متن خبر

«آماده است… و زیباست»: سامسونگ به‌روزرسانی غافلگیرکننده‌ای را در تاریخ انتشار Galaxy Ring به اشتراک می‌گذارد

«آماده است… و زیباست»: سامسونگ به‌روزرسانی غافلگیرکننده‌ای را در تاریخ انتشار Galaxy Ring به اشتراک می‌گذارد

شناسهٔ خبر: 443652 -




حلقه گلکسی سامسونگ در Unpacked 2024
حلقه گلکسی در Galaxy Unpacked 2024 تایید شد (اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ رویداد معرفی سامسونگ گلکسی 24 خود را با نمایشی به سبک پس از اعتبار برای حلقه گلکسی سامسونگ به پایان رساند، اما به طرفداران چیزی بیش از یک چشمک زدن به طراحی حلقه هوشمند آینده از دست داده شد.

با این حال، در مصاحبه بعدی با TechRadar، رئیس تجربه مشتری سامسونگ، پاتریک چومت، اطلاعات بیشتری در مورد چیستی حلقه گلکسی، چه کسی طراحی شده است و چه زمانی ممکن است عرضه شود، روشن کرد.

چومت به ما گفت: "ما یک حلقه زیبا داریم." سخت افزار آماده است و محصول زیب است. ما در حال انجام برخی کارها با Samsung Health هستیم که [در رابطه با] خواب واقعاً چشمگیر است.

اما ما باید کارهای زیادی انجام دهیم [قبل از اینکه برای انتشار آماده شود]. ما سخت‌افزار داریم، نرم‌افزار داریم – اتفاقاً می‌توانستیم امروز آن‌ها را راه‌اندازی کنیم. آماده است – اما داشتن یک تجربه بسته کامل که افراد می توانند در مقیاس از آن استفاده کنند [متفاوت است]. داریم به آنجا می رسیم. کمی دیرتر در سال خواهد بود.»

نظرات Chomet نشان می دهد که Galaxy Ring می تواند در رویداد Unpacked بعدی این شرکت که انتظار داریم بین جولای و آگوست برگزار شود، عرضه شود. سامسونگ همچنین تأیید کرده است که یک به‌روزرسانی بزرگ برای برنامه Health آن «اواخر امسال» ارائه می‌شود، پس به نظر می‌رسد احتمالاً Ring در کنار این تغییرات نرم‌افزاری عرضه خواهد شد.

در مورد اینکه حلقه گلکسی برای چه کسی طراحی شده است، Chomet چنین گفت: "این بسیار هیجان انگیز است، زیرا، اگرچه Samsung Health کاملاً خوب کار می کند - ما بازخوردهای خوبی در مورد ردیابی خواب داشته ایم، و سرمایه گذاری زیادی انجام می دهیم. توسعه آن] – چیزی که اکثر مردم به ما می گویند این است که خوابیدن با ساعت برایشان مشکل است. خوابیدن با انگشتر بسیار راحت تر از ساعت است.

در واقع، بهترین حلقه‌های هوشمند برای کمک به شما در ردیابی خواب و مدیریت سطوح انرژی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که احساس مزاحم به نظر نمی‌رسد، پس به نظر می‌رسد که حلقه گلکسی با حلقه فوق‌العاده Oura در آن بخش، پا به پا می‌شود.

در مورد جزئیات بیشتر، Chomet صمیمی باقی ماند - "همیشه وقتی رئیسم یک محصول در حال توسعه را اعلام می کند عصبی می شوم" - اما ما مطمئن هستیم که جزئیات بیشتری در مورد حلقه گلکسی سامسونگ در هفته های آینده ظاهر می شود.

در همین حال، به بررسی عملی سامسونگ گلکسی S24 ، بررسی عملی سامسونگ گلکسی S24 پلاس و بررسی عملی Samsung Galaxy S24 Ultra برای افکار اولیه ما در مورد جدیدترین دستگاه های تلفن همراه سامسونگ مراجعه کنید.

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است