متن خبر

آمازون Echo Spot خود را با ظاهری ارتقا یافته و صدای بهبودیافته احیا می کند

آمازون Echo Spot خود را با ظاهری ارتقا یافته و صدای بهبودیافته احیا می کند

شناسهٔ خبر: 633572 -




این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد آمازون نسخه کاملاً جدیدی از Echo Spot خود را قبل از Prime Day منتشر کرد . نسخه 2024 ساعت زنگ دار هوشمند مجهز به الکسا 79.99 دلار قیمت دارد، اما در حال حاضر با قیمت 44.99 دلار برای اعضای Prime به فروش می رسد.

این شرکت او میگوید آخرین نسخه از این محصول با جلوه‌های بصری بهتر و کیفیت صوتی بهبود یافته همراه است. این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید یخچالی و آبی اقیانوسی موجود است.

Echo Spot برای قرار گرفتن روی میز خواب شما طراحی شده است و دارای نمایشگری است که به شما امکان تنظیم و مشاهده آلارم ها و مشاهده زمان، آب و هوا و عنوان آهنگ ها را می دهد. همچنین دارای یک بلندگوی جهت دار 1.73 اینچی است که صدای واضح و باس عمیق را ارائه می دهد.

برخلاف Echo Spot 2017، جدیدترین نسخه دارای دوربین یکپارچه برای تماس ویدیویی نیست. این تغییر می تواند خوشایند باشد، به خصوص برای افرادی که نمی خواهند دستگاهی با دوربین در اتاق خواب خود داشته باشند. و در حالی که Echo Spot قبلی دارای صفحه نمایش کامل و دایره ای بود، آخرین نسخه جلوی دستگاه را با یک بلندگو تقسیم می کند.

اعتبار تصویر: آمازون

این دستگاه دارای الکسا است، پس می توانید از صدای خود برای تنظیم آلارم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از الکسا بخواهید آهنگ خاصی را پخش کند، با کسی تماس بگیرد، اعلان‌های خانگی و موارد دیگر را اعلام کند.

همانند مدل قبلی خود، Echo Spot جدید را می توان سفارشی کرد. می‌توانید رنگ‌ها را با انواع صفحه‌های ساعت ترکیب و تطبیق دهید یا از میان شش رنگ مختلف انتخاب کنید: سرخابی، بنفش، نارنجی، لیمویی، آبی یا آبی.

برخلاف محصولات آمازون Echo Show، صفحه نمایش Echo Spot برای نمایش انیمیشن ها به جای ویدیو طراحی شده است. به عنوان مثال، وقتی از الکسا در مورد آب و هوا می‌پرسید، Echo Spot تصاویری را روی صفحه نمایش می‌دهد تا آب و هوا را در کنار دما منعکس کند.

همچنین می توانید Echo Spot را به محصولات سازگار خانه هوشمند متصل کنید و روال الکسا را ​​برای خودکارسازی کارهای روزانه تنظیم کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است