متن خبر

آیا اپل از بازار مدیریت رمز عبور کمی بیرون می آید؟

آیا اپل از بازار مدیریت رمز عبور کمی بیرون می آید؟

شناسهٔ خبر: 707226 -




کلمه رمز با رمزهای عبور پشت آن
(اعتبار تصویر: آینده)

اعلامیه اخیر اپل در مورد مدیریت رمز عبور مستقل خود در WWDC 2024، فراخوانی برای اقدام برای هر کاربر اپل است تا شیوه های رمز عبور خود را ارتقا دهد و ایجاد و ذخیره ایمن اعتبارنامه هایی را که از حساس ترین دارایی های آنها محافظت می کند، در اولویت قرار دهد. اگر سرفصل‌های منظم حملات تصاحب حساب‌ها که منجر به نقض داده‌ها و تأثیرات مالی جدی برای سازمان‌ها می‌شود کافی نباشد، اعلامیه اپل بیشتر تأیید می‌کند که مدیریت رمز عبور مؤثر در محافظت از حساب‌ها و داده‌های حساس در برابر مجرمان سایبری خطرناک چقدر است. از افراد گرفته تا شرکت‌های چندملیتی، یک مدیر رمز عبور ایمن به عنوان یک دفاع خط مقدم در برابر تهدیدات سایبری رایج که خطرات قابل‌توجهی برای سازمان‌ها در بریتانیا و سراسر جهان ایجاد می‌کند، عمل می‌کند.

از آنجایی که کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​( SMB ) به طور فزاینده ای مورد هدف مجرمان فرصت طلب سایبری قرار می گیرند، حفظ شیوه های امنیت سایبری قوی بسیار مهم است. با این حال، در حالی که مدیر رمز عبور جدید اپل بدون شک امنیت را برای کاربران مصرف‌کننده‌ای که به دنبال راه‌حلی در سطح پایه هستند، تقویت می‌کند و از عملکردهای قبلی ارائه شده توسط iCloud Keychain پیشی می‌گیرد، فاقد ویژگی‌ها، عملکرد چند پلتفرمی – و شاید مهم‌تر از همه – درجه سازمانی قوی است. حفاظتی که توسط مدیران رمز عبور پیشرو در حال حاضر در بازار ارائه شده است.

گزارش آینده دفاعی Keeper Security در سال 2024 نشان می‌دهد که 95 درصد از رهبران فناوری اطلاعات معتقدند حملات سایبری به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شوند و حملات مرتبط با رمز عبور به عنوان یکی از پنج بردار تهدید که سریع‌ترین رشد را دارند، ظاهر می‌شوند. این امر بر نیاز مبرم به راه حل های جامع مدیریت رمز عبور، به ویژه برای SMB ها تأکید می کند. راه‌حل پیش‌فرض سازنده دستگاه به سادگی مزایای اساسی راه‌حل‌های تجاری ساخته‌شده را شامل نمی‌شود، از جمله:

کریگ لوری

CTO و یکی از بنیانگذاران Keeper Security.

امنیت افزایش یافته:

مدیران گذرواژه پیشرفته از مدل‌های رمزگذاری قوی برای ذخیره، محافظت و اشتراک‌گذاری ایمن گذرواژه‌ها، کلیدهای عبور و سایر داده‌های حساس در همه برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین استفاده می‌کنند. مدیران گذرواژه های سطح بالا اغلب دارای نام های امنیتی مانند گواهی SOC2 و گواهینامه ISO27001 هستند که پایبندی آنها به بالاترین استانداردهای امنیتی در صنعت را ثابت می کند. یک محصول مصرف کننده رایگان بدون این گواهینامه ها فاقد امنیت قوی لازم برای کاهش خطرات حملات سایبری علیه سازمان ها در چشم انداز تهدید خطرناک است.

افزایش بهره وری:

با ساده‌سازی مدیریت اعتبار و فایل، راه‌حل‌های مدیریت گذرواژه درجه سازمانی به‌طور قابل‌توجهی هزینه‌های میز راهنمای مرتبط با بازنشانی رمز عبور و مشکلات دسترسی را کاهش می‌دهند - برای مشاغل در هر اندازه. کارمندان می توانند روی وظایف اصلی خود تمرکز کنند، بدون اینکه درگیر مشکلات مکرر مربوط به رمز عبور باشند.

به اشتراک گذاری امن فایل:

یک راه حل قوی مدیریت رمز عبور سازمانی به اشتراک گذاری امن فایل بین اعضای تیم را تسهیل می کند. با ذخیره‌سازی رمزگذاری‌شده، کنترل‌های مجوز ریز و پروتکل‌های امن انتقال فایل، سازمان‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فقط پرسنل مجاز به اسناد حساس دسترسی دارند. آپشن های ی مانند مسیرهای حسابرسی امکان مشاهده دسترسی به فایل و تغییرات را فراهم می‌کند و مسئولیت‌پذیری و انطباق را افزایش می‌دهد. این رویکرد ایمن امکان همکاری یکپارچه را بدون به خطر انداختن یکپارچگی داده ها فراهم می کند.

دسترسی بین پلتفرمی:

کاربران می توانند از طریق یک برنامه وب، برنامه دسکتاپ، برنامه گفت نی مرورگر یا برنامه تلفن همراه به انبارهای رمز عبور خود دسترسی داشته باشند. نکته مهم این است که یک راه حل اختصاصی کسب و کار در همه دستگاه ها، مرورگرها و سیستم عامل ها عمل می کند تا نیازهای یک نیروی کار مدرن و پراکنده را برآورده کند. این یک مزیت کلیدی است که در سیستم‌های مدیریت رمز عبور مرتبط با یک سیستم عامل یا دستگاه خاص وجود ندارد و امکان ادغام یکپارچه در محیط‌های فناوری اطلاعات متنوع را فراهم می‌کند.

نظارت اداری:

مدیران این قابلیت را دارند که بر استفاده از رمز عبور و اسرار نظارت کنند، به طور یکپارچه با پشته هویت فعلی خود یکپارچه شوند و سیاست‌های مبتنی بر نقش را برای دسترسی به پلتفرم اعمال کنند. کنترل متمرکز، پایبندی مداوم به پروتکل‌های امنیتی را در سراسر سازمان تضمین می‌کند و مدیران را قادر می‌سازد تا خط‌مشی‌های رمز عبور، مانند طول رمز عبور یا استفاده از MFA را اعمال کنند، که دفاع خط مقدم در برابر حملات سایبری را فراهم می‌کند.

نظارت بر وب تاریک:

سازمان‌ها باید رمزهای عبور نقض‌شده را از طریق نظارت بر وب تاریک، در زمان واقعی شناسایی کنند تا از شبکه‌ها و سیستم‌های خود در برابر تهدیدات سایبری رایج مانند پر کردن رمز عبور و حملات اسپری محافظت کنند. شناسایی و چرخش سریع این رمزهای عبور به کسب و کارها این امکان را می دهد تا به طور فعال از نقض احتمالی امنیتی جلوگیری کنند.

ادغام با یک ورود به سیستم (SSO):

ادغام با محصولات SSO مانند Entra ID، Okta، Ping و Duo برای SMB ها حیاتی است. در حالی که راه حل های SSO به مجوز و راحتی کمک می کند، آنها یک راه حل مستقل امنیت سایبری نیستند و شکاف های امنیتی خطرناکی را ایجاد می کنند که مجرمان سایبری می توانند از آنها سوء استفاده کنند. صدها هزار برنامه ابری و بومی از SSO پشتیبانی نمی‌کنند، اما ادغام SSO با مدیر رمز عبور تجاری همه سناریوهای ورود را پوشش می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که هر حساب با بالاترین سطح امنیتی محافظت می‌شود.

قابلیت های پیشرفته برای سازمان های در حال رشد:

SMB های متوسط ​​تا بزرگ با زیرساخت های پیچیده IT مزایای قابل توجهی را از قابلیت های پیشرفته ای مانند مدیریت اسرار زیرساخت، چرخش خودکار رمز عبور، ادغام با سیستم های CI/CD شخص ثالث و دسترسی از راه دور ایمن به ماشین ها به دست می آورند. این قابلیت‌ها مقیاس‌پذیری را ارتقا می‌دهند و اقدامات امنیتی قوی را برای گسترش کسب‌وکار تعیین می‌کنند.

نتیجه گیری

در حالی که مدیریت رمز عبور مستقل جدید اپل یک گام مثبت به جلو را نشان می دهد، SMB ها به راه حل های جامع تری برای رسیدگی به چالش ها و الزامات امنیتی منحصر به فرد خود فراتر از آنچه Apple Password Manager ارائه می دهد، نیاز دارند. یک راه حل قوی مدیریت رمز عبور نه تنها امنیت را تقویت می کند، بلکه بهره وری را نیز افزایش می دهد، دسترسی بین پلتفرم را تضمین می کند و ویژگی های مدیریتی و یکپارچه سازی پیشرفته ای را ارائه می دهد. در چشم‌انداز پویای امنیت سایبری امروزی، جایی که مجرمان سایبری به طور فزاینده‌ای نهادهای کوچک‌تر را با حملات پیچیده هدف قرار می‌دهند، سرمایه‌گذاری بر روی یک مدیر رمز عبور قابل اعتماد و ناشناس سازنده یک عنصر حیاتی برای استراتژی امنیت سایبری هر SMB است.

ما بهترین تولید کننده رمز عبور را معرفی کرده ایم.

این مقاله به عنوان بخشی از کانال Expert Insights TechRadarPro تهیه شده است که در آن بهترین و باهوش ترین ذهن ها در صنعت فناوری امروز را معرفی می کنیم. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسنده است و لزوماً نظرات TechRadarPro یا Future plc نیست. اگر علاقه مند به مشارکت هستید، اطلاعات بیشتری را در اینجا بیابید: https://www.techradar.com/news/submit-your-story-to-techradar-pro

کریگ لوری مدیر ارشد فناوری Keeper Security است

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است