متن خبر

آمازون رویداد فروش روز معاملات بزرگ خود را در 8 و 9 اکتبر میزبانی خواهد کرد

آمازون رویداد فروش روز معاملات بزرگ خود را در 8 و 9 اکتبر میزبانی خواهد کرد

شناسهٔ خبر: 754077 -




آمازون امروز اعلام کرد که در تاریخ 8 تا 9 اکتبر، رویداد فروش مشابه روز نخست خود، "روز معاملات بزرگ" را میزبانی خواهد کرد. طی دو سال گذشته، شرکت تجارت الکترونیک رویداد پاییز خود را در ماه اکتبر برنامه ریزی کرده است و امسال نیز به این سنت ادامه داده است.

به غیر از ایالات متحده، این رویداد در کشورهایی از جمله استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، بریتانیا و ترکیه برگزار خواهد شد. آمازون روز معاملات بزرگ را در اواخر ماه اکتبر در ژاپن برگزار می کند.

این شرکت بيان کرد که اعضای Prime هر پنج دقیقه در طول این رویداد با آنها معامله خواهند کرد. همچنین راهنمای هدایای تعطیلات را به همراه خود آماده کرده است. در اوایل سال جاری، آمازون دستیار خرید هوش مصنوعی خود رافوس را در دسترس همه کاربران آمریکایی قرار داد. و امیدوار است که خریداران بیشتری از آن استفاده کنند.

جمیل غنی، "رویدادهای صرفه جویی انحصاری مانند روزهای معاملات بزرگ پرایم همراه با تحویل نامحدود سریع و رایگان بیش از 300 میلیون محصول در بیش از 35 دسته در طول سال، پرایم را در کلاس خود قرار می دهد و عضویت را به ارزشی بهتر از همیشه تبدیل می کند." ، نایب رئیس Prime Worldwide در بیانیه ای گفت.

به گفته تحلیلگران، روز پرایم آمازون که در ماه جولای برگزار شد، با فروش رکورد 14.2 میلیارد دلاری، یک تلاش موفق برای این شرکت بود . ادوبی بيان کرد که 49.3 درصد از فروش‌ها به جای سایر دستگاه‌ها، از یک گوشی شروع شده است. این شرکت بيان کرد که در فصل تعطیلات امسال، خرید از طریق موبایل 53 درصد از فروش آنلاین را به همراه خواهد داشت.

بر اساس داده های شرکت تحلیلی Emarketer، پیش بینی می شود فروش تجارت الکترونیک آمازون در ایالات متحده در سال 2024 به 491.65 میلیارد دلار برسد که 10.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که آمازون همچنان بزرگترین خرده‌فروش تجارت الکترونیک در کشور است و سهم بازار آن 40.4 درصد است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است