یا صفحه نمایش دوم استفاده شود، بسیار باریک است، وزن آن فقط 885 گرم است و با باتری داخلی 3000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، پس نیازی به اتصال ندارد. در (به جز شارژ). از روش های مختلف اتصال بی سیم از جمله AirPlay، MiraCast و DLNA پشتیبانی می کند و همچنین می تواند از طریق کابل های HDMI و Type-C متصل شود.

این مانیتور در حال حاضر در Greenfunding ، یک سایت محبوب تامین مالی جمعی ژاپنی، با قیمت Early Bird 39637 ین (252 دلار) است. این شامل مانیتور و یک پایه تاشو، یک کابل Mini HDMI به HDMI، و کابل های Type-C به Type-C و Type-C به Type-A است. (متأسفانه اتصالات سیمی به تلفن های هوشمند پشتیبانی نمی شود).

عمودی یا افقی

UniqStyle پیشنهاد می‌کند که PROMETHEUS CAST می‌تواند به‌عنوان مانیتور دوم برای لپ‌تاپ یا لذت بردن از عکس‌ها و ویدیوهای گرفته‌شده با گوشی هوشمند، یوتیوب و سایر محتواها با دوستان و خانواده روی یک صفحه نمایش بزرگ استفاده شود. همچنین قابلیت استفاده به صورت عمودی، برای کارهایی مانند مرور وب یا چت را دارد، اما برای آن به یک پایه جداگانه نیاز دارید.

این مانیتور دارای بلندگوهای داخلی در دو طرف است و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است. PROMETHEUS CAST شامل یک عملکرد پنل لمسی است که از سیستم عامل‌های ویندوز و اندروید پشتیبانی می‌کند، پس می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش دستگاه متصل، با آن تعامل داشته باشید.

در حالی که سرمایه‌گذاری جمعی می‌تواند محصولاتی مانند PROMETHEUS CAST را به بازار بیاورد، اما خطراتی مانند تاخیر پروژه، تغییر مشخصات محصول یا حتی لغو پروژه را نیز به همراه دارد، پس قبل از تصمیم‌گیری برای حمایت از چیزی باید از خطرات آن آگاه باشید. همانطور که گفته شد، PROMETHEUS CAST آخرین صفحه نمایش در محدوده PROMETHEUS از UniqStyle است و این شرکت با موفقیت مدل های قبلی را تامین مالی کرده است.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است