متن خبر

آپدیت ضد تقلب Call of Duty در صورت شناسایی هدف گیری روی ماوس و صفحه کلید، بازی را تعطیل می کند.

آپدیت ضد تقلب Call of Duty در صورت شناسایی هدف گیری روی ماوس و صفحه کلید، بازی را تعطیل می کند.

شناسهٔ خبر: 443345 -




اثر هنری Call of Duty: Modern Warfare 3
(اعتبار تصویر: Activision)

نرم‌افزار ضد تقلب Call of Duty اکنون تشخیص می‌دهد که آیا بازیکنی از کمک هدف روی صفحه کلید و ماوس استفاده می‌کند و بازی خود را خاموش می‌کند.

در پست اخیری که در توییتر / X (از طریق IGN ) به اشتراک گذاشته شد، اکتیویژن اعلام کرد که فناوری ضد تقلب خود، که معمولاً برای بازیکنان به عنوان 'Ricochet' شناخته می‌شود، بهبود یافته است و اکنون دارای قابلیت دستگیر کردن متقلبان در عمل است.

در این پست آمده است: "سیستم های تشخیص امنیتی ما اکنون بازیکنان را با استفاده از ابزارهایی برای فعال کردن کمک هدف در حین استفاده از ماوس و صفحه کلید هدف قرار می دهند. در صورت شناسایی، برنامه Call of Duty بسته می شود."

"استفاده مکرر از این ابزارها ممکن است منجر به اقدامات بیشتر حساب شود."

این به‌روزرسانی جدید Ricochet برای Call of Duty: Modern Warfare 3 ، Modern Warfare 2 و Warzone اعمال می‌شود. روی کامپیوتر با این حال، نسخه کنسولی این بازی‌ها دارای یک دستیار هدف داخلی است - که به بازیکنان کمک می‌کند هنگام هدف‌گیری با چوب‌های آنالوگ، موضوعی مورد بحث در جامعه که برخی معتقدند به دیگران مزیت ناعادلانه‌ای می‌دهد.

هر دو کنسول پلی‌استیشن و ایکس‌باکس همچنین به کاربران اجازه می‌دهند صفحه کلید و ماوس را از طریق USB وصل کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بازی‌ها را با این روش انجام دهند، اما وقتی این کار را با Call of Duty انجام داد، کمک هدف گیری کنسول دستگاه جدید را شناسایی کرده و خاموش می‌شود.

شبیه سازهای کنترلر شخص ثالث - مانند XIM و Cronus Zen - وجود دارد که می توان از آنها برای مبارزه با این موضوع استفاده کرد و باعث می شود بازی فکر کند که بازیکن از کنترلر پلی استیشن یا ایکس باکس استفاده می کند در حالی که آنها از آن استفاده نمی کنند. این، به دلایل واضح، مجاز نیست.

اکتیویژن سال گذشته با ارائه مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جدید برای فناوری Ricochet خود طی ماه‌ها، از جمله توانایی شناسایی سخت‌افزار شخص ثالث و سایر اقدامات امنیتی، کلاهبرداران را سرکوب کرد.

در ژوئن 2023، "توهمات" را معرفی کرد که باعث می‌شود بازیکنان قلابی فریب دهند تا با استفاده از نرم‌افزار ضد تقلب، خود را در معرض دید قرار دهند، و در نوامبر، اقدامی را اضافه کرد که چتر نجات افراد متقلب را غیرفعال می‌کند .

برای اطلاعات بیشتر، فهرست ما از بهترین بازی‌های FPS و همچنین بهترین بازی‌های رایانه‌ای چندنفره موجود برای بازی در سال 2024 در اینجا آمده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است