متن خبر

آنیا تیلور جوی در یک نمایش هیجان انگیز جدید نتفلیکس به شما نشان می دهد چگونه خانواده خود را بکشید.

آنیا تیلور جوی در یک نمایش هیجان انگیز جدید نتفلیکس به شما نشان می دهد چگونه خانواده خود را بکشید.

شناسهٔ خبر: 705796 -




آنیا تیلور جوی در حال تماشای صفحه شطرنج در سریال The Queen's Gambit Netflix
(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

نتفلیکس اخیراً فاش کرده است که یک اقتباس هشت قسمتی از How to Kill Your Family را به بهترین سرویس استریم می‌دهیم، با آنیا تیلور-جوی، ستاره سریال The Queen's Gambit ، نقش گریس، فرزند فراموش‌شده یک میلیاردر بی‌رحم را رهبری می‌کند.

اگر آشنا نیستید، این سریال بر اساس رمانی پرفروش به همین نام اثر بلا مکی ساخته شده است. این یک فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه درباره یک خانواده پیچیده است و سریال نتفلیکس اولین باری است که از زمان انتشار آن در سال 2021 اقتباس می شود.

اما موران، خالق خارق‌العاده ، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال How to Kill Your Family و سالی وودوارد جنتل از Killing Eve نیز تهیه‌کننده اجرایی سریال است.

تیلور جوی در مورد بازی در نقش اصلی سریال Tudum نتفلیکس گفت: «به محض اینکه صفحه آخر را ورق زدم، می دانستم که باید در زنده کردن این داستان نقش داشته باشم.

"بعد از مدتی تعقیب بی نظیر بلا مکی، نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم که با تیمی که تهیه کنندگان اجرایی سالی وودوارد جنتل، لیزی راسبریجر و اما هستند، همکاری کنم. ”

در حال حاضر، به نظر می رسد How to Kill Your Family در مراحل اولیه تولید است، پس ما هیچ تیزر، تصویر اول و یا تاریخ انتشار سریال نداریم. اما از آنجایی که نام بزرگی مانند تیلور جوی به آن وصل شده است و در غول استریمینگ نتفلیکس قرار دارد، می توانید من را مجذوب خود کنید.

چگونه خانواده خود را بکشیم درباره چیست؟

اگر تا اینجا پیش رفته اید، به نظر می رسد که علاقه مند به یادگیری کمی بیشتر درباره طرح داستان هستید. با عنوانی که پررنگ است، مطمئناً شما را جذب می‌کند، و اکنون می‌توانم به شما بگویم که سواری بسیار وحشیانه‌ای است – اما اگر نمی‌خواهید جزئیاتی بدانید، اینجا متوقف شوید.

ما از Taylor-Joy's Grace پیروی خواهیم کرد که خانواده ای پیچیده دارد. منظورم این است که همه ما به نوعی اینطور نیستیم، اما زندگی گریس واقعاً بسیار پیچیده است. بیایید سعی کنیم آن را در زیر بیان کنیم.

پدر گریس، سیمون آرتمیس، میلیاردر و کوهنورد اجتماعی بی رحم است. گریس از آنجایی که او محصول رابطه‌ای است که پدرش ادعا می‌کند به خاطر نمی‌آورد، با هویت خود مشکل دارد. پس از گذراندن زمان زیادی با مادرش تنها، وقتی می میرد دلش می سوزد و سعی می کند با خانواده پدرش ارتباط برقرار کند. هشدار اسپویلر: خوب پیش نمی رود.

او خود را توسط افرادی که باید او را دوست داشته باشند طرد می‌کند و در نهایت به قتل عام می‌پردازد، خانواده‌اش را که از هم جدا شده‌اند را برای انتقام گرفتن از او جدا می‌کند، و همچنین به ارثی چشمگیر دست می‌یابد.

پس من در حال حاضر مشتاقم، و مشتاقانه منتظر هستم که وقتی آن را به نتفلیکس می‌رسانم، آن را تنظیم کنم – امیدواریم این برنامه به فرض تند عمل کند و به عنوان یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس در سال به پایان برسد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد سرگرمی

لوسی یک عاشق قدیمی سینما و تلویزیون است که منتقد مورد تایید Rotten Tomatoes است. او در زمان خود چندین نقد نوشته است، از یک وبلاگ کوچک خودگردان به نام لوسی به هالیوود می‌رود و سپس به وب‌سایت‌های بزرگ‌تری مانند What's on TV و What to Watch رفت، که TechRadar جدیدترین سرمایه‌گذاری او است. علایق او در درجه اول در فیلم های ترسناک و هیجان انگیز نهفته است و چیزی بیش از یک داستان مهیج را دوست ندارد که لحظاتی پس از پخش تیتراژ فکرش را حفظ کند. بسیاری از این داستان های وحشتناک را می توان در سرویس های استریم که او مرتباً پوشش می دهد، یافت.

وقتی با نمایش‌ها و فیلم‌های مختلفی که تماشا می‌کند خود را تا حد مرگ نمی‌ترساند، دوست دارد با انجام بازی‌های ویدیویی در حالت Easy Mode آرام شود و شرم ندارد اعتراف کند که در آن بازی‌ها وحشتناک است. او همچنین از The Simpsons به صورت مذهبی نقل قول می کند و یک خالکوبی Blinky the Fish دارد که موقعیت او را به عنوان یک نرد کامل تثبیت می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است