متن خبر

آمازون اشتراک جدید تحویل مواد غذایی را در ایالات متحده راه اندازی کرد

آمازون اشتراک جدید تحویل مواد غذایی را در ایالات متحده راه اندازی کرد

شناسهٔ خبر: 466339 -




آمازون امروز اعلام کرد که اگر در یکی از 3500 شهر و شهرستان واجد شرایط زندگی می کنید، اشتراک جدیدی را برای ارسال خواربار برای اعضای Prime و مشتریان دارای کارت EBT (انتقال مزایای الکترونیکی) در ایالات متحده راه اندازی کرده است.

این شرکت سال گذشته آزمایش تحویل مواد غذایی را در سه مکان آغاز کرد: دنور، کلرادو. ساکرامنتو، کالیفرنیا؛ و کلمبوس، اوهایو. هزینه اشتراک 9.99 دلار در ماه برای کاربران Amazon Prime و 4.99 دلار در ماه برای دارندگان کارت EBT ثبت شده است.

مشترکین برای سفارشات مواد غذایی بیش از 35 دلار در سراسر آمازون Fresh، Whole Foods Market، و سایر خرده فروشان مواد غذایی محلی و تخصصی - مانند Cardenas Markets، Save Mart، Bartell Drugs، Rite Aid، Pet Food Express و Mission Wine & Spirit - تحویل رایگان دریافت می کنند. سایت آمازون. کاربران قبل از پرداخت یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه دریافت خواهند کرد.

این اشتراک پنجره های تحویل یک ساعته را بدون هیچ هزینه اضافی، تحویل نامحدود 30 دقیقه ای برای سفارشات در هر اندازه و دسترسی اولویت به رزروهای تکراری برای خواربار فروشی هفتگی نیز ارائه می دهد.

این شرکت بيان کرد که اشتراک زمانی که شما حتی یک بار در ماه از آمازون Fresh یا Whole Foods Market با ارزش کل سفارش کمتر از 50 دلار سفارش دهید، «هزینه خود را پرداخت می‌کند».

طرح جدید تحویل مواد غذایی آمازون با Walmart Plus رقابت می کند که 12.95 دلار در ماه یا 98 دلار در سال هزینه دارد. Target همچنین یک برنامه تحویل مواد غذایی رایگان دارد که هزینه آن 99 دلار در سال است. هر دوی این طرح ها دارای حداقل محدودیت سفارش مشابه طرح اشتراک خواربار فروشی آمازون هستند.

در اوایل این ماه، آمازون فناوری «Just Walk Out» خود را از فروشگاه خود حذف کرد - این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بدون فرآیند رسمی تسویه حساب خارج شوند. در عوض، به Dash Cart خود تغییر می کند، که می تواند محصولات را هنگامی که مشتریان اقلام را در سبد خرید قرار می دهند اسکن کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است