متن خبر

آرام باشید، معتادان به رسانه های اجتماعی – تلفن ضد پوسیدگی مغز TCL وارد شده است

آرام باشید، معتادان به رسانه های اجتماعی – تلفن ضد پوسیدگی مغز TCL وارد شده است

شناسهٔ خبر: 735374 -




شخصی <a href= که TCL 50 Pro Nxtpaper را در دست دارد که متن مشکی را روی پس‌زمینه سفید ساده نشان می‌دهد." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MemMEBSSsPBg9CmdaFwJyd.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: TCL)

همانطور که تلفن های هوشمند بیشتر و بیشتر در زندگی روزمره ما یکپارچه می شوند، متوجه شده ایم که شرکت های فناوری شروع به پیاده سازی ویژگی هایی کرده اند که رفاه کاربران را در اولویت قرار می دهد.

به عنوان مثال، سازنده نوکیا HMD خط تلفن های ویژه خود را (که گاهی اوقات به آن Dumbphone گفته می شود) به عنوان راهی برای فرار از استفاده سنگین رسانه های اجتماعی به بازار عرضه می کند، و شرکت هایی مانند Honor گوشی هایی با فناوری محافظت از چشم داخلی عرضه کرده اند.

به نظر می رسد TCL با تلفن های هوشمند 50 Nxtpaper 5G و 50 Pro Nxtpaper 5G خود که سازنده در IFA در تاریخ 5 سپتامبر معرفی کرد، بهترین های هر دو جهان را برای کاربران به ارمغان می آورد.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 1080 x 2640 ضد تابش با نرخ تازه سازی 120 هرتز هستند که به گفته TCL با شرایط نوری سازگار است تا نور آبی را به حداقل برساند و یک سوئیچ فیزیکی جدید ضد حواس پرتی.

سوئیچ که TCL آن را "Nxtpaper Key" می نامد، به کاربران اجازه می دهد بین کاغذ تمام رنگی استاندارد و حالت مشاهده به سبک Kindle که شرکت آن را Max Ink می نامد، که توسط TCL به عنوان "قالب e-ink" توصیف شده است، انتخاب کنند. مشخص نیست که آیا TCL از فناوری E Ink با مجوز از شرکتی به همین نام استفاده می کند یا از شکل دیگری از کاغذ الکترونیکی استفاده می کند. برای نظر دادن با TCL تماس گرفتیم.

آیا واقعا E Ink است، مانند این Amazon Kindle؟ احتمالاً نه (اعتبار تصویر: TechRadar)

TCL او میگوید که این حالت Max Ink "برنامه‌ها/اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی را محدود می‌کند" تا کاربران را از پیمایش غیر ضروری منصرف کند و استفاده متمرکزتر را تشویق کند، به‌ویژه برای مطالعه.

در ماه‌های اخیر، اصطلاح « خراب مغزی » به عنوان روشی متداول برای اشاره به تأثیر استفاده سنگین از رسانه‌های اجتماعی، به « دووم اسکرولینگ » ملحق شده است، و به نظر می‌رسد TCL به دنبال مبارزه و سرمایه‌گذاری بر این روند نارضایتی است.

با اجرای این گزینه «Nxtpaper Key»، TCL ممکن است به دنبال مشتریانی باشد که می‌خواهند رسانه‌های اجتماعی را بدون از دست دادن دسترسی به آپشن های ارزشمند گوشی‌های هوشمند مانند نقشه‌ها یا مرور وب کاهش دهند. ما با TCL تماس گرفتیم تا توضیح دهیم که "محدودیت رسانه های اجتماعی" واقعاً به چه معنی است.

TCL 50 Nxtpaper قدرت بیشتری نسبت به ویژگی دارد

آپشن های هوش مصنوعی حاصل همکاری TCL و مایکروسافت است

علیرغم تمرکز TCL بر استفاده آگاهانه، 50 Nxtpaper 5G و 50 Pro Nxtpaper 5G قطعاً تلفن های دارای ویژگی نیستند. مشخصات مربوطه آنها بر روی کاغذ (جناسی در نظر گرفته شده) نسبتاً چشمگیر است.

50 Nxtpaper 5G به 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 5010 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی مجهز شده است.

50 Nxtpaper Pro با قیمت 279,99 پوند، رم را به 16 گیگابایت و فضای ذخیره سازی را به 512 گیگابایت افزایش می دهد و دوربین سلفی را به 32 مگاپیکسل می رساند.

آپشن های هوش مصنوعی حاصل همکاری TCL و مایکروسافت است و این تلفن‌ها ترجمه، رونویسی یادداشت صوتی و خلاصه‌سازی متن را ارائه می‌کنند.

این دو گوشی جدید در کنار تبلتی به نام TCL Nxtpaper 14 عرضه می شوند که مجهز به صفحه نمایش 14.3 اینچی با وضوح 2400 در 1600 و همان قابلیت Max Ink با گوشی های هوشمند خود با قیمت 399 پوند است.

در زمان نگارش این مقاله، هیچ یک از این محصولات تاریخ انتشار تایید شده ای در ایالات متحده ندارند، و هنوز تاریخ انتشار 50 Nxtpaper در بریتانیا مشخص نشده است. پس ، مطمئن شوید که با پوشش تلفن های ما برای به روز رسانی همراه باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسبات موبایل

جیمی یک نویسنده ستاد محاسبات موبایل برای TechRadar است که مسئول پوشش تلفن ها و تبلت ها است. او از دوران جوانی شیفته فناوری بوده و برای نشریات خبری و فرهنگی مختلف نوشته است. جیمی در سال 2024 با مدرک لیسانس روزنامه نگاری از گلداسمیتز، دانشگاه لندن فارغ التحصیل شد. از زمانی که در سال 2020 به عنوان یک وبلاگ نویس موسیقی شروع به کار کرد، روی داستان های خبری محلی، مجلات تجاری مالی و ویژگی های سیاسی چند رسانه ای کار کرده است. او عشق به روزنامه نگاری دیجیتال و فناوری مصرف کننده را به TechRadar می آورد. خارج از دفتر TechRadar، جیمی را می‌توان در حال تماشای نقدهای فنی، دی‌جی در مکان‌های محلی در اطراف لندن، یا به چالش کشیدن دوستان با بازی Super Smash Bros. Ultimate پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است