متن خبر

آپدیت Steam که منتظرش بودید بالاخره رسید

آپدیت Steam که منتظرش بودید بالاخره رسید

شناسهٔ خبر: 745522 -




بخار پشت ذره بین
(اعتبار تصویر: Shutterstock - Casimiro PT)

پس از یک دوره بتا در اوایل سال جاری، سیستم اشتراک گذاری خانواده جدید Steam و مرکز کنترل والدین اکنون برای همه در دسترس است . Steam Families جایگزین Family Sharing و Family View شده است و هسته ای برای همه نیازهای اشتراک گذاری بازی شما ایجاد می کند.

یک خانواده Steam می‌تواند حداکثر از شش عضو (از جمله خودتان) تشکیل شود، و کتابخانه‌های کامل همه کاربران در اختیار واحد «خانواده» خواهد بود، به جز بازی‌هایی که توسعه‌دهندگان به هر دلیلی از اشتراک‌گذاری منصرف شده‌اند. دیگر نیازی نیست که احساس بدی داشته باشید اگر در حال تماشای بازی برادر بزرگتان هستید که می‌خواهید بازی کند - می‌توانید عنوان را در همه دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید، نه همزمان.

اصلی ترین ارتقاء به‌روزرسانی اشتراک‌گذاری بازی استیم، امکان بازی‌های همزمان برای شما و خانواده‌تان از کتابخانه‌تان است. به عنوان مثال، همسر شما می‌تواند نسخه Cyberpunk 2077 شما را در حالی که Warzone را همزمان بازی می‌کنید بدون هیچ مشکلی پخش کند. و در حالی که پخش یک نسخه به طور همزمان ممنوع است، اگر دو نسخه از Call of Duty : Black Ops 6 در کتابخانه مشترک خانواده شما وجود داشته باشد، شما و برادرتان می توانید با هم بازی کنید.

با Steam Families، هر کاربر فایل‌های ذخیره‌سازی مخصوص به خود را خواهد داشت، دستاوردهای Steam را کسب می‌کند، به فایل‌های کارگاه دسترسی پیدا می‌کند و موارد دیگر. این آزادی زیادی برای کودک در Steam است به همین دلیل است که کنترل والدین نیز از موارد کلیدی اضافه شده است.

کنترل‌های والدین بهبود یافته است، اما همه چیز بد نیست، بچه‌ها

دو گزینه عضو (یا "نقش") در خانواده Steam وجود دارد - بزرگسال و کودک. بزرگسالان می‌توانند دعوت‌نامه‌های اعضا را مدیریت کنند و محدودیت‌های حساب را اعمال کنند، در حالی که کودکان تحت کنترل‌هایی هستند که توسط بزرگسالان اعمال می‌شود و هیچ قدرت مدیریتی ندارند.

به عنوان یک بزرگسال، شما کنترل می‌کنید که کودکان به چه بازی‌هایی دسترسی داشته باشند، می‌توانید دسترسی آن‌ها را به فروشگاه Steam، چت دوستان و انجمن محدود کنید، محدودیت‌های زمان بازی را تعیین کنید و در صورت گم کردن گذرواژه، حساب کاربری فرزندتان را بازیابی کنید.

خرید بازی برای کودکان نیز به لطف Steam Families آسان تر است. معمولا خرید یک بازی برای یک کودک مستلزم آن است که یک بزرگسال یک خرید هدیه را تکمیل کند یا اجازه دهد کارت شما را قرض بگیرد. اکنون کودکان این امکان را دارند که بازی‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنند و سپس از بزرگسالان درخواست کنند تا هزینه آن را پرداخت کند. بزرگسالان از طریق ایمیل یا دستگاه تلفن همراه خود می توانند درخواست را تأیید یا رد کنند.

بیرون با قدیمی، در با جدید

Steam Families یک پیشرفت هیجان انگیز برای اشتراک گذاری خانوادگی Steam است. برای مدت طولانی، برادران و خواهران کوچک مجبور بودند در حالی که خواهر و برادر بزرگترشان رایانه شخصی را برای خود نگه می دارند، تماشا کنند. اغلب اوقات، پدرها در میانه‌ی کار از حسابشان خارج می‌شوند، زیرا فرزندشان Terraria را باز کرده است، اما دیگر اینطور نخواهد بود.

Steam تصریح می کند که ویژگی قدیمی Family Sharing "در نهایت بازنشسته خواهد شد". در حالی که این مشکل برای اکثر کاربران نخواهد بود، اما ممکن است بر برخی دیگر تأثیر بگذارد. برای مثال، ویژگی اشتراک‌گذاری بازی قدیمی‌تر به دو (یا چند نفر) در مکان‌های مختلف اجازه می‌داد کتابخانه‌ها را به اشتراک بگذارند، اما ممکن است دیگر امکان‌پذیر نباشد.

Steam مستقیماً نمی گوید که Steam Families به یک ISP محدود می شود، اگرچه اصطلاحاتی مانند "این اطلاعات از هر جایی که به Steam دسترسی دارید در دسترس است، از جمله دستگاه تلفن همراه شما زمانی که خارج از خانه هستید" به ما این باور را می دهد که مانند Netflix، محدود به یک خانوار خواهد بود.

با این وجود، این یک به‌روزرسانی عظیم استیم است که بسیاری از مردم را خوشحال می‌کند، اگرچه ما گمان می‌کنیم که دیگرانی باشند که تنظیمات اشتراک‌گذاری بازی بهتری را از Valve می‌خواهند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کارمند نویسنده

Max یک نویسنده محتوای دیجیتال برای تیم استرالیایی TechRadar، همه چیزهای فنی و سبک زندگی را پوشش می‌دهد و مشتاق استفاده از فناوری برای آسان‌تر کردن زندگی است. مکس که در سال 2023 فارغ التحصیل روزنامه نگاری است، در زمینه ورزش، سرگرمی و تجارت برای برندهایی مانند Zero Digital Media و Valnet.Inc نوشته است، اما عشق خود را به فناوری در زمان خود در GadgetUser پیدا کرد. مکس در خانه وقتی همه چیز را از آخرین معامله و کد کوپن گرفته تا آخرین خروجی سرویس استریم، تلفن یا ساعت هوشمند پوشش می‌دهد، در استفاده از تحقیق، تجربه و توانایی نوشتن به شما زمان بیشتری برای استفاده از فناوری خود می‌دهد، نه اینکه زمان را برای یافتن آن تلف کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است