متن خبر

آرچر متعلق به Match در میان رکود اپلیکیشن دوستیابی بیش از نیم میلیون نصب کرده است

آرچر متعلق به Match در میان رکود اپلیکیشن دوستیابی بیش از نیم میلیون نصب کرده است

شناسهٔ خبر: 469028 -




تقریبا یک سال از زمانی که Match Group راه اندازی Archer را اعلام کرد، اولین برنامه غول دوستیابی آنلاین برای مردان همجنس گرا، بی و عجیب و غریب می گذرد. بر اساس برآوردهای شرکت اطلاعات بازار Sensor Tower، از زمان عرضه در نیویورک در ژوئن گذشته، Archer بیش از 685000 بار دانلود شده است. آرچر در اکتبر گذشته عرضه خود را در ایالات متحده به پایان رساند.

از آنجایی که Match و سایر شرکت‌های دوستیابی آنلاین با رکود مواجه هستند، رشد آرچر مطمئناً قابل توجه است. آخرین نتایج درآمد Match نشان داد که کاربران پرداخت Tinder، اپلیکیشن پرچمدار این شرکت و یکی از برترین پلتفرم‌های دوستیابی در بازار، کاهش یافته است.

با این حال، با وجود رسیدن به بیش از نیم میلیون نصب، Archer هنوز راه زیادی در پیش دارد تا به Grindr سنگین وزن برسد، که تنها در سال گذشته بیش از 10 میلیون دانلود جمع آوری کرده و در مجموع 87 میلیون نصب در سراسر جهان به ازای هر داده Sensor Tower داشته است. . یکی دیگر از رقبای شناخته شده، Scruff، بیش از 17 میلیون نصب اپلیکیشن موبایلی تمام دوران دارد.

برخلاف رقبای خود، که متهم به پرورش فرهنگ ارتباط سمی هستند، آرچر دیدگاه تازه ای در رابطه با همجنس گرایان آنلاین دارد و هدف آن فراهم کردن فضای امن برای کاربران است. این برنامه اقدامات ایمنی مختلفی را برای جلوگیری از رفتارهای ناخواسته تحریک می کند، مانند ادغام هوش مصنوعی در ویژگی چت خود برای محو کردن خودکار برهنگی احتمالی. (هر چند کاربران همچنان می‌توانند عکس‌های دیک را از طریق آلبوم‌های عکس خصوصی ارسال کنند.) تأیید سلفی نیز وجود دارد که از استفاده از پروفایل‌های خالی یا عکس‌های پروفایل بدون سر جلوگیری می‌کند.

مایکل کی، مدیر بازاریابی برند و ارتباطات در آرچر، به TechCrunch گفت: «ما می‌دانیم که رفتار بدی در برنامه‌های دوستیابی همجنس‌گرایان وجود دارد. «شرم‌انگاری بدن و نژادپرستی زیادی وجود دارد. و ما امیدواریم که با الزام همه افراد به تأیید [سلفی خود]، این به کاهش میزان رفتار بد کمک کند زیرا واقعاً چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.

آرچر همچنین میهمان‌های معمولی و جدی را از هم جدا می‌کند، و به آن‌ها دو طرح‌بندی متفاوت برای انتخاب می‌دهد: حالت قرار، طرح‌بندی خطی برای کاربران برای دوست داشتن یک مسابقه در یک زمان، و حالت Hookup، که در آن کاربران می‌توانند چندین نمایه را به طور همزمان ببینند که وضعیت فعالیت آنها را مشخص می‌کند. و اینکه آیا آنها به دنبال چیزی معمولی هستند. بر اساس یافته های این شرکت، 66 درصد از کاربران آن به دنبال تاریخ و روابط هستند و 66 درصد از آنها برای قرار ملاقات و ارتباط در Archer هستند.

علاوه بر این، آرچر دارای مجموعه‌ای از آپشن های اجتماعی است که آن را متمایز می‌کند، از جمله توانایی دنبال کردن کاربران و اضافه کردن برچسب‌های علاقه (هری پاتر، تیلور سویفت، پلوتون و غیره) به پروفایل‌های آن‌ها. اخیرا Emoji Reactions را راه‌اندازی کرده است، که در آن کاربران می‌توانند با یک ایموجی سرگرم‌کننده به نمایه واکنش نشان دهند تا به شکستن یخ و شروع مکالمه کمک کند.

به امید جذب کاربران بیشتر و ماندن در مسیر صعودی خود، آرچر قصد دارد ویژگی های جدیدی را در تابستان و پاییز امسال منتشر کند. با دانستن اینکه 74 درصد از کاربران آرچر به دنبال دوستی هستند، Kaye به ما فاش کرد که آپشن های جامعه‌سازی را در اولویت قرار می‌دهد، مانند توانایی یافتن کاربران با وارد کردن برچسب‌ها در نوار جستجو. او همچنین به آزمایش قابلیت‌های دیگری اشاره کرد که «به افراد کمک می‌کند با دیگرانی که علایق مشترک دارند و در فعالیت‌های آفلاین شرکت می‌کنند ارتباط برقرار کنند». همانطور که Kaye قبلاً به ما گفته بود، Archer در حال کار بر روی گفت ن ویژگی Stories به برنامه است که آن را بیشتر شبیه اینستاگرام می کند.

علاوه بر این، Kaye اکتشاف ادغام‌های بالقوه جدید هوش مصنوعی را به اشتراک گذاشت.

ما به کاوش در مورد چگونگی ادغام بیشتر هوش مصنوعی در برنامه و ایجاد تجربه برتر بسیار پیشرفته‌تر برای کاربران خود ادامه می‌دهیم... Match Group اخیراً در ابتدای سال جاری با OpenAI شریک شد و من مطمئن هستم که این کار را انجام خواهیم داد. به زودی با آن کار خواهم کرد، "کایه گفت.

مانند بسیاری از مشاغل دیگر، Match سرمایه گذاری خود را در هوش مصنوعی افزایش داده است و قصد دارد در سال 2024 حدود 20 تا 30 میلیون دلار برای این فناوری هزینه کند. این شرکت اکنون با OpenAI قرارداد دارد و قبلاً ویژگی انتخاب عکس با هوش مصنوعی را در Tinder آزمایش کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است