متن خبر

آن تبلیغ ضد تسلا Super Bowl فقط مورد توجه اشتباه NTSB قرار گرفت

آن تبلیغ ضد تسلا Super Bowl فقط مورد توجه اشتباه NTSB قرار گرفت

شناسهٔ خبر: 450139 -




هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، یک آژانس دولتی ایالات متحده که تصادفات را تحلیل می کند، به سازمان پروژه سپیده دم دستور داده است که از مهر و موم خود استفاده نکند، پس از اینکه در آگهی Super Bowl ظاهر شد و از مصرف کنندگان خواست تا تسلا را تحریم کنند.

NTSB در نامه‌ای اعلام کرد که مهر آن باید فوراً از وب‌سایت و صفحه یوتیوب پروژه طلوع و همچنین هرگونه پخش بیشتر آگهی بازرگانی حذف شود. NTSB در یک انتشار خبری بيان کرد که استفاده از مهر خود را مجاز نمی داند و کار پروژه سپیده دم را تایید نمی کند.

یک بیانیه ایمیلی از سخنگوی داون پروژه، «ما از مهر و موم NTSB در دومین تبلیغ Super Bowl LVIII خود استفاده کردیم، در حالی که به تسلا اشاره می‌کنیم که از اجرای توصیه‌های ایمنی محتاطانه NTSB امتناع می‌کند، توصیه‌هایی که The Dawn Project کاملاً با آن موافق است». برخلاف تسلا، ما برای NTSB احترام زیادی قائل هستیم.

The Dawn Project، یک گروه حامی ایمنی که توسط مدیر عامل فناوری، Dan O'Dowd تأمین مالی می شود، دو آگهی را در جریان Super Bowl LVIII در واشنگتن دی سی، دوور، دلاور، سانتا باربارا، کالیفرنیا و تراورس سیتی، میشیگان - شهری که وزیر حمل و نقل ایالات متحده در آنجا قرار داشت، پخش کرد. پیت بوتیجیگ زندگی می کند. هزینه پخش تبلیغات در آن بازارها 552000 دلار بود.

در این تبلیغات، نرم‌افزار کمک راننده پیشرفته تسلا کاملاً خودران که O'Dowd ادعا می‌کند دارای نقص‌های ایمنی حیاتی است، انتقاد می‌کند. FSD خودران نیست. در عوض، سیستم 12000 دلاری ارتقا یافته برخی از وظایف رانندگی خودکار را انجام می دهد و به یک راننده انسانی نیاز دارد که در هر زمان آماده کنترل باشد.

پروژه سپیده دم سال‌ها است که علیه استفاده از FSD تسلا مبارزه کرده است، از جمله پخش یک تبلیغ در Super Bowl سال گذشته. امسال این گروه در تبلیغ خود از مهر NTSB استفاده کرد که مورد توجه آژانس قرار گرفت. ویلیام مک موری جونیور، مشاور عمومی NTSB، استفاده از آن را غیرقانونی خواند و بيان کرد که این آگهی تجاری در صفحه وب و صفحه یوتیوب گروه نیز ارسال شده است.

این آژانس همچنین یک اسکرین شات از این تبلیغ را درج کرده است که در زیر نشان داده شده است.

پروژه danw ad tesla ntsb

اعتبار تصویر: NTSB

در این نامه آمده است: «با توجه به ماهیت کار ما و نیاز به مستقل بودن بدون ابهام از منافع تجاری، ما تلاش می کنیم از اعتبار بین المللی NTSB با جلوگیری از استفاده غیرمجاز از مهر خود محافظت کنیم. "برخلاف قانون فدرال، شما مجوز استفاده از مهر و موم NTSB را در تبلیغات Super Bowl LVIII خود یا روی هر ماده دیگری دریافت نکردید و NTSB اعطا ن کرد. علاوه بر این، استفاده غیرمجاز شما از مهر NTSB به طور جعلی به معنای تایید شرکت و/یا پیام شما توسط NTSB است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است