متن خبر

آیا آیپد مینی می تواند زنده بماند؟

آیا آیپد مینی می تواند زنده بماند؟

شناسهٔ خبر: 456748 -




آیپد مینی 2021
(اعتبار تصویر: TechRadar)

پاسخ به سوال عنوانی من یک "من شک دارم" است. و این مایه تاسف است، زیرا مدتهاست که از طرفداران iPad mini هستم.

اپل آخرین بار در سپتامبر 2021 کوچکترین صفحه نمایش خود را به روز کرد، که شاهد افزایش مشخصات و حذف دکمه نمادین iPad Home به نفع حاشیه های باریک تر و Touch ID که در دکمه پاور ادغام شده بود، بسیار شبیه به iPad Air بود. من در حال حاضر از نسل ششم آی‌پد مینی استفاده می‌کنم که جایگزین مناسبی برای آی‌پد مینی 5 می‌شود، و هیچ شکایتی در مورد آخرین مینی به جز نمایشگر 90 یا 120 هرتزی ندارم. خوب باش.

با این حال، به‌روزرسانی‌های نادر آی‌پد مینی و فقدان شایعات محکم پیرامون آی‌پد مینی 7، من و سایر اعضای تیم TechRadar را به این فکر می‌کند که روزهای آی‌پد مینی به پایان رسیده است. من شک دارم که اپل صراحتاً تبلت جمع و جور را از بین ببرد، بیشتر از آن که به آرامی آن را در ابهام محو کند، مانند یکی از اعضای خانواده دشواری که هیچ کس واقعاً در مورد آن چیزی نمی شنود و در گردهمایی ها بی دست و پا می شود.

من نمی خواهم ببینم که iPad mini نادیده گرفته می شود. این یک دستگاه کوچک فوق‌العاده است که به‌عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی عالی در هنگام حضور در رویدادها، یک کتاب‌خوان مناسب و یک دستگاه بازی نسبتاً مرتب است، به‌ویژه با یک کلاچ بازی‌های آرکید اپل که همیشه در حال گسترش است. اما من فقط یک نفر هستم و احتمالاً یک نفر عجیب - من معمولاً یکی از معدود روزنامه‌نگاران فناوری هستم که یادداشت‌هایی را روی آی‌پد می‌زنم، در حالی که دیگران ترجیح می‌دهند به مدرسه قدیمی بروند و قلم را روی کاغذ واقعی بگذارند یا روی آن تایپ کنند. یک لپ تاپ. پس ، من شک دارم که اپل فقط برای من کوچک پاسخگو باشد.

علاوه بر این، بر اساس داده‌های شرکت‌هایی مانند Consumer Intelligence و Research Partners، آی‌پد به‌طور مداوم واحدهای کمتری نسبت به برادران بزرگ‌تر خود می‌فروشد. وقتی اسمارت‌فون‌ها بزرگ‌تر شده‌اند، این تعجب‌آور نیست، زیرا آیفون 15 پرو مکس صفحه‌نمایش 6.7 اینچی را ارائه می‌کند که از نظر فضای مورب در مقایسه با صفحه‌نمایش 8.3 اینچی آی‌پد مینی فعلی چندان دور نیست. برخی از بهترین تلفن‌های تاشو نیز به خوبی به‌عنوان انواع آیپد مینی مبتنی بر اندروید عمل می‌کنند، البته بدون اکوسیستم قوی.

تبلت کوچک، جذابیت کوچک

آیپد مینی 2021

(اعتبار تصویر: TechRadar)

پس این بحث وجود دارد که آی‌پد مینی دیگر جایی در بازار ندارد، زمانی که گوشی‌های هوشمند کوچک‌تر و تبلت‌ها بزرگ‌تر بودند.

وقتی از آیپد ایر استفاده می‌کردم، طعم این را چشیدم، که اگرچه به اندازه مینی که برای مجله‌خوان دیجیتالی عالی و همچنین دستگاه بازی مناسب نبود، با سایز شومیز سازگار نبود - به لطف طراحی زیبایش، همه چیز را به دست آوردم. مزایای یک صفحه نمایش بزرگتر بدون وزن اضافی زیاد، به این معنی که وقتی هوا داشتم واقعاً به مینی توجه زیادی نمی کردم.

همچنین مطمئن نیستم که آیپد مینی بعدی کجا می‌تواند باشد. برای توجیه تجهیزات جانبی اضافی که iPad استاندارد به آن مجهز شده است، بسیار کوچک است. با دادن نمایشگر بهبود یافته و قدرت بسیار بیشتر، نه تنها به سمت Air territory گام برمی دارد، بلکه به قیمتی افزایش می یابد - اپل که اپل است - که توجیه آن برای یک تبلت جمع و جور دشوار است. یک آیپد مینی سطح پایه در حال حاضر 499 دلار / 479 پوند / 749 دلار استرالیا قیمت دارد، که گرانتر از آیپد 10.9 اینچی 2022 است که از 449 دلار / 499 پوند / 749 دلار استرالیا شروع می شود.

اگر اپل اپل آرکید را دوبرابر کند و آی‌پد مینی را بیشتر به یک کنسول دستی تبدیل کند، مثلاً با داکی که کنترل‌های فیزیکی و کانکتوری را اضافه می‌کند تا بتواند به تلویزیون خروجی بدهد، آنگاه می‌توانم آینده‌ای با محوریت بازی برای آی‌پد ببینم. مینی اما احتمال انجام این کار توسط اپل در صورت وجود دستگاه‌هایی مانند Apple TV 4K بسیار کم است.

نسخه 2024 اپل شرکتی نیست که مانند گذشته غافلگیرکننده باشد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی در آستین خود داشته باشد و حذف عمده فروشی کوچک ممکن است عاقلانه نباشد. اما من بر این عقیده هستم که آیپد مینی هر چقدر که دوست دارم در راه خروج است.

با این حال، این دلیل نمی‌شود که یکی از آن‌ها را نخرید، زیرا هنوز فکر می‌کنم تبلت فوق‌العاده‌ای است، به خصوص اگر آن را با قیمت مناسب تهیه کنید. پس اگر دوست دارید قبل از ناپدید شدن بالقوه آن را چرخش دهید، مجموعه ما از بهترین معاملات iPad را تحلیل کنید تا ببینید آیا می‌توانید یک معامله کوچک را انجام دهید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و بینی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است