متن خبر

آمازون ثبت نام برای خرید اسکن کف دست خود را آسان تر می کند

آمازون ثبت نام برای خرید اسکن کف دست خود را آسان تر می کند

شناسهٔ خبر: 460892 -




اپلیکیشن موبایل آمازون وان
(اعتبار تصویر: آمازون)

آمازون به دنبال تسهیل ثبت نام برای خریداران در سرویس امنیتی بیومتریک خود است که امکان خرید بدون پول را فراهم می کند.

این شرکت اپلیکیشن موبایل جدیدی را برای فناوری آمازون وان خود راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد قبل از مراجعه به فروشگاه، کف دست خود را در خانه اسکن کنند تا در این سرویس ثبت نام کنند.

آمازون وان که در سپتامبر 2020 راه‌اندازی شد، از اسکن بیومتریک تشخیص کف دست استفاده می‌کند تا به کاربران امکان دهد خریدهای خود را در صدها مکان بازار غذای کامل، و همچنین فروشگاه‌های خود آمازون و بیش از 150 فروشگاه شخص ثالث ثبت کنند.

اپلیکیشن موبایل آمازون وان

در یک پست وبلاگی که این اخبار را تشریح می‌کرد، این شرکت توضیح داد که چگونه برنامه جدید آمازون وان به مشتریان اجازه می‌دهد با ورود به حساب کاربری آمازون موجود در دستگاه خود، سپس عکسی از کف دست خود و اضافه کردن یک روش پرداخت، یک نمایه آنلاین ایجاد کنند. برنامه

پیش از این، کاربران برای ثبت نام در این سرویس، باید از فروشگاه بازدید می کردند و کف دست خود را روی دستگاه آمازون وان نگه می داشتند.

آمازون می گوید که برنامه جدید توسط برخی از قابلیت های جدید و قدرتمند هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می شود که تصویر دوربین گوشی را با کتابخانه خود آمازون وان ترکیب می کند. این بدان معنی است که یک عکس دوربین گوشی را می توان با تصاویر مادون قرمز نزدیک از یک دستگاه آمازون وان تطبیق داد که امکان تطبیق ایمن و دقیق را فراهم می کند.

این سرویس قادر است با تحلیل کف دست کاربر و ساختار ورید زیرین آن، یک "امضای کف دست" ایجاد کند و یک نمایش عددی و برداری منحصر به فرد ایجاد کند که به گفته شرکت "99.9999٪" دقیق است.

پس از تکمیل، سیستم هوش مصنوعی قادر است تصاویر کف دست و رگ گرفته شده توسط دستگاه آمازون وان در فروشگاه را هنگامی که کاربر دست خود را روی آن می‌گذارد، با عکس ثبت شده از طریق یک عکس تلفن مقایسه و مطابقت دهد و ثبت نام را تکمیل کند.

این شرکت می گوید تمام تصاویر گرفته شده از طریق برنامه جدید رمزگذاری شده و به یک دامنه امن Amazon One در ابر AWS ارسال می شوند و تصاویر را نمی توان دانلود یا در تلفن شما ذخیره کرد، پس هیچ خطری برای لو رفتن تصادفی آنها با برنامه وجود ندارد. همچنین "لایه های اضافی تشخیص جعل" را ارائه می دهد.

اپلیکیشن جدید آمازون وان هم اکنون از اپ استور اپل و فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است