متن خبر

آمازون هزینه تاجرانی را که از خدمات تحویل آن استفاده نمی کنند، حذف می کند

آمازون هزینه تاجرانی را که از خدمات تحویل آن استفاده نمی کنند، حذف می کند

شناسهٔ خبر: 436050 -




آمازون اکنون برنامه‌هایی را که برای عدم استفاده از تدارکات آمازون از تجار استفاده می‌کردند با استفاده از سرویس Seller Fulfilled Prime خود لغو می‌کند.

بر اساس اسنادی که بلومبرگ مشاهده کرده است، بر اساس این برنامه، بازرگانان می‌توانند از «حمل‌کننده‌های پشتیبانی‌شده» از جمله شرکت‌های حامل غیرآمازون برای تحویل محصولات تحت نشان Prime استفاده کنند تا زمانی که حداقل شرایط لازم را داشته باشند، مانند تحویل همان روز یا روز بعد. .

برنامه‌های این شرکت برای لغو کارمزد ۲ درصدی که در آگوست ۲۰۲۳ اعلام شد و قرار بود از اول اکتبر اجرایی شود، در بحبوحه تنش‌های فزاینده بین آن و تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده صورت می‌گیرد که انتظار داریم که تحقیقات ضدانحصاری را در مورد این شرکت آغاز کنند.

بازرگانانی که از Prime استفاده می کنند می توانند به استفاده از تدارکات شخص ثالث ادامه دهند

یکی از سخنگویان آمازون در ایمیلی به TechRadar Pro گفت: "ما متعهد به حمایت از موفقیت فروشندگان هستیم که شامل گوش دادن به بازخورد آنها می شود. هزینه ۲% Seller Fulfilled Prime برای پوشش هزینه‌های ما در نظر گرفته شده بود، اما پس از تحلیل دقیق تصمیم گرفتیم که این هزینه برنامه را اجرا نکنیم تا اطمینان حاصل شود که احساسات فروشنده مربوط به کارمزد بر مشارکت در برنامه تأثیر نمی‌گذارد.

شایعات مربوط به تحقیقات ضد انحصار ایالات متحده در حال افزایش است و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) قرار است به زودی در ماه جاری علیه این شرکت پرونده ای تشکیل دهد که بخشی از آن بر تلاش های ادعایی غول تجارت الکترونیک برای وادار کردن فروشندگان به استفاده از خود متمرکز است. خدمات حمل ونقل.

آمازون پرایم همچنان یک تجارت بسیار موفق برای این شرکت است و در ماه های اخیر در بسیاری از جهات گسترش یافته است. تاجران اکنون می‌توانند خرید با Prime را در سایت‌های شخص ثالث ارائه دهند تا فرآیند خرید را برای مشتریان ساده‌تر کنند.

به نظر می‌رسد آمازون فقط تجار نیستند که از سرویس Prime خود تشویق می‌کنند. در اوایل تابستان امسال، این شرکت به ما گفت که در حال آزمایش حداقل ۳۵ دلار برای مشتریان غیر Prime برای واجد شرایط بودن برای ارسال رایگان در برخی مناطق است، و بیان کرد که «اعضای Prime همچنان از تحویل رایگان [در همان روز و روز بعد] لذت می‌برند. "

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است