متن خبر

آمازون فروش Prime Day را در 16 و 17 جولای برگزار می کند

آمازون فروش Prime Day را در 16 و 17 جولای برگزار می کند

شناسهٔ خبر: 600840 -




آمازون روز سه شنبه بيان کرد که رویداد فروش سالانه Prime Day آن در 16 و 17 ژوئیه برگزار خواهد شد. این فروش از ساعت 12:01 صبح به وقت استاندارد اقیانوس آرام در 16 ژوئیه برای شهروندان ایالات متحده آغاز می شود و دارای معاملات انحصاری و فقط دعوتنامه برای اعضای Prime خواهد بود. .

به غیر از ایالات متحده، آمازون فروش Prime Day را در بیش از 20 کشور در همان تاریخ برگزار می کند: استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، کانادا، مصر، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، لهستان، پرتغال. ، عربستان سعودی، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، ترکیه، امارات متحده عربی و بریتانیا. این شرکت اعلام کرد که در اواخر سال، Prime Day را در هند برگزار خواهد کرد.

این شرکت در سال جاری معاملات فقط با دعوت را باز می گرداند. مشترکین پرایم می توانند با کلیک بر روی دکمه جدید در کنار « گفت ن به سبد خرید» دعوت نامه را از صفحه محصول درخواست کنند. اعضایی که برای فروش بر روی کالا انتخاب شده اند، ایمیلی حاوی دستورالعمل های خرید کالا دریافت خواهند کرد.

آمازون در حال حاضر برخی از معاملات اولیه را برای اعضای Prime ارائه می دهد. کاربرانی که Amazon Music Unlimited را که سال گذشته افزایش قیمت داشت، امتحان نکرده‌اند، می‌توانند پنج ماه اشتراک رایگان دریافت کنند. این شرکت همچنین برای سفارشات بالای 35 دلار در Amazon Fresh، Whole Foods Market و سایر فروشگاه های شریک، خدمات خواربار فروشی جدید خود را به مدت سه ماه آزمایشی با تحویل نامحدود ارائه می دهد.

بر اساس داده های Adobe Analytics، پرایم روز سال گذشته برای آمازون موفقیت آمیز بود و خریداران در ایالات متحده 12.7 میلیارد دلار هزینه کردند که 6.1 درصد بیشتر از سال 2022 بود. شرکت تجزیه و تحلیل Numerator بيان کرد که میانگین اندازه سفارش نیز از 52.26 دلار به 54.05 دلار افزایش یافته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است